Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia lehce modernizovala své největší SUV Telluride, zdobí ho nová loga

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Světové auto roku 2020 dostalo modernější vzhled, bohatší výbavu a bohužel také vyšší cenu.

Kia své největší SUV na evropském trhu sice nenabízí, vzhledem k jeho úspěchům by ale bylo chybou ho ignorovat. Až osmimístné SUV Telluride se totiž stalo světovým autem roku 2020 a v květnové tabulce nejrychleji prodávaných automobilů v USA si připsalo pátou příčku. Pro jihokorejskou automobilku tak jde o celkem důležitý model, kterému věnuje náležitou péči.

Pro modelový rok 2022 se tak SUV Telluride dočkalo decentního faceliftu, který upravil vzhled modelu i jeho výbavu. Designové změny jsou patrné především v oblasti masky chladiče, která má novou mřížku a hlavně ji zdobí nové logo automobilky. To je navíc umístěné také na pátých dveřích. Zde si také můžeme všimnout černě lakovaného značení vozu, jako je výbava či motorizace.

Větší změny proběhly v interiéru, který je sice na první pohled stejný, ovšem lépe vybavený již od nejnižších výbav. Všichni zákazníci se tak mohou těšit například na nový systém Smart Cruise Control-Curve, který automaticky přibrzďuje vozidlo před blížící se zatáčkou.

V nejnižších výbavách LX a S se navíc standardně objevuje systém automatické klimatizace, asistent jízdy po dálnicích nebo infotainment s 10.25“ úhlopříčkou obrazovky, který je standardně vybaven GPS navigací.

Video se připravuje ...

Modernější vzhled a bohatší výbava ovšem znamenají také zvýšení základní cenovky. Kia Telluride v základní výbavě LX tak nově začíná od částky 32.790 dolarů (cca 700.800 Kč), což je o 600 dolarů (cca 12.800 Kč) více, než před modernizací. S ohledem na vyšší výbavu ale není zdražení zas tak zlé.

Pod kapotou modelu Telluride je přitom vždy 3,8litrový benzínový motor V6, který nabízí nejvyšší výkon 217 kW (295 k) a 355 Nm točivého momentu. Motor je standardně spojen s osmistupňovým automatem, který může posílat výkon na přední, nebo za příplatek na všechna čtyři kola.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme