Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Když M8 Competition nestačí. Německý úpravce přišel s navýšením výkonu o 200 koní

Diskuze (0)

Německý tuningový úpravce Manhart představuje limitovanou edici modelu BMW M8 Competition. Limitka o 10 kusech je ještě brutálnější než sériový kolega z Mnichova.

Originální BMW M8 Competition nabízí úžasných 625 koní. Manhart se s tímto však nespokojil a dostal z osmiválcového biturbového motoru o objemu 4,4 litru 823 koní. Manhart dosahuje tohoto brutálního navýšení pomocí hardwarových i softwarových úprav. Přes modernizaci turba a mezichladiče se dostáváme k výměně sání a výfuku. Nové nerezové výfuky mají čtyři koncovky o průměru sto milimetrů. Vše nakonec řídí nový software.

Manhart také nabízí závodní downpipy bez katalyzátoru. Ty však nejsou na většině silnic legální. Upravené mnichovské kupé také přináší nové odpružení od společnosti KW Suspensions pro ještě lepší zážitek z jízdy. Manhart MH 800, jak název upravené M8 Competition od Manhartu zní oficiálně, dostanete na jednadvacetipalcových kolech Spider. Zadní kola jsou zároveň o palec širší.

Z pohledu designu dává úpravce BMW černou masku s kombinací karbonového balíčku Manhart. Mezi další vylepšení patří nový přední spoiler, kapota, boční prahy a zadní difuzor, který dá světu jasně najevo, že toto není standardní M8 Competition. V interiéru nastaly pouze decentní úpravy. Máme zde nový volant v alcantaře s karbonovými prvky a také karbonová pádla řazení.

Naprosto šílená čísla deklaruje Manhart při zrychlení. Z 0 na 100 km/h se dostanete za 2,6 vteřiny. Mezi 100 až 200 km/h vás pak dělí necelých 6 vteřin!

Manhart MH 800 je jen další unikát z několika desítek dalších upravených BMW touto společností. Úpravce se mimo BMW soustředí také na ostatní německé značky jako Audi, Mercedes, Porsche nebo Volkswagen. V portfoliu Manhart Performance také dokonce najdeme upravené Bentley, Lamborghini nebo Teslu.

Autor: Dominik Kovář

Diskuze (0)

Doporučujeme