Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nezlomná Toyota Hilux má spoustu tváří. Může být i nízký závoďák

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Automobilka vystavila pick-up Hilux v úpravách od několika společností na autosalonu v Bangkoku.

Zastoupení Toyota Motor Thailand vyrazilo na autosalon Bangkok Auto Salon 2023 hned s několika pick-upy Hilux, které prošly různorodými úpravami pod rukama různých úpravců. Původně pravověrný dříč se tak představil jako dobrodruh, sportovec i stylovka, která téměř brousí břichem o asfalt.

Asi nejvýraznější úpravou byla Toyota Hilux Revo 54th, lakovaná bílou barvou v kombinaci s černými a červenými doplňky. Pick-up dostal nový bodykit s ostře řazeným předním nárazníkem, falešnými nasávacími otvory, integrovaný LED denním svícením a výrazným logem značky.

Video se připravuje ...

Nové jsou také blatníky, výrazně vytažené do strany, z kapoty vystupuje dekorativní nasávací otvor, na střeše je instalované přídavné osvětlení a pod dveřmi jsou připravené výklopné schůdky pro snazší nastupování a vystupování. Na korbě pak vidíme decentní rám.

Hilux Revo 54th ovšem není jen o designu. Vůz dostal zvýšený podvozek s tlumiči Profender, ochranu komponent podvozku, nebo 20“ kola Oasis, obutá do terénních pneumatik AMP s rozměrem 285/55 R20. Pod kapotou je pak uložen sériový 2,4litrový vznětový motor.

Červeně lakovaný vůz Hilux Revo High Performance & Style pochází z dílny úpravce Arto a zaujmout se snaží stylovým designem v kombinaci s nepatrně vyšším výkonem i lepšími schopnostmi. I tento kousek dostal zvýšený podvozek Profender, nová 20“ kola s terénními pneumatikami Yokohama 305/55 R20 a výkon 2,8litrového vznětového čtyřválce byl upraven laděním řídící jednotky.

Po stránce designu vůz zaujme především výrazným červeným lakem, který zdobí i vystouplá tažná oka v náraznících. Novinkou je upravená maska chladiče, nový přední nárazník, ocelový zadní nárazník nebo spoiler nad zadním oknem kabiny. Úpravce přidal také pár falešných sání vzduchu a upravil víko korby ve stylu Fordu F-150.

Video se připravuje ...

Kromě dobrodružně laděných pick-upů ale úpravci přivezli i stroje laděné sportovně, které už na první pohled prozrazuje výrazně snížená světlá výška, připomínající pomalu low-ridery. Nejvýraznějším takto upraveným vozem byl Hilux Revo Dragster, potažený barevnou fólií a postavený na malá kola v závodních pneumatikách pro sprinty. Neznáme sice technické parametry, některé části karoserie jsou ale vyrobeny z karbonu, zatímco v kabině najdeme závodní sedadla a ochrannou klec.

Zajímavý však byla i šedivě lakovaný speciál Hilux Revo TwinTurbo, který sice sázel na méně výrazný vzhled, ovšem podle názvu ukrýval pod kapotou pořádné stádo koní. Bíle lakovaná Toyota Hilux Revo Z-Runner pak dostala jen odlišná kola a nástavec prahů, přesto vůz pořád vypadal zajímavě a rozhodně se odlišoval od sériového pick-upu. U některých z úprav přitom automobilka zveřejnila i cenu, takže nejde jen o pouzí koncepty, ale reálné možnosti vylepšení pick-upu.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme