Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lucra LC470 je něco jako moderní Cobra. Do Evropy se dostaly tři kousky, jeden může být váš

Lucra LC470
Lucra LC470
Lucra LC470
Lucra LC470
14 Fotogalerie
Diskuze (0)

Sedmilitrový osmiválec, výkon přes 500 koní a hmotnost okolo tuny. Lucra LC470 určitě bude hodně zábavná hračka.

Klasicky tvarovaný roadster, dítko jistého Luka Richardsona, se už několik let vyrábí ve Spojených státech amerických, v Kalifornii. A tak trochu klame tělem. Retro karoserie je totiž vyrobena z moderního materiálu - z uhlíkových vláken. Posazena je na ocelovém trubkovém rámu s ocelovou podlahou.

A protože je vůz osazený velkým osmiválcem, můžeme s klidným svědomím Lucru považovat za jakousi moderní interpretaci legendární Cobry. Recept je totiž stejný: obrovský motor v lehkém těle.

Auta se vyrábějí ručně, přičemž zákazníci mohou vybírat z různých osmiválců.

Motor je vždy umístěn vpředu, ale až za přední nápravou. I proto má Lucra zajímavé rozložení hmotnosti s 53 procenty ve prospěch zadní nápravy. I samotná váha roadsteru je zajímavá, suchá hmotnost totiž činí jen 990 kg.

LC470 je pochopitelně malosériová záležitost, proto nás zaujalo, že jsme jeden exemplář našli na prodej v Německu. Podle prodejce jde o jediný kus v této zemi a jeden z pouhých tří v Evropě.

O pohon vozu z roku 2011 se stará sedmilitrový osmiválec LS7 z Corvetty Z06, který dává 371 kW a 635 N.m, spojený s pětistupňovou manuální převodovkou. Ta by mimochodem měla být pro co nejlepší rozložení hmotnosti vyosena směrem k řidiči. Motor samozřejmě roztáčí zadní kola.

Zrychlení z klidu na stovku zabere zhruba 3 sekundy (podle některých zdrojů 3,2 sekundy), čtvrtmíli dá Lucra za nějakých 10 vteřin.

Výbava nabízeného automobilu zahrnuje také brzdy Wilwood (šestipístkové třmeny vpředu, čtyřpístkové vzadu), samosvorný diferenciál a 17palcová hliníková kola. Pneumatiky vpředu mají rozměr 275/40, zadní 315/35.

A cena? Lucra LC470 ve slavné livreji Gulf je k mání za 186 tisíc eur, tedy asi 5 milionů korun.

Začít diskuzi