Kia oficiálně představila nové logo, rozzářila jím oblohu
Kromě nového loga představila jihokorejská automobilka i nový slogan. Na další informace o novém směřování značky si však budeme muset počkat.
O novém logu značky Kia se mluví již od konce roku 2019, kdy na veřejnost unikla nejprve nová grafika a následně i nové logo již na volantu. Sama automobilka pak spekulace o novém logu potvrdila teprve v říjnu minulého roku, kdy na rok 2021 slibovala řadu novinek.
A první z nich je právě představení nového loga a sloganu na znamení „smělé transformace této automobilky a zbrusu nových cílů značky“, jak uvádí tisková zpráva. Nové logo by pak mělo symbolizovat ambice značky dostat se do čelní pozice v odvětví mobility cestou rozsáhlé modernizace ve všech aspektech jejího podnikání.
„Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia.
Nové logo, připomínající ručně psaný podpis, vysvětluje automobilka v tiskové zprávě následovně: „Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.“

Kromě nového loga představila Kia i nový globální slogan značky „Movement that inspires“. Další podrobnosti o nové strategii, filozofii a cílech značky se ale dozvíme až prostřednictvím digitální platformy New Kia Brand Showcase. Akce je naplánována na 15. ledna a její vysílání bude možné sledovat i na YouTube, bohužel však začne v 01:00 středoevropského času.
Vraťme se ale na chvíli ještě k samotnému logu, jehož představení se zapsalo do Guinnessovy knihy rekordů. Automobilka totiž k odhalení loga využila pyrotechnickou show v kombinaci s 303 „pyrodrony“, díky čemuž doslova rozzářila nebe nad korejským městem Inčchon. Zápis do nejznámější knihy rekordů si přitom Kia připsala právě za nejvyšší počet bezpilotních letounů (UAV) spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku.