Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Letité Mitsubishi Space Star přichází na český trh. Známe jeho první cenu

David Bureš David Bureš 17. 8. 2018 • 03:28
38
54
Zobrazit náhledy (38)
Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star Mitsubishi Space Star
Malý hatchback s třemi diamanty ve znaku nabídne výběr mezi dvěma tříválcovými motory. Litr doplní dvanáctistovka.

České zastoupení Mitsubishi si pro letošní podzim připravilo nečekanou novinku. Začne u nás prodávat model Space Star, což je malý hatchback prodávaný v současné generaci již od roku 2012. Auto známé jinde ve světě jako Mitsubishi Mirage vstoupí na český trh v říjnu.

Nabízený bude ve třech výbavových liniích, Entry, Inform a Invite, přičemž české ceny budou startovat na zajímavé částce 239.850 korun. Základním motorem bude zážehový tříválec 1.0 MIVEC naladěný na skromných 52 kW a 88 N.m, který bude kombinován s pětistupňovým manuálem. Informace o základní výbavě však bohužel neznáme.

Vedle litru bude k dispozici také tříválec 1.2 MIVEC s 59 kW a 106 N.m, který nabídne výběr mezi manuální převodovkou a CVT. Obě jednotky samozřejmě již splňují nadcházející emisní normu Euro 6d.

Nástupce někdejšího Coltu dlouhý jen 3.795 mm s rozvorem 2.450 mm je pětidveřovým hatchbackem, v minulosti přitom toto označení neslo MPV. Navržen je primárně pro pohyb po městě. Ten má ulehčovat vynikající rozhled všemi směry a velmi malý poloměr otáčení (4,6 metru) v kombinaci s elektrickým posilovačem řízení.

Na český trh míří modernizované provedení představené v roce 2015, které se proti předchozí verzi liší výraznější maskou chladiče. Vylepšen byl tehdy také interiér, k dispozici bude třeba digitální příjem rádia.

Čeští zákazníci se s novým Mitsubishi Space Star budou moci poprvé seznámit již tento měsíc. Hatchback japonské značky totiž bude prezentován na výstavě Auta na náplavce 2018, která se na obou březích Vltavy v Praze bude konat od čtvrtka 30. srpna.

Mitsubishi Space Star – základní technická data
Motor1.0 MIVEC1.2 MIVEC
Největší výkon [kW/min]52/600059/6000
Točivý moment [N.m/min]88/5000106/4000
Převodovka5M5M (CVT)
Max. rychlost [km/h]172180 (173)
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,712,7 (13,5)
Komb. spotřeba [l/100 km]4,64,9 (5,0)

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

cena
| 21. 8. 2018
asi jsem slepej, ale kde je cena??
Avatar - twistedTSD
crash
| 18. 8. 2018
Akorát jsem zjistil nepříjemnou věc - modernizovaná verze pro novou euronormu má v obou motorizacích výrazně horší udávané zrychlení a spotřebu než dříve.
Avatar - wakantanka
To brzy
| 18. 8. 2018
To auto bolo tusim vyrobene pre Indiu a mam taky pocit, ze sa tam aj vyraba. Ked si dobre pamatam test z UK spred rokov, tak ho zniesli pod ciernu zem. Opravte ma ked sa mylim.
crash
| 18. 8. 2018
Prežiješ, klasické 1,2 atmo dekádu naspäť točili pri 100vke na 5ke 3000 za minútu. A vieš čo? Nezožrali nás >:D
Avatar - lamal
crash
| 18. 8. 2018
kyklop ma pravdu, sprevodovanie nic ine ti nepomoze...

Nepoznas poucku, ze max krutiaci moment pri atmosfere je 10% z celkoveho objemu ? takze 1.0 bude mat v tom najlepsom pripade 100nm, ale na to dosiahne maloktory motor, tazke ma cca 85-95nm.... ´´Pod 100 Nm je to kouzlení´´ to bude VZDY pri litri...

Jazdieval som na Cliu grandtour 1.2 16v 55kw a motor znasal vsetky otacky bez protestu, ale tahat zacinal /klasika/ od 4000 a pekne siel az po obmezdovac... prevody boli lahke a dynamika solidna a zabavna kvoli vykonovej spicke a to ze na 5ke tocil 3500 ot pri 100kmh a nad 4000ot pri 120 vobec nevadilo, spotreba aj napriek tomu bola vynikajuca... co cakas, ze s litrovym zakladom budes chodit po dialnici pri 130 kmh s 2500 ot ? 3000 ? Tie auta su vsetky skontruovane na to, ze po dialnici to s litrom prejdes v 130 ale nebude to optimalne... tak do 120 sa chodi s takymito autami ako optimal rychlost a urcite to nijak zasadne nehuci od motora a spotreba bude pod 7...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku