Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lumma CLR 600 S: sněhobílé cabrio BMW M6

Roman Daněk Roman Daněk 31. 8. 2007 • 08:19
13
4
Zobrazit náhledy (13)
BMW M6 BMW M6 BMW M6 BMW M6 BMW M6 BMW M6 BMW M6 BMW M6
Ladit BMW M6 je výzvou pro každého úpravce vozů BMW a tak v této společnosti nemohla chybět ani firma Lumma Design, která si pohrála především se vzhledem tohoto ďábelského kabrioletu.

Silou překypující BMW M6 cabrio ani příliš nepotřebuje zvyšovat výkon, za to si řada lidí myslí, že by si kabriolet zasloužil mnohem dramatičtější vzhled než dostal nadělen v továrním studiu. Lumma Design přišla s nabídkou rozšiřujícího kitu, který vozu přidá na šířce. Vytažené blatníky vpředu i vzadu společně s mohutným spoilerem na přídi určitě vzbudí respekt v každém zpětném zrcátku. Po rychlém předjetí pak bude moci uchvácený řidič obdivovat čtveřici kruhových koncovek výfuku o průměru 80 mm, zakomponovaných do masivního nárazníku s integrovaným difuzorem.

Rozměrné blatníky propojují vzad se zvyšující efektní nástavce prahů. Všechny tyto prvky je možno získat jak v laminátovém provedení, tak také z uhlíkového kompozitu. Stejný materiál je použit také na dlouhou kapotu motoru a víko zavazadlového prostoru. Karbonová sada 11ti dílů je připravena také pro individualizaci interiéru vozu

Aby vytáhlé blatníky nevypadaly opuštěně, jsou vyplněny velkými koly 9,5 x 20“ vpředu a 11 x 20“ vzadu. O dobrou trakci se starají pneumatiky Toyo o rozměrech 255/30 R 20 resp. 305/25 R 20. Extrémisté si mohou vůz posadit na 21palcová kola z lehkých slitin, která jsou obuta do pneumatik 255/30 ZR21 vpředu a 295/25 ZR21 vzadu.

Za tenkými paprsky ráfků jsou na přední nápravě ukryty sportovní brzdy s kotouči 380 x 34 mm a jednodílnými třmeny s šesti pístky. Nové tlumiče od firmy H&R dostaly kratší sportovní pružiny snižující vůz o 30 mm. Sportovní tlumič výfuku má elektronicky ovládanou klapku umožňující klidnou jízdu v nízkých otáčkách a vysoký výkon v horním pásmu. Jeho práci navíc usnadňuje odpojení omezovače rychlosti a tak motoru nic nebrání v rozletu až ke třísetkilometrové hranici.

Související články

Témata
Avatar - Ruffi
31. 8. 2007 23:00
pravidlo
Tu je to jasne-menej je niekedy viac...A co tam hlada to nevkusne zadne kridlo.. 8-s :no:
Avatar - Dragon.001
31. 8. 2007 16:02
K čemu?
Jet 300 v cabriu?? Ty turbulence by mi umlátily hlavu o volant. A jezdit s nataženou střechou? To si můžu koupit klasiku s tužší kastlí... :no:
Články odjinud