Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi XR PHEV II: Hybridní náznak nového ASX

David Bureš David Bureš 27. 2. 2015 • 02:40
30
4
Zobrazit náhledy (30)
mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover mitsubishi novemodely crossover
Japonská značka Mitsubishi chce rozšířit nabídku plug-in hybridů. Ekologický pohon dostane i nové ASX.

Mitsubishi se na nadcházejícím autosalonu v Ženevě pochlubí dvěma důležitými novinkami. Tou první je nová generace pick-upu L200, která bude v Evropě vystavena vůbec poprvé. Druhou je pak koncept XR-PHEV II.

XR-PHEV II je evolucí konceptu XR-PHEV z roku 2013. Automobilka o voze tvrdí, že je náznakem malého SUV. Z toho vyplývá, že je vůz ukázkou druhé generace modelu ASX. Ta má být představena v příštím roce.

Ve srovnání s 4,3 metru dlouhým ASX je však XR-PHEV II delší. Koncept je dlouhý 4.490 mm, široký 1.890 mm a vysoký 1.620 mm, rozvor náprav činí 2.670 mm. Pro design je charakteristická výrazná maska chladiče, podobný motiv se objevuje i na zádi.

V útrobách konceptu pracuje hybridní ústrojí, nové ASX má být ostatně po Outlanderu PHEV druhým modelem značky s plug-in hybridním pohonem. Moc detailů o ústrojí zatím Mitsubishi nezveřejnilo, víme však, že auto používá spalovací agregát a elektromotor o výkonu 120 kW. Síla obou jednotek je posílána jen na přední kola, což je podle Mitsubishi ideální řešení pro městské SUV.

Spalovací motor funguje především jako generátor elektrické energie, v případě potřeby však může být i výkonovou posilou. V závislosti na jízdních podmínkách a stavu nabití akumulátoru systém automaticky přepíná mezi režimy jízdy čistě na elektřinu, sériovým hybridním pohonem a paralelním hybridním pohonem. Ústrojí je každopádně navrženo tak, aby vůz jezdil primárně v elektrickém režimu.

Pohonné ústrojí XR-PHEV II ukazuje, že se Mitsubishi chce v budoucnu zaměřit zejména na vozy s elektrickým pohonem. Prezentovaný koncept má v normovaném kombinovaném cyklu emitovat méně než 40 gramů oxidu uhličitého na ujetý kilometr.

Témata
27. 2. 2015 17:35
sekce
Proč to je v sekci Opel?
Avatar - Aladeen
27. 2. 2015 14:35
Re: plagiat lada X-ray
Viď. nová Lada Vesta, tiež podľa písmena x maska .. [odkaz]
27. 2. 2015 13:59
plagiat lada X-ray
porovnajte si zpredu ladu x-ray z roku 2012 a posledne koncepty Mitsubishi. este aj nazov to ma XR (X Ray) :-)
Avatar - N6600
27. 2. 2015 13:19
Hm...
Z predu mi to dost pripomina Lexus NX. Bocny profil a vyrezy na kolesa tiez. Ale mozem sa mylit :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku