Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejlevnější auta v Česku 2019: Kdo se vejde pod 200.000 Kč?

David Šprincl
Diskuze (6)

Ještě před pěti roky jsme našli pod hranicí dvě stě tisíc korun hned  dvacet modelů nových aut. Dnes už na tomto kolbišti bojují jen tři mušketýrky: dvě dacie a nejmenší ze škodovek.

Dacia Logan (1.0 SCe/54 kW Access, 169. 900 Kč)

Z výbavy: Čtyři airbagy, „rádce řazení“, denní svícení LED Pozici nejlevnějšího auta Česka drží už šest let v řadě – a posledních pět dokonce Dacia vůbec nezměnila základní cenu, takhle cenově stabilní auto aby pohledal. Pod 200.000 Kč koupíte holou verzi Access, vizuálně i výbavově zajímavější Open a také obří kombík Logan MCV. S cenami se Dacia posunula jen u vyšších výbav: verze Open stávala dříve o šest tisíc méně a pod dvě stě tisíc se vešla i nejvyšší Arctica: dříve za 199.900 Kč, dnes za 205.900 Kč.

Další verze: 189.900 Kč kombi MCV 1.0 SCe/54 kW Access nebo 191.900 Kč 1.0 SCe/54 kW Open

Dacia Sandero (1.0 SCe/54 kW Access, 174. 900 Kč)

Z výbavy: Čtyři airbagy, „rádce řazení“, denní svícení LED Pod 200.000 Kč se sandero vejde v základní výbavě Access a ve druhém stupni Open, který už má mlhovky, lakované nárazníky, rádio s CD/MP3, dálkový centrál nebo elektrické ovládání oken. Klimatizace stojí 10.000 Kč. Není divu, že s takovou nabídkou se za únor 2019 vyšplhala Dacia už mezi tři nejprodávanější značky v Česku: za Škodu Auto a Volkswagen. Však také nabídku sandera dál rozšiřuje: vedle zmíněných výbav Access a Open prodává i Arcticu (212.900 Kč) a speciální verze Techroad (293.900 Kč) a Stepway (275.900 Kč).

Další verze: 196.900 Kč 1.0 SCe/54 kW Open

Auta pod čtvrtmilion
Dacia Dokker 214 900 Kč
Fiat Panda  219 900 Kč
Peugeot 108 222 000 Kč
Dacia Lodgy  224 900 Kč
Kia Picanto  224 900 Kč
Fiat Punto  229 900 Kč
Citroën C1  229 900 Kč
Toyota Aygo  230 900 Kč
Volkswagen Up  232 900 Kč
Seat Mii  234 900 Kč
Nissan Micra  236 900 Kč
Mitsubishi Space Star  239 850 Kč
Škoda Fabia  243 900 Kč
Citroën C3  244 900 Kč
Hyundai i10  249 900 Kč

Škoda Citigo (1.0 MPI/44 kW Active 3dv., 197. 900 Kč)

Z výbavy: Čtyři airbagy, příprava pro rádio S jedničkou na začátku najdeme jen startovací cenovku: znamená to třídveřovou karoserii (pětidveřová = 10.000 Kč navrch) a výbavu Active, která ale nemá rádio a palubní počítač. Co stojí si citigo dovybavit? Přední mlhovky vyjdou na 4100 Kč, rádio s CD a USB stojí 4900 Kč, vyhřívání sedadel 5500 Kč a paket Active Plus s dálkovým centrálem a elektrickým ovládáním oken 6500 Kč. „Citigo je na tom prostorově o tolik líp než jiná miniauta, protože se obvodové zdi stavěly až podle požadavků na vnitřní prostor. Je veřejným tajemstvím, že účetní z pomalé návratnosti nejsou nadšeni, zato my se radujeme,“ napsali jsme v loňském testu.

David Šprincl
Diskuze (6)

Doporučujeme

Avatar - rokyta.p
25. 3. 2019 14:45
Re: Cígo potřebuje diesel
Teď jsem se díval na ceník a málem jsem omdlel. Ani Aixam není o tolik míň :-O 8-s To si opravdu 3 roky počkat a pak raději Pandu/CityGo/Aygo. Jsem si myslel, že to je tak za 50-80 tis a ono ne >:-[] Ok, beru tedy zpět. ...Nebo sekačku z Maunfieldu a sundat nože a prodloužit převod >:D
Avatar - Emel
25. 3. 2019 10:33
Re: Cígo potřebuje diesel
Kolik myslíš že stojí ty Ligiery od 15 let :-)?
Avatar - rokyta.p
25. 3. 2019 00:53
Re: Cígo potřebuje diesel
Stačilo by 1.8T 110kW :-) ... ono do 200tkč za nový vůz to nikdy nebude hitparáda. Pokud nepočítáme nějaké plážové buginy a takové ty co jsou papírově moped a jdou říit od 15 let. Ale třeba Sandero mě jako kolemjdoucího tak neuráží. Móda Matize byla jednu dobu horší, brr.
24. 3. 2019 13:11
Re: Cígo potřebuje diesel
Mnohem lepší by byl samozřejmě 1.9 PD, ne-li rovnou dvoulitr. Na to by se ležely pořadníky jako kdysi na Fávo (a to přitom nemělo nafťák!).
24. 3. 2019 13:10
Re: Cígo potřebuje diesel
Kúpiš si jedno každý deň?