Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 6: Vyrobeny již 2 miliony exemplářů

Dariusz Szynder Dariusz Szynder 13. 9. 2010 • 00:41
20
5
Zobrazit náhledy (20)
Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6
Osm let a šest měsíců trvalo firmě Mazda dosáhnout významného milníku - na konci srpna 2010 sjela z výrobní linky dvoumilióntá Mazda 6.

První generace modelu 6 se začala vyrábět vyjíždět z japonské továrny Hofu č. 2 v prefektuře Yamaguchi na začátku roku 2002. V současné době se auto vyrábí kromě Japonska také v americkém Michiganu a v továrně společnosti FAW v Changchunu v čínské provincii Jilin.

Mazda dnes vyrábí již druhou generaci „šestky“, která se představila v roce 2007. Produkce v prvních osmi měsících letošního roku překročila celosvětově číslo 164 000 vozů. Hranici dvou miliónu Mazda 6 pokořila po osmi letech a šesti měsících od začátku výroby. V kratším čase stihl japonský výrobce od spuštění filozofie Zoom-Zoom vyrobit ve stejném počtu pouze model 3.

Za dobu své výroby si Mazda 6 připsala mnoho ocenění od odborné veřejnosti. Nejvíce zákazníci chválí vysokou úroveň bezpečnosti potvrzenou ziskem pěti hvězd v testech Euro NCAP, atraktivní a vyzývavý design a výborné jízdní vlastnosti.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - iudex
Japonské nepochopitelnosti
| 13. 9. 2010
...alebo tam, kde sa pokúša so svojím radom DS vstúpiť Citroen.
Japonské nepochopitelnosti
| 13. 9. 2010
K tomu co v europe tazko chapeme su tiez minimalne moznosti dovybavenia auta podla vkusu zakaznika. Skratka ziadne konfiguratory, tu mate par stupnov vybavy, a nieco si z toho vyberte! A k vybave naviac si mozes vybrat akurat tak koberce a cuvacie senzory. A ze tie vybavy teda niekedy velmi divne kombinuju s motormi a prevodovkami! Trebars chces 2.0i a automat? ano, ale jedine TE+! V ziadnom inom stupni vybavy (nizsi, ci vyssi) nie je automat dostupny. Chcel by si nebodaj aj bezklucovy pristup alebo 18" liate kola? Smola, oba prvky su az v GTA, ale tam zas nedostanes automat...

Jo, a este by si manazment mazdy zasluzil kopanec za to, ze zlikvidovali xedos. Keby boli vydrzali a trosku sa prisposobili vkusu zakaznika, dnes mozno mohol byt xedos tam, kde je lexus alebo infinity...
Avatar - skejpa
M6
| 13. 9. 2010
:yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
Japonské nepochopitelnosti
| 13. 9. 2010
Tak to je třeba opět Mazdu 6 po japonském vzoru zabít. Tak jak to udělali již s Mazdou 626, kdy z moderního stylu, přešli na klasiku co se nepovedla. Stejně zničili Mazdu F. Honda zlikvidovala CRX, z Civika udělali málem Scénik, pak přešli na ufo styl ( mi se moc líbí), ale zase z kompromisní technikou. Accord kombi byl stěhovák, další model má menší kufr než Jazz. Toyota dělá snad schválně tak nepěkné auta, aby to lidi nekupovali a navíc si myslí, že to zpraví změnit název legendy. To VW ani nenapadne, aby přejmenoval Golf. Kde je Primera, Almera, kde Gallant. Těmihle kopanci si něco kopají.
No tak snad už nic takového Mazda s 6kou neudělá. Chtěl bych vědět, kterého vola napadlo, že když zamkneš u 6ky otevírání zadních oken, tak se zamkne okno i u spolujezdce a neumí to ovládat ani řidič. Na to jsem si nezvykl za 3 roky

Avatar - PicoBello
M6
| 13. 9. 2010
blahozelacia, skvele auto. v aktualnej aj predchadzajucej generacii.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku