Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejlevnější sedmimístná auta na českém trhu. MPV stále hrají prim

David Bureš David Bureš 13. 8. 2019
76
14
Zobrazit náhledy (76)
Dacia Lodgy Dacia Lodgy Opel Combo Opel Combo Opel Combo Opel Combo Opel Combo Opel Combo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Citroën Berlingo Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Peugeot Rifter Ford Grand C-Max Ford Grand C-Max Ford Grand C-Max Ford Grand C-Max Ford Grand C-Max Ford Grand C-Max Fiat Dobló Fiat Dobló Fiat Dobló Fiat Dobló Fiat Dobló Fiat Dobló Fiat Dobló Fiat Dobló Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Volkswagen Caddy Renault Grand Scénic Renault Grand Scénic Renault Grand Scénic Renault Grand Scénic Renault Grand Scénic Kia Carens Kia Carens Kia Carens Opel Zafira Opel Zafira Opel Zafira Opel Zafira Opel Zafira Opel Zafira Opel Zafira Opel Zafira Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008 Peugeot 5008

Kdo chce auto se sedmi místy, stále nejlevněji pochodí u MPV, případně osobních dodávek. Do půl milionu se jich vejde již hodně.

MPV jsou dnes vymírajícím segmentem, který automobilky postupně opouštějí, hlavně kvůli klesajícím prodejům v této kategorii. Pokud však zákazník hledá auto se sedmi sedadly, stále jsou zajímavou volbou. Spolu s osobními dodávkami jsou MPV nejlevnějšími sedmimístnými vozy na českém trhu.

I to vůbec nejlevnější sedmimístné auto na českém trhu je MPV, jedná se o Dacii Lodgy, kterou s přeplňovaným benzinovým čtyřválcem 1.3 TCe (75 kW) v sedmisedadlovém provedení pořídíte za 307.900 korun. Bez třetí řady sedadel stojí Lodgy o 18.000 korun méně.

Standardní výbavový stupeň Ambiance pak za uvedenou částku čítá 15“ ocelová kola, čtyři airbagy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, mlhovky, rádio s ovládáním pod volantem a Bluetooth, elektricky ovládaná přední okna nebo manuální klimatizaci.

Dále následuje trojice osobních dodávek z dílny Skupiny PSA, hezky za sebou se seřadili sourozenci Opel Combo Life, Citroën Berlingo a Peugeot Rifter, všechny s benzinovým tříválcem o objemu 1,2 litru a výkonu 81 kW.

Nejlevnější z nich je Berlingo, druhé následuje Combo Life. I kvůli tomu, že má z této trojice nejvyšší příplatek za sedmimístné provedení. Za třetí řadu sedadel se v jeho případě sice připlácí 20.000 korun jako u Berlinga a Rifteru, zároveň se ale na tuto položku vážou i příplatková tři samostatná sedadla v druhé řadě, za 11.000 Kč. Za sedm míst se tudíž dohromady připlácí 31.000 korun, sedmimístný Opel tak vyjde minimálně na 405.900 korun.

Dostupné zůstává také další sedmimístné MPV, Ford Grand C-Max. S tříválcem 1.0 EcoBoost (74 kW) stojí 419.300 korun, bez třetí řady sedadel je o 19.400 Kč levnější. Bohužel však tento model pomalu končí, Ford v červnu ukončil jeho výrobu.

To platí také třeba pro další MPV, Opel Zafira, které se mezi nejdostupnější sedmimístná auta také vejde. Na trhu už ho ale postupně střídá nový Opel Zafira Life, který je osobní dodávkou na bázi Peugeotu Traveller. Sedmimístnou Zafiru s motorem 1.6 Turbo (100 kW) pořídíte za 571.900 korun. Výhodou je, že za třetí řadu sedaček se v jejím případě nic nepřiplácí.

Kolem půlmilionu se ale dají sehnat i další sedmimístné vozy. Zmiňme třeba Volkswagen Caddy, Fiat 500L kombi nebo Nissan Evalia. Z SUV je to však jediný model, Peugeot 5008, který v sedmisedadlové variantě dostanete za 573.900 korun, s tříválcem 1.2 PureTech (96 kW).

Nejlevnější sedmimístné osobní automobily na českém trhu
Model Motor Základní cena (Kč) Příplatek za 7 míst (Kč) Celkem (Kč)
Dacia Lodgy 1.3 TCe (75 kW) 289.900 18.000 307.900
Citroën Berlingo 1.2 PureTech (81 kW) 379.900 20.000 399.900
Opel Combo Life 1.2 Turbo (81 kW) 374.900 31.000 405.900
Peugeot Rifter 1.2 PureTech (81 kW) 392.900 20.000 412.900
Ford Grand C-Max 1.0 EcoBoost (74 kW) 399.900 19.400 419.300
Fiat Doblo Panorama 1.4 T-Jet (88 kW) 403.900 21.200 425.100
Fiat 500L kombi 1.3 MultiJet (70 kW) 419.900 25.000 444.900
VW Caddy 1.0 TSI (75 kW) 435.479 18.651 454.130
Renault Grand Scénic 1.3 TCe (85 kW) 486.900 15.000 501.900
Kia Carens 1.6 GDI (99 kW) 509.980 15.000 524.900
Citroën Grand C4 SpaceTourer 1.2 PureTech (96 kW) 509.900 18.000 527.900
Nissan Evalia 1.5 dCi (66 kW) 541.000 22.000 563.000
Opel Zafira 1.6 Turbo (100 kW) 571.900 0 571.900
Peugeot 5008 1.2 PureTech (96 kW) 573.900 0 573.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Berlingo XL a Combo XL
| 15. 8. 2019
jsou podle mě dnes nejpovedenější rodinná auta. Hlavně je neuvěřitelné, jak se designérům "natažení" povedlo zpracovat, auta vypadají nesrovnatelně líp než třeba Doblo a dokonce líp než krátké verze. K tomu možnost otevíracího zadního okna nebo dvoukřídlých zadních dveří. Snad trochu klesnou jejich ceny. Rifter je bohužel o ničem, ten zkriplený volant narvaný dolu to auto úplně zkazil.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Divné teda...
| 14. 8. 2019
Len čo s takým 5 ročným autom, čo bude mať 2 isofixy vzadu a zrazu bude treba 3 sedačky a tie budú dostupné len v isofix verzii? Treba trošku dopredu myslieť. Ja som už tak jedno 3 ročné predával len kvôli tomu a neprajem nikomu. Nemalo by sa odpúšťať málo isofixov.
Re: carens
| 14. 8. 2019
Nad Carensem netřeba plakat. Segment podle všeho stagnuje, ale na druhou stranu objednat si Berlingo, Riftera nebo Combo znamená mnohaměsiční čekačku. Nestíhají výrobu, takový je zájem.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Divné teda...
| 14. 8. 2019
A čo by s ňou malo byť? Prestanú sa bez isofixu vyrábať a predávať, obmenia sa aj medzi ľuďmi. Tie bez neho budú stále legálne a ostane to na danom rodičovi čo si zvolí. To máš rovnaké ako s autami, či máš pocit, že tie ktoré boli vyrobené pred 30 rokmi sú už nelegálne?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Divné teda...
| 14. 8. 2019
Ale už nie dlho, za chvíľu nebudú sedačky bez isofixu v predaji a ktovie ako to bude s legálnosťou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku