Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-AMG G 63 může mít až 850 koní, když navštíví Posaidon

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 17. 10. 2017
15
2
Zobrazit náhledy (15)
Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63 Psaidon Mercedes-AMG G 63
Mercedes-AMG G 63 je již ve své sériové podobě náležitě impozantním a výkonným strojem, ale po proměně v Posaidon G RS 850 je i opravdu extrémně rychlý.

Posaidon patří k německým specialistům na úpravy strojů s třícípou hvězdou ve znaku, schopným zvýšit výkon prakticky kterémukoliv z aktuálních i starších modelů. K ukázkám schopností ladičů této firmy má patřit i monstrum pojmenované Posaidon G RS 850, které se sice na první pohled příliš neliší od výchozího modelu Mercedes-AMG G 63, ale za jeho vizáží ukrývá extrémní jízdní výkony.

Posaidon G RS 850 v případě karoserie zachovává všechny původní rysy výchozího modelu a exemplář, na něm úpravce demonstruje své schopnosti a možnosti, ve výsledku nejvíce přitahuje pozornost jasně žlutým odstínem laku AMG Solarbeam. Ten pak vedle černé střechy, nárazníků a dalších částí exteriéru kontrastuje i s novými 22palcovými koly, obutými do pneumatik o rozměrech 285/40 R22.

Zásadní změny se odehrávají v motorovém prostoru, kde je uložen dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve své sériové podobě disponoval výkonem 420 kW (572 k) a točivým momentem 760 N.m.

Po zákroku ladičů od Posaidonu má tento motor disponovat nejvyšším výkonem 673 koní (853 k) a točivým momentem 1350 N.m, jenž je ovšem na této hodnotě elektronicky omezen a mohl by být ještě vyšší. Vedle pohonné jednotky byla proto důkladně posílena i sedmistupňová automatická převodovka.

Sériový Mercedes-AMG G 63 zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,4 s a jeho maximální rychlost je omezena na 210 km/h. Posaidon G RS 850 umí vystřelit z 0 na 100 km/h za 3,6 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 285 km/h, což nejsou na stroj o hmotnosti 2,6 tuny nejhorší hodnoty.

Zkrocení takto rychlého zástupce třídy G mají na starosti karbon-keramické kotouče o průměru 420 mm vpředu a 360 mm vzadu, do nichž se zakusují šestipístkové, resp. čtyřpístkové třmeny.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

285 km/h
comper
| 17. 10. 2017
Tiez som to chcel napisat, s gckom letiet 285, to je na odobratie obcianskeho.
285 km/h
kalousek
| 17. 10. 2017
Jet s touhle cihlou 285 kmh musí být fakt lábuž, ani bych se nedivil kdyby to kolmé čelní sklo proletělo kabinou

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku