Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia K900 v nové generaci. Jaká je korejská odpověď na S-Klasse a 7-Series?

David Bureš David Bureš 20. 3. 2018
15
15
Zobrazit náhledy (15)
Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900 Kia K900
V Evropě slouží jako vlajková loď Kie model Stinger, jinde ve světě, ale korejská značka nabízí i větší model K900. Ten debutuje v nové generaci.

Kiu si obvykle spojíme s levnějšími vozy nebo rodinnými modely, třeba na domácím korejském trhu je ale její nabídka mnohem širší, čítá jak mikroautíčko Ray, tak velké MPV Carnival nebo luxusní sedan K9, na vybraných trzích prodávaný jako K900. A právě ten se nyní představuje v nové generaci.

Automobil s rozvorem mezigeneračně prodlouženým o 60 mm na 3.105 mm je tak korejskou odpovědí na takové vozy jako Audi A8, BMW 7 nebo Mercedes-Benz S. Stejně jako ony sází na nejvyšší míru luxus, což je hlavně patrné uvnitř.

Minimalistickou palubní desku zhotovenou z měkčených materiálů zdobí dřevěné obložení, kovové prvky nebo pravá kůže. Nechybí tu ani speciálně navržený analogový ciferník, vyvinutý ve spolupráci se švýcarským výrobcem hodinek Maurice Lacroix.

360p720p

Tvary auta navrhli stylisté z designérských center Kie v korejském Namyangu a americkém Irvinu, kteří je charakterizují jako Vážná prestiž. Přídi dominuje doslova obří maska chladiče s novým vzorem mřížky, který tvoří 176 článků mající evokovat šperky. Specialitou jsou též za příplatek dodávané adaptivní full-LED světlomety.

Na domácím korejském trhu bude novinka dostupná se třemi motory. Základem bude zážehový vidlicový šestiválec 3.3 T-GDI (221 kW a 348 kW), který doplní větší šestiválec 3.8 GDI (245 kW a 395 N.m) a vrcholný osmiválec 5.0 GDI (313 kW a 510 N.m). Všechny spolupracují s osmistupňovým automatem, k dispozici je za příplatek i pohon všech kol.

Také výbava umí konkurovat německým luxusním sedanům. Objednávat je možné vzduchový podvozek, adaptivní tempomat, ambientní osvětlení umožňující výběr mezi 64 nastaveními, varování před opuštěním jízdního pruhu nebo zábavní systém pro cestující vzadu.

Druhá generace Kie K900 (K9) přichází šest let po té první, světu bude oficiálně představena na nadcházejícím autosalonu v New Yorku. O výrobu se postará domácí korejská továrna, přičemž prodej na vybraných exportních trzích začne v druhém čtvrtletí roku.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - wakantanka
Hmm
| 21. 3. 2018
Ono sa to chysta aj do europy?
Avatar - wakantanka
chcelo by to nejaký genesis
| 21. 3. 2018
Mno chyba jak chyba. Niektore automobilky buchaju velmi podobne interiery uz roky a ludia vcetne teba si to pochvaluju. :-)
Avatar - N6600
K900
| 21. 3. 2018
U tohoto modelu vidim 2 problemy.

1. Design sa este len hlada. Zatial to vyzera, ze si kazda partia vzala inspiraciu z ineho auta a ako celok to velmi nefunguje. Predna maska je fajn u Stingera, ale tu uplne nesadne. Myslim, ze by sa na tom malo este zapracovat.

2. Je a bude stale v tieni sesterskeho Genesisu. Kym Hyundai oddelil Genesis do vlastnej znacky, K900 je stale Kia. Navyse, zdiela techniku svojho brasku a mam pocit, ze vzdy z generacie, ktora tu uz je. Sice moze mat nejakych asistentov a elektronicke hracky, jediny dovod, preco do neho ist, je cenovka.
Avatar - 3_diamanty
chcelo by to nejaký genesis
| 20. 3. 2018
presne ... genesis ma akusi charizmu a smrnc... ale z tejto kie nevyzaruje nic.. navyse kabina je kopia uz znamych kabin z europy .. kia akoby uz nevedela sama tvorit pritom donedavna to bola prave ona ktora hodne tvorila a konkurentov tym dokazala prekvapit... ale posledne rio ceed alebo aj tato K900 to je proste nuda...jak v kabine tak dizajnom.. stinger je sice fajn a pecka.. ale aj ten ma kabinu akoby nie svoju ale okopcenu ... sportage ma smrnc ma caro ma vlastnu kabinu.. aj soul ... niro alebo sorento ci sedona.. ale tie najnovsie kie mi pridu uz kusok nemastne neslane.... az moc sa upieraju na sablonu.. a to je chyba... lebo prave najvacsia chyba aku moze automobilka spravit je ta ze uz nerobi veci podla seba ale zacne pokukovat a preberat veci od inych.... mam kiu stale rad... lebo je to velmi perspektivna a zaujimava znacka nadalej s obrovskym potencialom ale niektore ich modely ma uz proste nenadchynaju tak ako kedysi... ale mozno je to aj dobre.. ved nie je to len o jednej znacke... mam ich oblubenych viac... urcite aspon 10 ;-)
Avatar - 3_diamanty
nic moc
| 20. 3. 2018
cakal som viac.... ta mega maska je pompezna ale pekna rozhodne nie .... mensia cadenza ma krajsi look a celkovo lepsi styl ... aj ked voci predoslej K900 ( quoris ) je to povedzme ze krok vpred... ale rozhodne mensi ako com cakal... genesis v tomto dokaze posobit lepsie hoc tiez to nie je ziaden krasavec ale aspon ma akysi styl a akusi charizmu... z tejto velkej kie konkretne na mna ale akosi nic nevyzaruje ... a aj ta kabina je akoby kopirka ... chapem ze sablona nepusti a vsetko tu uz raz bolo ale kusok vlastnej tvorivosti by iste nezaskodilo ... asi som uz moc prisny na kie poslednu dobu ale fakt podobne ako pri ceede aj tu som proste cakal akosi viac... a ono zase takato nic nevyzarujuca kara

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku