Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Je libo krásnou původní Corvette Stingray? V Itálii ji osadili moderní technikou

David Bureš David Bureš 1. 2. 2018
9
1
Zobrazit náhledy (9)
Ares Design Corvette Stingray Ares Design Corvette Stingray Ares Design Corvette Stingray Ares Design Corvette Stingray
Druhá generace Corvette z šedesátých let se dočkala moderní techniky. Podvozek pochází z dnešní „Vette,“ jiný je též osmiválec pod kapotou.

Dany Bahar nejvíce proslul svým ambiciózním plánem na expanzi Lotusu, který nakonec nevyšel a firma i kvůli němu skončila ve finančních problémech. V automobilovém světě Bahar zůstal, dnes vede společnost Ares Design zabývající se úpravou aut podle individuálních přání klientů. Posledním dílem je Chevrolet Corvette (C2) Stingray z šedesátých let doplněný o moderní techniku.

Moderní technika zůstává pečlivě ukrytá v útrobách, vnější vzhled zůstává zachován, ladné křivky laminátové karoserie oživily jen drobnosti. Třeba nerezový výfukový systém je sice nově navržen, vyústěn je však ve stejných koncovkách jako u originálu. Výklopná světla jsou každopádně nově diodová, Vette od Ares Design pak obouvá mnohapaprsková kola, která jsou opravdu krásná. Vpředu jsou mimochodem 19palcová, vzadu o palec větší.

To v kabině došlo už k výraznějším změnám. Interiér je čalouněn kůží v burgundově červené barvě, jednotlivé části jsou ručně stříhané a šité podle původní specifikace auta. Novinkou je hudební systém, který v autě dnešní doby nemůže chybět. Pochází od Alpine, má 500 wattů a jeho reproduktory jsou ukryty v zakázkovém obložení. I tento detail si vyžádal kompletní přepracování elektrického systému.

K největším úpravám však došlo přímo v útrobách, kde doslova nezůstal kámen na kameni. Podvozek byl totiž převzat z dnešní Corvette C7, z něhož byly převzaty nápravy i zavěšení. Brzdy jsou šestipístkové, novinkou je elektronická parkovací brzda.

Motor pochází z minulé generace Corvette. Vidlicový osmiválec LS3 má objem 6162 cm3 a je vyladěn na výkon 386 kW. Spárován je s pětistupňovou manuální převodovkou.

Ares Design tvrdí, že tento projekt zabral 3.500 hodin práce. Jedná se o jednokusovou záležitost, která má prezentovat schopnosti firmy. Věříme ale, že pokud byste o postavení takového auta žádali, v Modeně sídlící úpravce by vám jistě vyšel vstříc.

A kdyby ne, Ares Design má v rukávech několik dalších zajímavých projektů. Je libo přepracovaný Mercedes-Benz G nebo třeba Land Rover Defender? Ze starších aut zase zmiňme zajímavý projekt novodobé interpretace De Tomaso Pantera, která má být postavena na základech Lamborghini Huracán.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Áno
ericho33
| 1. 2. 2018
Toto dielo vyzerá úchvatne! A tie disky sú priam dokonalé.
Škoda elektronickej parkovačky :-/ Klasická ručka by bola viac “klasickejšia”. Aspoň že päťstupňový manuál :yes: