Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncern Volkswagen vyměnil šéfa Audi. Značka prý zaostává za konkurenty

ČTK
Diskuze (46)

Německý koncern Volkswagen, pod nějž spadá i Škoda, jmenoval nového generálního ředitele automobilky Audi. Značka luxusních vozů zaostává za konkurenčními automobilkami BMW a Mercedes-Benz.

Čtyřiapadesátiletého Markuse Duesmanna od září v čele Audi nahradí Gernot Döllner se zkušenostmi z koncernu. O rozhodnutí dozorčí rady informovala Audi v tiskové zprávě. K výměně Duesmanna vedla podle obeznámeného zdroje nespokojenost vyššího managementu s obchodními výsledky výrobce prémiových automobilů.

"Jsem poctěn a nadšen, že se mohu ujmout této nové role. Audi je fantastická společnost s bohatou historií," uvedl Doellner, který je od roku 2021 šéfem strategie Volkswagenu. "Těším se, že budu společně s celým týmem Audi utvářet budoucnost společnosti," dodal.

Doellner do Volkswagenu nastoupil jako doktorand v roce 1993. Postupně se vypracoval na vedoucího vývoje produktů ve společnosti Porsche. V letech 2011 až 2018 vedl modelovou řadu Panamera.

Duesmann dříve působil v BMW, v čele Audi stál od roku 2021. Za jeho vedení automobilka zčásti zodpovídala za vývoj softwaru koncernu Volkswagen, jehož neúspěch vedl ke zpoždění klíčových modelů.

Začátkem tohoto měsíce generální ředitel koncernu Oliver Blume označil pomalý pokrok Audi v oblasti inovací za klíčovou oblast, která mu dělá starosti. Blume koncern vede necelý rok. Dříve odvolal všechny členy vedení softwarové divize Cariad s výjimkou jednoho a do jejího čela jmenoval šéfa výroby Bentley Petera Bosche.

Video se připravuje ...

Audi zaostává za ostatními německými automobilkami BMW a Mercedes-Benz v přechodu na elektrifikaci a její prodejní výsledky v Číně nesplnily očekávání, uvedla agentura Reuters.

ČTK
Diskuze (46)

Doporučujeme

Avatar - rohYpnol
6. 7. 2023 11:00
Re: Můj názor....
Jo, tak jestli myslíš před motorem po stranách, tak to nejsou žádné výztuhy motorového prostoru, ale nosné prvky. Krásně je to vidět třeba zde https://www.auto.cz/…-e-se-louci-s-v8?… . To je celé ty troubo :-[] :-[] :-[]

A když už to chceš takto, tak se laskavě podívej na A6, které má třeba výztuhy právě v motorovém prostoru u misek https://www.auto.cz/…charisma-i-zizen?…

Blbý co? Ale ty výztuhy u misek taky nejsou typické výztuhy v motorovém prostoru jako takové. Ty zas napíšeš nesmysl že jak jsou malé a nevím co ještě za nesmysl vymyslíš. Jenže právě o tom je ta prémiovost. Že i přesto jak jsou malé a vlastně by tam být nutně vůbec nemusely, tak je tam stejně dají.

Takže si tu plkej dál svoje nesmysly, každý vidí jak to je. Audi je prémie. MB je prémie. Klasická koncepce nerovná se prémie. Má jak výhody, tak nevýhody. Zadní náhon není lepší ani prémiovější jak před.i náhon.

O autech nevíš nic. Místo toho aby jsi se k tomu postavil jako chlap tak jsi za šaška. Ok, tvoje volba.
5. 7. 2023 23:22
Re: Můj názor....
Vždyť ty výztuhy jsou na fotce co jsi poslal 😂 😂

S čistým RWD jezdim aktuálně každý den. Má nevýhody v tom co píšeš, ale to řeší právě připojení předku když je potřeba v případě AWD Mercedesu/BMW od 3er/C. A ne obráceně (řešení quattro ultra ve všem kromě RS a Q7/Q8/A8), v zatáčce 100x lepší přetlak zezadu pro toho co umí řídit než prokluz předku - což je s moderní elektronikou rychlá nedotáčivost a ztráta výkonu k vykroucení zatáčky. Pro toho kdo neumí je to bezpečnější.

Na co si tu hraješ?
Avatar - rohYpnol
5. 7. 2023 21:39
Re: Můj názor....
Probůh podívej se kde je uložený motor v Éčku a kde je v A6. Je uložený úplně stejně!!!

Kde máš výztuhy v Éčku v motorovém prostoru v běžných verzích??? Chci je vidět, dej mi foto (odkazy). Díky!

Audi mělo torsen, řešení haldex je jen úlitba emisím. Nicméně i tak Audi tuto technologii má propracovanou a není to žádné méněcenné řešení!

Znovu a znovu - co píšeš o RWD je zas jen důkaz toho že o autech nic nevíš. Klasická koncepce má výhody. Ale má taky nevýhody. Není něco co je lepší a horší.

Když je zhoršená adheze tak je klasická koncepce mnohem horší!!! Kdybys těmi auty opravdu jezdil, tak bys tušil že pokud v zimě budeš mít u klasické koncepce hnané kola na ledě tak se v podstatě nerozjedeš....

Takže ano, o autech opravu nic nevíš. Tak to aspoň chlapácky uznej, a bude to v pohodě :-!
4. 7. 2023 20:56
Re: Můj názor....
Já těmi auty na rozdíl od tebe jezdím. A6 i A4 dává motor podélně, ok, ale stále je to předohrab protože je to technicky jednodušší a levnější a hůř přenáší výkon na asfalt a má horší vlastnosti v zatáčkách.

Prediktivní haldex je jen snaha to nějak kompenzovat a nemá to z principu šanci se vyrovnat mechanickém řešení, resp nedá to 90% výkonu dozadu stabilně.

V západní EU je Audi výrazně levnější než BMW/Mercedes a to je vzhledem k té technice v pořádku.

Nevím proč kvůli konstatování faktu, že je to lacinější řešení, tady musíš urážet.
Avatar - rohYpnol
4. 7. 2023 14:25
Re: Můj názor....
Š120 byl zadohrab a je úplně jedno proč. Já ti znovu říkám, že zadohrab nebo předohrab je o koncepci, nikoliv o prémiovosti. Obojí má své výhody i nevýhody.

To tvoje haldexové quattro co tak haníš dávno funguje prediktivně, ale to jsou dedaily, které ani netušíš :-[] :no:

Motor v MB E je úplně stejně jako v A6, žádné výztuhy nad motorem u MB u běžných verzí nejsou stejně jako u A6. To co píšeš jsou JEN výplody tvojí fantazie. A nejsmutnější je, že když ti pošlu foto, tak jsi stejně tak hloupý že budeš dál psát pořád stejné nesmysly...

Fakt se prosím neztrapňuj, jsi jen k smíchu :-[] :-[] :-[]