Mercedes dokončuje proměnu své nové image, uvádí zvukové logo
Uzrál čas pro změnu
Mercedes-Benz by měl každý rozeznat okamžitě. A to nejenom vozidlo, ale také všechny prvky komunikace značky. Od dopisních papírů počínaje, přes tištěné inzeráty až po televizní reklamy. To vše tvoří takzvanou „korporátní identitu“. Ta má spojovat filozofii značky a její vnímání veřejností. Po osmnácti letech fungování někdejší strategie a postupů, jak celou komunikaci firmy sladit, se rozhodl letos Mercedes pro změnu. V ní hraje prim slogan „The Star always shines above“ aneb „Hvězda vždy svítí shora“. Logo od 1. listopadu doplní také jeho zvuková část.
Abychom nemluvili jen abstraktní marketingovou řečí – nová identita německé automobilky se poprvé projevila u letos uvedeného modelu kombi třídy C. Motiv klasického znaku automobilky – tedy hvězdy v kruhu je výrazně upřednostněn i v designu přídě vozu. Pokud jste dosud nenarazili na tištěnou reklamu na tento vůz, pak vězte, že Mercedes se skutečně věnuje detailům. Například v grafice inzerátu odděluje dvourozměrný znak, který je nad samotným reklamním textem a slogan (The Star always shines above). A to proto, aby hvězda (tedy znak Mercedesu) skutečně opticky vystupoval nad tento slogan. Mercedes se chystá zdůraznit, že to byl právě on, kdo dal světu první automobil. Chce být vnímán jako nejprestižnější značka automobilového světa.
Další změnou, kterou u Mercedesu chystají je, že se v budoucnu do popředí jejich komunikačních sdělení nemusí dostávat jen samotné automobily, ale také krajiny nebo architektura.
Logo jako zpěv
Zvukové logo Mercedesu je vytvořeno ze záznamu sólového zpěvu dětského chorálu. Pokud vás zajímá, jak „Mercedes zní“, podívejte se na následující reklamu, na jejím konci je nové zvukové logo.
{videoplayer link="http://www.youtube.com/v/0DdFRHizO4k&rel=1" style="auto"}