Jak by dnes vypadal nástupce Škody Felicia Fun? Nechybí ani ikonická žlutá!
V dnešní složité době neexistuje prostor pro zajímavé výstřelky jako před lety. To ale neznamená, že nemohou vzniknout alespoň virtuálně.
A přesně to je případ i našeho nástupce Škody Felicie Fun - Fabie Fun. Kolega a grafik Honza Lušovský nám zase jednou ukázal, jak by lifestylový pick-up mladoboleslavské automobilky vypadal v dnešní době. V přiložené galerii si jej můžete do detailu prohlédnout a klidně porovnat s předchůdcem, který pár měsíců dozadu oslavil čtvrtstoletí.
Tvůrce použil coby základ Fabii Combi Scout, jeho „funce“ nechybí možnost sklopení zadní lavice, jež je převzata z originálu. Pro lepší přístup na zadní sedadla došlo k prodloužení předních dveří a nechybí ani ikonická žlutá barva karoserie, která je v tomto případě doplněna bílými detaily v podobě kol, lišt či zpětných zrcátek. Auto je přizvednuté, to aby při cestě za zábavou zvládlo i nějaký ten lehký terén. Příď je v podstatě stejná jako v případě dárce, vzadu si však všímáme užších svítilen propojených černou lištou s nápisem Škoda.
Sériové Felicii Fun předcházel koncept Š 781 Tremp (1989), dále pak dvojice vozů Škoda Fun postavených na bázi favoritu. A protože tato vize sklidila u veřejnosti úspěch, v březnu roku 1995 představila automobilka finální Felicii Fun, přičemž o sedm měsíců později odstartovala ve Vrchlabí sériová produkce.
Od října 1995 do srpna 2000 sjelo z výrobních linek ve Vrchlabí celkem 4016 „funek“ a není tedy divu, že jde dnes (nejen) na českých silnicích o nesmírnou vzácnost. I standardní Felicie začíná tuzemské cesty postupně opouštět, byť o poznání pomaleji. Aby ne, když tohoto vozu napříč všemi karosářskými verzemi vzniklo více než 1,4 milionu kusů.