Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kupa elektrifikovaných modelů včetně 20 elektromobilů. Audi odhaluje plány pro příští roky

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 23. 9. 2019
53
44
Zobrazit náhledy (53)
Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept

Čtyři kruhy chtějí být v příštích letech v oblasti elektromobility hodně aktivní. Do roku 2025 máme čekat 30 elektrifikovaných novinek.

Éru moderních elektromobilů značky Audi odstartovalo SUV e-tron, které soupeří s Jaguarem I-Pace či Mercedesem-Benz EQC. Tím ale čtyři kruhy rozhodně nekončí a v příštích letech chtějí mít svůj elektromobil i v dalších automobilových segmentech. Do roku 2025 prý máme očekávat 30 elektrifikovaných novinek, z toho 20 elektromobilů.

Jako další máme vyhlížet e-tron Sportback, tedy atraktivnější variantu e-tronu se svažující se zádí. V roce příštím dorazí v sériovém provedení vozy, které se zatím představily v koncepční podobě – e-tron GT a Q4 e-tron.

Audi ve velkém investuje do výzkumu a vývoje elektromobilů, neznamená to ale, že by na ostatní typy pohonů zanevřela. Slíbila, že i nadále bude vyvíjet konvenční spalovací motory, přičemž klade důraz na mild-hybridy se 48V palubní sítí. Nezapomnělo se ani na plug-in hybridy, které čtyři kruhy považují za nezbytnou součást elektrifikačních plánů.

Pokud všechno půjde podle očekávání, věří Audi, že v roce 2025 budou elektrifikovaná vozidla představovat 40 % z celkových prodejů. Ve srovnání s dnešními čísly je to hodně odvážné tvrzení, ale společnost si stojí za tím, že elektrifikace je budoucnost.

Tím ale slibná očekávání automobilky z Ingolstadtu nekončí, říká totiž, že do roku 2050 chce být klimaticky neutrální. V rámci toho chce společnost víc využívat energii z obnovitelných zdrojů a recyklované materiály. Audi zároveň plánuje výstavbu největšího střešního solárního systému v Evropě, který najdeme na dvou logistických centrech v Maďarsku.

Mé příští auto bude pohánět...
  • Benzin
    47.7%
  • Nafta
    32.5%
  • Elektřina
    15.5%
  • Jiná alternativa
    4.3%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 6329 čtenářů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantazie ...
| 25. 9. 2019
Hlavně to auto bude příšerně těžký na čumák. Mám doma C7 3,0 TDI s 200kW a už tam je to teda hodně znát. Ale to co je v S6 musí být ještě těžší.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fantazie ...
| 24. 9. 2019
Tak fajn že shoda = že současná S6 je fakt těžká slabota = nestačí ani na konkurenční řadový šestiválce 400d o sportovně laděnejch naftách typu Alpina B5 nemluvě
Re: Re: Re: Re: Re: Fantazie ...
| 24. 9. 2019
"....hodně zajímavym V8 4.0 TFSI osazený S6 v aktuální verzi kdy jen s maximálnim úsilim ujede BMW 330i s 4válcem nebo komfortě laděnýmu E400d..."

Tahle věta je kravina a to naprostá, takže se nauč psát, což ti krom obecnýho nadhledu v rámci aut zásadně chybí.

Já taky o současný S6 nemluvím, kdyť to váží víc než Q7....
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Fantazie ...
| 24. 9. 2019
Omluvu za citáty parafráze z testů? :D

Ano omylem ŠÍLENČE :*)

Čti = nebudeš takhle zvracet. Víš co je FÓR = je to dokonce z titulů tohohle vydavatelství ;-)
Vzhledem k tomu že jeden je TECHNIKA tak včetně měření na stolici = parametry výkonu a krouťáku jakžtakž naměřený zrychlení už ne = všude stejná výtka VELMI špatný sladění motoru s převodovkou. To je od WLTP = aby V6 3.0TDI v jakýkoli verzi REÁLNĚ plnil = takhle se pak chová.

Takže starý eS6ky V8 a V10 a V8 = velmi slušný motory. Tenhle NE = líp hodnocenej je v přímym srovnání i 400d Mercedes = kterej ale neni laděnej do sportovna ale komfortna. S6 má podobnou dynamiku jako maringotka na kolech BMW X7 50d = drsný žejo

Tentokrát z němec Auto-motor-sport = stejně dopadla slabší verze V6TDI 210 kW = sfouknul jí i 195kW řadovej bavorák = drtivě = výkonama i spotřebou. Stejně tak 350d Mercedes = někdo holt musí bejt poslední

Ale muj povzdech se týkal úpadku motoru S6 = po 3 zajímavejch až velmi zajímavejch = první stupeň zklamání tuctová třílitrová nafta. Ne řadová jako u D3 konkurence ale furt starý véčko. Další stupeň opět blbý sladění s převodovkou = a v ZF8HP to neni. A poslední stupeň reálná dynamika = asi nejhorší S6 historie = tohle sou ZÁVĚRY víc testů! Že tvoje hlava odmítá realitu = to je problém tvý hlavy

Doporučuju začít tim čtenim
Sedla
| 24. 9. 2019
Jenom nechápu ty hadráky, tj. kvůli hmotnosti nebo jakože EKO? Mohli to udělat z krav ty jsou taky svi-ně přes CO2, ne.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku