Mark Webber a Porsche Mission E spolu v akci na testovacím okruhu
Mark Webber patřil v letech 2002 až 2013 mezi špičkové piloty F1 a v letech 2014 až 2016 pak reprezentoval značku Porsche s 919 Hybrid ve vytrvalostních závodech. Dnes tento závodník pracuje pro značku Porsche podobně jako rallyeová legenda Walter Röhrl.
Porsche Mission E, jehož vývoj míří do finále, se stane prvním sériovým elektromobilem své značky. Do výroby a na trh má tento model zamířit v příštím roce a Mark Webber okusil, jak se řídí prototyp, který má k sériovému modelu velmi blízko.
Mark Webber v krátkém videu odhaluje, že mu Mission E připomíná Porsche 919 Hybrid v čistě elektrickém režimu jízdy. V případě interiéru, pozice za volantem a výhledem zpoza něj pak zmiňuje jistou podobnost s Porsche 918 Spyder. Zároveň dodává, že je Mission E těžší než typická Porsche, ale i přesto jej příjemně překvapil svou hbitostí a funkcí brzd.
Porsche Mission E se má podle posledních informací usadit v nabídce své značky mezi modelové řady 911 a Panamera, přičemž se má svou velikostí přibližovat druhému jmenovanému modelu.
Porsche slibuje nezaměnitelnou sportovní pozici za volantem, zároveň se ale chlubí velkou porcí místa pro cestující vzadu. Pomůže především rozmístění baterií po podlaze a tzv. „foot garage“, tedy bohatším prostorem pro nohy.
K technice se automobilka prozatím nevyjadřuje, ale podle starších zpráv máme očekávat výkon přes 441 kW (600 k) a zrychlení z 0 na 100 km/h pod 3,5 s. Pohon všech zajistí dva elektromotory, jeden na každé nápravě, ale k dispozici mají í být i verze s pohonem jedné nápravy.