Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Juke Night: Crossover Juke oficiálně vstoupil na český trh

Diskuze (14)
Oficiální česká premiéra Juka proběhla ve velkolepém stylu. Co na excentrický crossover řeknou zákazníci?

Juke Night byl název akce, při které české zastoupení Nissanu oficiálně odhalilo nový crossover Juke. Kulisu této události tvořila pražská galerie Meet Factory ležící v těsné blízkosti Smíchovského nádraží. Kombinace extravagantní karoserie Nissanu Juke a industriální architektury této budovy vytvořila působivou kombinaci, která věrně kopíruje atmosféru oficiálních fotografií.

Nissan Juke vyráží na české silnice právě v těchto dnech. Ceny, které připojujeme v tabulce na konci článku, jsou známy už delší dobu. Základní provedení s motorem 1,6i 16V (86 kW) stojí 369 tisíc Kč, za turbodiesel 1,5 dCi (81 kW) se připlácí vždy 57 tisíc Kč a vrcholná verze 1,6 DIG-T (140 kW) s pohonem všech kol a nejvyšší dostupnou výbavou vyjde na 596 tisíc Kč.

Naše první seznámení s Nissanem Juke proběhlo už v březnu na autosalonu v Ženevě, statické dojmy tedy nebudeme opakovat a naopak připojujeme odkaz na příslušný podorbný článek – Nissan Juke: První ženevské dojmy. Nyní nás čeká první jízdní seznámení. Kolegové ze sesterského webu Autofun se už s Jukem svezli, jízdní dojmy na Auto.cz budou publikovány v nejbližších dnech.

Juke bude nabízen s pěti- nebo šestistupňovou manuální převodovkou, nebo modernizovanou převodovkou XTRONIC CVT. Jedinou verzí s pohonem všech kol je přeplňovaný motor 1,6 DIG-T právě v kombinací s převodovkou CVT.

Nejlevnější výbava Visia představuje základ hodný auta nižší střední třídy. Standardem je šest airbagů, ESP, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, dělená zadní sedadla, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních i zadních oken nebo palubní počítač. Juke má v této verzi 16palcová ocelová kola.

Manuální klimatizace a rádio s CD přehrávačem a 4 reproduktory je u motoru 1,6 16V za příplatek, turbodiesel 1,5 dCi má obě položky zahrnuty ve výbavě Visia.

Acenta představuje střed. K Visia kromě klimatizace a rádia přidává podporu MP3, ovládání rádia na volantu, připojení USB, Bluetooth hands-free, tempomat, volant potažený kůží a 17palcová litá kola „Elegance“.

Za příplatek 10.000,- Kč je Sport Pack, který tvoří látkové potahy sedadel „Premium“, zatmavená zadní okna a 17palcová kola „Sport“. Dynamic Pack (taktéž za 10.000,- Kč) přidává automatickou klimatizaci a Nissan Dynamic Control System s možností nastavení charakteristiky řízení a rozšířeným palubním počítačem (zobrazuje např. i přetížení nebo aktuální údaj o točivém momentu). Oba uvedené pakety jsou pro motor 1,6 DIG-T již zahrnuty ve výbavě Acenta.

Tekna kromě všech výše jmenovaných položek obsahuje zadní parkovací kameru, multimediální systém Nissan Connect (5‘‘ dotykové LCD, připojení iPod, 6 reproduktorů) a světelný a dešťový senzor.

Convenience Pack obsahuje inteligentní klíč, startování tlačítkem a elektricky sklopná zrcátka (+12.000,- Kč), kožené čalounění sedadel je za 25.000,- Kč.

Nissan Juke - ceny na českém trhu
Motor1,6 16V1,6 16V1,6 DIG-T1,6 DIG-T1,5 dCi
Pohon4x24x24x24x44x2
Převodovka5MCVT6MCVT6M
Zdvihový objem [cm3]15981598161816181461
Válce/ventily4/44/44/44/44/2
Největší výkon [kW/min-1]86/-86/-140/-140/-81/-
Největší toč. mom. [Nm/min-1]158/-158/-240/-240/-240/-
Max. rychlost [km/h]178170215200175
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,011,58,08,411,3
Komb. spotř. [l/100 km]6,46,36,97,65,1
Cena Visia [Kč]369.000,----426.000,-
Cena Acenta [Kč]410.000,-450.000,-500.000,--467.000,-
Cena Tekna [Kč]446.000,-486.000,-516.000,-596.000,-503.000,-

Diskuze (14)
Avatar - pelikoš
26. 9. 2010 12:05
Re: Odvaha Nissanu nechybí
nikdy neříkej nikdy ;-)
Avatar - Well-being
26. 9. 2010 00:43
Odvaha Nissanu nechybí
Sám za sebe říkám NE. Dovedu si však představit, že tato extravagance někoho osloví ...
Avatar - pelikoš
25. 9. 2010 18:47
Re: re: kudlánka nábožná
to doladí servis.pokud je čidlo na automatické svícení,tak ve dne svítí jen světla vepředu,zadní světla a přístrojovka jsou zhasnutý
25. 9. 2010 16:38
Re: Noční zrůda
Kecy. Diesel nie je ekologickejší ako benzín. Na jeho výrobu sa spotrebuje o dosť viac zdrojov ako na benzínový motor, životnosť už dávno nie je taká ako za komôrkových nepreplňovaných dieselov, ďalej spotrebúvajú ďalšie zdroje pri servise - súčiastky sú drahšie (viac zdrojov na ich výrobu lebo sú komplikovanejšie ako benzínové a obvykle sa na ich výrobu spotrebuje viac materiálu), s CO2 - je zaujímavé, že najneekologickejšie sú motory s tebou preferovaným spaľovaním - lodne diesle :-))). Navyše nikto nikdy nedokázal vplyv človeka a exhalátov z jeho činnosti na otepľovanie celosvetovej klímy. Ešte niečo: diesle sú takisto vysoko nezdravé - ich exhaláty obsahujú sadze, ktoré sú rakovinotvorné. Dokonca moderné diesle sú v tomto ohľade nebezpečnejšie ako staré komôrkové, pretože tie vytvárali sadze s veľými časticami, ktoré si mohol takpovediac vykašľať z dýchacích ciest, to pri časticiach produkovaných modernými dieselmi nehrozí - častice sú tak malé, že sa dostanú až do pľúcnych komôrok - a odtiaľ ich nedostaneš nijako.
Avatar - pelikoš
25. 9. 2010 14:49
Re: Noční zrůda
nemá cenu reagovat na demagogy...