Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Krásný Land Rover Defender je na prodej. Musíte mu ale odpustit jednu věc

Stanislav Kolman
Diskuze (5)

Společnost ECD Automotive Design nabízí jednoho moc pěkného Defíka. Může být váš, pokud vám nevadí, že chybí burácející motor.

Společnost ECD Automotive Design (dříve East Cost Defenders) před časem změnila název, ale ne své zaměření. Věnuje se přestavbám vozů Land Rover Defender, a svou poslední prací se hrdě pyšní na webových stránkách. Defík si sice zachovává dobový kultovní vzhled, technika v útrobách ale vykročila vstříc moderně. Spalovací motor byste pod kapotou hledali marně, auto je teď elektromobilem s pohonem Tesly.

Firma sice běžně upravuje Defendery i s konvenčními pohony, teď se ale rozhodla udělat výjimku. Tvůrci říkají, že díky akumulátorům o kapacitě 100 kWh ujede jejich nejnovější produkt přes 350 kilometrů na jedno nabití. Nechybí samozřejmě možnost rychlého dobíjení, i když tvůrci přesný výkon neuvádějí.

Byť by mělo auto i s elektrickým motorem v útrobách sloužit především v terénu, chlubí se rovněž slušnou dynamikou. Firma říká, že z klidu na 96 km/h vůz zrychlí za 5,5 sekundy. Celkový výkon, ale třeba i maximální rychlost však zatím zůstávají tajemstvím, stejně jako cena.

Uvnitř nechybí moderní multimediální systém či speciální sedačky. ECD navíc nabízí nespočet možností individualizace. Můžete si vybrat například styl sedaček, barvu kůže v interiéru, ale třeba i tvar a vzhled ochranných rámů.

Přestavby klasických aut z posledních dekád na elektromobily přitom nejsou ničím výjimečným. Před časem jsme vás informovali, že s elektrickým pohonem dorazí původní Alfa Romeo Giulia, z hotových projektů můžeme vypíchnout unikátní přestavbu Fiatu 124 Spider. Krásný to kousek! A cena? Inu, 3,2 milionu korun…

Stanislav Kolman
Diskuze (5)

Doporučujeme

24. 4. 2020 00:20
Re: Zprznění legendy
He he, a jak si na takovou blbost přišel? :-) Benzíny v Defíku měli dřív objem 2,25 l, 2,5 l a vrcholem byl V8 3,5 l. Takže asi tak. :-)
23. 4. 2020 09:55
Re: Zprznění legendy
Aftermarket. Z výroby určitě ne.
23. 4. 2020 09:20
Re: Zprznění legendy
Dovolim si s vami hrube nesouhlasit... nevim, kde jste vzal informaci, ze tam byly max dvoulitrove motory. Do Defa se montovaly motory i o objemu 5L a V8 celkem bezne.
23. 4. 2020 08:10
Re: Zprznění legendy
Jel jsi někdy v terénu? Recaro si dává do Defa kde kdo...
Jinak burácející motor nebyl tuším v Defenderu nikdy, nejsilnější byl dvoulitrový benzín.
22. 4. 2020 22:19
Zprznění legendy
Dávat do Defíka elektromotor může napadnout jen naprosté pošuky, a to samé platí také o čtveřici superantatomických sedadel... :-( :no: :no: :no: