Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia - Ypsilon MomoDesign, Musa Platino plus ve Frankfurtu 2005

Ladislav Čermák
Ani luxusní značka stáje Fiat se nepochlubila žádným novým modelem a na jejím stánku byly k vidění pouze variace už vyráběných modelů. Jako obvykle se všechny omezily jen na designová a stylistická vylepšení.

Ypsilon MomoDesign

Na základě elegantní nové generace malého Ypsilonu vznikla akční verze, stvořená ve spolupráci s renomovaným výrobcem příslušenství Momo. Základem je dvoubarevné lakování speciální oranžovou metalízou, zkombinovanou s unikátní metalickou matnou černí. Uvnitř se změny odehrály zejména v dezénu sportovních sedaček, čalounění a středové konzole. Specialitou je sametové stínítko přístrojové desky. K pohonu byl vybrán atraktivní turbodiesel Multijet 1,3 16V.

Musa Platino plus

Opět začala u dvoubarevného lakování, konkrétně u kombinace norkové Stradivari a hnědé Caravaggio. Interiérové kožené čalounění v odstínu hnědá Wenghé je obšité a lemované slonovou kostí a vytváří v interiéru specifickou atmosféru uměřeného a vkusného luxusu. Ve standardní výbavě nechybí dvouzónová klimatizace, GPS navigace, skleněná střecha, GSM telefon s handsfree a kompletní elektrifikace. O pohon se stará devatenáctistovka Multijet ve verzi 74 kW a zcela nová třináctistovka Multijet 55 kW s variabilní geometrií turbodmychadla.

Phedra Unique Edition

nabízí komplexní sestavu luxusní výbavy pro velké MPV. Obě přední sedadla jsou elektricky polohovatelná, řidičovo navíc s vyhříváním a pamětí, mezi oběma řadami je konzole s chladničkou a poličkou na notebook, v zadních stěnách předních sedaček jsou zabudované dvě multimediální obrazovky a nechybí Connect Nav+ s navigací, Hi-Fi a handsfree telefonem. Dále dvouzónová klimatizace, parkovací, dešťový a světelný senzor, elektricky posuvné boční dveře a CD měnič. Exteriér zdobí speciální 16“ kola a šedá metalíza Rossini případně perleťová Brunelleschi; pohon byl svěřen špičkovému dvacetičtyřventilovému třílitru 150 kW, který ve spolupráci s adaptivní samočinnou převodovkou zrychluje těžké MPV na stovku za 10,2 s a rozjíždí na 200 km/h.


Ladislav Čermák