Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes oslavuje, výroba třídy G dosáhla již 400.000 kusů

Ondřej Mára Ondřej Mára 6. 12. 2020 • 00:31
207
11
Zobrazit náhledy (207)
Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-AMG G 63 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G 500 v Mercedes-Benz G 500 Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G v Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G

Jeden z nejluxusnějších a nejschopnějších terénních automobilů na světě se vyrábí již od roku 1979. Výrobní čísla by přitom mohla být i vyšší, produkce ale zdaleka nestačí poptávce.

Mercedes-Benz třídy G začínal v roce 1979 jako čistokrevný offroad, který se nezalekl žádné výzvy. Postupem let se z gečka začala stávat spíše luxusní záležitost, přesto si uchovává své charakteristické rysy a díky působivé technice se snadno popasuje s většinou nástrah divoké přírody. Jakkoliv už se tam s většinou majitelů spíš nepodívá.

Zájem o model přitom neustále roste, jak ostatně dokládá i dnešní tisková zpráva automobilky. Zatímco oslava 300.000 vyrobených kusů probíhala v rakouském závodu Magna Steyr poblíž Grazu, kde se třída G již dlouhá desetiletí vyrábí, v srpnu 2017, koncem tohoto týdne se slavilo již 400.000 vyrobených kusů.

Jak je tedy patrné, kombinace retro vzhledu, luxusní výbavy, silných i úsporných motorů a působivých terénních dovedností dokáže stále oslovit širokou paletu zákazníků. Představitelé závodu Magna Steyr navíc dodávají, že ani současná produkční kapacita nedokáže uspokojit silnou poptávku ze strany zákazníků.

Třída G je zkrátka legendou, kterou navíc čekají světlé zítřky. Automobilka již v minulosti naznačila vznik čistě elektrické verze, díky které přežije třída G i emisní modelové čistky. Milovníci extrémů ale spíše ocení spekulace o vývoji extrémní offroadové verze s označením 4x42, která by opět měla dostat portálové nápravy. Milovníci vysokého výkonu pak mohou sáhnout po verzi G35 od AMG, nebo ještě výkonnější úpravě od Brabusu.

video

Mercedes-Benz třídy G zkrátka nabízí téměř nekonečně mnoho možností. Ostatně v minulosti automobilka nabízela i divokou úpravu s pohonem 6x6. Té se zatím nová generace, vyráběná od roku 2018, nedočkala. Pro zákazníky má však připravený působivý individualizační program G Manufaktur, ve kterém prý v současnosti až 60 % zákazníků ochotně utrácí za speciální úpravy na míru.

A nejspíš se ani není příliš čemu divit. Mercedes-Benz třídy G totiž vytváří úžasný dojem zevnitř i navenek, díky čemuž si buduje věrnou komunitu. To ostatně potvrzuje i budoucí majitel třídy G s pořadovým číslem 400.000, který už má prý ve své sbírce zhruba 20 vozů tohoto typu. Nejedná se přitom o arabského šejka, ale zákazníka z Rhinelandu na západě Německa.

Související články

Témata
7. 12. 2020 08:17
Re: jedine Gecko
Z Lega?
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2020 22:57
Re: Gecko
Gecko je topka suhlas ... ale nepohrdol by som ani Range Roverom.... je to tam hodne tesne... ale
Gecko je proste Gecko... je absolutne dokonale vo vsetkom :yes:
Avatar - 3_diamanty
6. 12. 2020 22:51
jedine Gecko
u mna jednoznacne auto snov.... teda ziadny aventador... ziadne ferrarko.. ani bentley a podobne ... a ak ma aj o polnoci zobudite a spytate sa na jedno jedine auto ktore by som si vybral bude to prave Gecko... neskutocna masina... uplna supa... a jej uspechu sa vobec nedivim... navyse za tie prachy aj skutocne stoji a to do posledneho centu :yes:
6. 12. 2020 20:54
Kopu rečí okolo tohto predraženého auta...
V Afrike, Južnej Amerike... vládne Toyota a Nissan.
A v USA si môžu vyberať4x4 koľko hrdlo ráči!
Len modifikácií Fordu F-150 tam predajú za rok 900 tisíc!
6. 12. 2020 20:23
Re: Kéž by takto chytře jako MB u G-Classe...
teď jsem ho viděl naživo na cestě a má to něco do sebe.
ale s koncepcí souhlas...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud