Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nástupce Porsche 918 Spyder musí zvládnout Nürburgring za 6 minut a 30 sekund

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 12. 2018
125
9
Zobrazit náhledy (125)
Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder
Porsche 918 Spyder jako první vůz schválený pro běžný provoz dokázalo zajet jedno kolo na slavném německém závodním okruhu v čase pod sedm minut. Nástupce tohoto hypersportu musí být ještě rychlejší.

Porsche 918 Spyder, jehož se sériové provedení se představilo na IAA ve Frankfurtu nad Mohanem roku 2013, zvládlo 4. září stejného roku zajet jedno kolo na okruhu Nürburgring za 6 minut a 57 sekund. Za volantem tehdy seděl tovární jezdec Marc Lieb, který měl během rekordní jízdy průměrnou rychlost 179,5 km/h.

Dr. Frank-Steffen Walliser, vedoucí divize motoristického sportu a vozidel GT značky Porsche, během letošního autosalonu v Los Angeles v rozhovoru pro britský magazín Top Gear uvedl, že nástupce Porsche 918 Spyder musí zajet jedno kolo na okruhu Nürburgring v čase do 6 minut a 30 sekund.

Dr. Frank-Steffen Walliser v rozhovoru zmínil, že jej nezajímá pohonné ústrojí, ale cílem je výše zmíněný čas. Podle jeho slov jsou sportovní automobily definovány jejich výkony a je tedy třeba hledat způsob, jak jich dosáhnout. K tomu dodal, že dosažení času 6 minut a 30 sekund na okruhu Nürburgring může být pro sériový elektromobil schválený k běžnému provozu náročné.

V souvislosti s technikou nástupce Porsche 918 Spyder tedy Dr. Frank-Steffen Walliser neuvedl žádné bližší informace a nezmínil ani, kdy se jej může dočkat. Podle starších informací z loňského roku se pak nový hypersport značky Porsche může představit v první polovině příštího desetiletí, aby si udržel zhruba desetiletý odstup od svého předchůdce.

Porsche aktuálně drží na okruhu Nürburgring absolutní rekord, který stanovil model 919 Hybrid Evo s časem 5:19.55 s a zároveň má německá značka na svém kontě i rekordní čas mezi produkčními vozy. Ten získal model 911 GT2 RS MR řízený Larsem Kernem, když absolvoval okruh dlouhý 20,6 kilometru v čase 6:40.33 s.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - speedfred
Už bežne
speedfred
| 4. 12. 2018
Áno cena nepatrí medzi tie ľudové,ale oni to vedia a tie autá sa predávajú asi hodne slušne.
Avatar - white label
Už bežne
white label
| 3. 12. 2018
Jistě, GT3 RS stojí "nesmysl", kdežto Tesla své (dotované) technické skvosty rozdává skoro zadarmo.
Avatar - white label
Už bežne
white label
| 3. 12. 2018
Neboj, až budou auta čistě na baterky schopny
ujet běžně celé kolo v tempu, jaké na NS předvádí aktuální GT2RS, začne se (v této souvislosti) psát i o nich, DonTeslo...
Už bežne
DonVito
| 3. 12. 2018
Jj ale cena GT3 RS je nesmysl.

Mne se taky 911 libi, ten tvar je vyborny. Ostatne puvodne okopirovana Tatra.

Hlavne to Porsche nesmi byt 4x4 s haldexem, nebo co to pouzivaji :-)

Jinak na okruh muze byt dobry i Cayman, narozdil od silnice..
Avatar - speedfred
Už bežne
speedfred
| 3. 12. 2018
Tak Porsche som prehliadal nejakú dobu,ale ako sa občas mrknem na okruhové jazdenia a vidíš koľko ich tam jazdí a jazdí a jazdí tak sa človeku pomaly dostávajú pod kožu.
Povedzme taká GT3 RS vypadá úplne báječne.
PS : Už bežte (mal byť nadpis)