Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes třídy G 4×4² bude! Špionážní snímky naznačují jeho podobu

Jan Zajíc Jan Zajíc 5. 6. 2020 • 02:35
48
Zobrazit náhledy (48)
Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G Mercedes-Benz G

Před pár dny se na sociálních sítích objevily špionážní fotografie nového “géčka” v provedení 4×4². Krátce poté přichází jeho neoficiální ilustrace.

Mercedes před odhalením současné generace třídy G slíbil, že bude co nejvíce kráčet ve šlépějích svého předchůdce. V některých oblastech je sice modernější, pořád se ale jedná o auto s nezaměnitelnou siluetou a charakterem. A zdá se, že to samé bude platit i pro variantu 4×4².

Budoucnost zvýšené varianty “géčka” nebyla úplně jistá, spekulovalo se dokonce o tom, že se tohoto dobrodružného vozu nedočkáme. Před pár dny se ale na sociálních sítích objevila první várka špionážních fotek, a pokud se nestane nic mimořádného, automobil skutečně přijede.

Na snímky kamuflovaného vozu hbitě reagoval web kolesa.ru, jehož autoři představili vlastní vizualizaci tohoto druhu “géčka”. Povedlo se jim shodit veškeré maskování, a protože jejich tvorba ve velkém vychází z původní třídy G, lze předpokládat, že jejich vize není daleko od pravdy. Byť tento návrh nemá se samotným Mercedesem nic společného, na sítích už pro svůj zdařilý design sklízí ovace.

Tajemstvím zatím zůstává technika, která bude tohoto brutálního mastodonta pohánět. Jen připomeňme, že pod kapotou předchůdce pracoval přeplňovaný zážehový osmiválec s objemem 4,0 litru, jenž produkoval výkon 310 kW a 610 newtonmetrů točivého momentu. Na stovku se rozpohyboval za 7,4 sekundy a pokračovat mohl na maximální rychlost 210 km/h. Kombinovaná spotřeba? 13,8 litru... V níže přiloženém videu si můžete připomenout, kterak jsme s autem navštívili Pařížskou ulici.

video

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku