Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Je libo krásnou původní Corvette Stingray? V Itálii ji osadili moderní technikou

David Bureš David Bureš 1. 2. 2018 • 23:12
9
1
Zobrazit náhledy (9)
Ares Design Corvette Stingray Ares Design Corvette Stingray Ares Design Corvette Stingray Ares Design Corvette Stingray
Druhá generace Corvette z šedesátých let se dočkala moderní techniky. Podvozek pochází z dnešní „Vette,“ jiný je též osmiválec pod kapotou.

Dany Bahar nejvíce proslul svým ambiciózním plánem na expanzi Lotusu, který nakonec nevyšel a firma i kvůli němu skončila ve finančních problémech. V automobilovém světě Bahar zůstal, dnes vede společnost Ares Design zabývající se úpravou aut podle individuálních přání klientů. Posledním dílem je Chevrolet Corvette (C2) Stingray z šedesátých let doplněný o moderní techniku.

Moderní technika zůstává pečlivě ukrytá v útrobách, vnější vzhled zůstává zachován, ladné křivky laminátové karoserie oživily jen drobnosti. Třeba nerezový výfukový systém je sice nově navržen, vyústěn je však ve stejných koncovkách jako u originálu. Výklopná světla jsou každopádně nově diodová, Vette od Ares Design pak obouvá mnohapaprsková kola, která jsou opravdu krásná. Vpředu jsou mimochodem 19palcová, vzadu o palec větší.

To v kabině došlo už k výraznějším změnám. Interiér je čalouněn kůží v burgundově červené barvě, jednotlivé části jsou ručně stříhané a šité podle původní specifikace auta. Novinkou je hudební systém, který v autě dnešní doby nemůže chybět. Pochází od Alpine, má 500 wattů a jeho reproduktory jsou ukryty v zakázkovém obložení. I tento detail si vyžádal kompletní přepracování elektrického systému.

K největším úpravám však došlo přímo v útrobách, kde doslova nezůstal kámen na kameni. Podvozek byl totiž převzat z dnešní Corvette C7, z něhož byly převzaty nápravy i zavěšení. Brzdy jsou šestipístkové, novinkou je elektronická parkovací brzda.

Motor pochází z minulé generace Corvette. Vidlicový osmiválec LS3 má objem 6162 cm3 a je vyladěn na výkon 386 kW. Spárován je s pětistupňovou manuální převodovkou.

Ares Design tvrdí, že tento projekt zabral 3.500 hodin práce. Jedná se o jednokusovou záležitost, která má prezentovat schopnosti firmy. Věříme ale, že pokud byste o postavení takového auta žádali, v Modeně sídlící úpravce by vám jistě vyšel vstříc.

A kdyby ne, Ares Design má v rukávech několik dalších zajímavých projektů. Je libo přepracovaný Mercedes-Benz G nebo třeba Land Rover Defender? Ze starších aut zase zmiňme zajímavý projekt novodobé interpretace De Tomaso Pantera, která má být postavena na základech Lamborghini Huracán.

Doporučujeme

Témata
Avatar - ericho33
1. 2. 2018 15:27
Áno
Toto dielo vyzerá úchvatne! A tie disky sú priam dokonalé.
Škoda elektronickej parkovačky :-/ Klasická ručka by bola viac “klasickejšia”. Aspoň že päťstupňový manuál :yes: