Mazda 6: Facelift i pro evropskou verzi
Největší technickou inovací je nový motor 2,0 DISI s přímým vstřikováním benzinu, který nahradí dosud používaný motor 2,0 MZR. Jednotka bude dodávána s automatickou pětistupňovou převodovkou. Modernizace, i když ne tak významná, se dotkla i dalších zážehových motorů s objemy 1,8 l a 2,5 l. Naftová škála tří čtyřválců 2,2 MZR-CD prošla modernizací nedávno.
Design evropské verze se od té japonské liší. Šestka pro evropské trhy dostala výraznější masku chladiče, změny na nárazníku nejsou příliš zásadní, nový design mají přední světlomety i koncové svítilny. Obměnou projde škála materiálů použitých v interiéru. Dočkáme se nového provedení palubního informačního systému Cross Functional-Network (CF-Net).
V nabídce budou nově bi-xenonové natáčecí světlomety a asistent pro rozjezd do kopce.
Další informace o faceliftu zveřejní automobilka v Ženevě na začátku března.