Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan nenapodobí Toyotu. O spolupráci s jinou automobilkou nemá zájem

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 6. 5. 2019
21
2
Zobrazit náhledy (21)
Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition Nissan 370Z 50th Anniversary Edition

Pokud japonská značka postaví v příštích letech nástupce některého ze svých sporťáků, určitě to nebude v kooperaci s jinou automobilkou.

Spolupráce mezi různými značkami není v dnešním automobilovém světě ničím neobvyklým. Zejména tam, kde se nebavíme o obrovských prodejích, jsou kooperace důležité a vlastně jen díky nim se některé modely udržují při životě.

Jsou tu ale i automobilky, které se něčemu podobnému brání. Například Nissan na svých sportovních modelech s nikým spolupracovat nechce. „Spolupracujeme v rámci aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Je ale něco jiného spolupracovat dlouhodobě v rámci skupiny a na jednorázovém projektu. Je to součástí našeho DNA, aby vše důležité zůstalo doma,“ uvedla Natalie Roe, šéfka marketingu Nissanu pro USA.

Přitom právě japonské značky se do nejrůznějších partnerství pouští ve velkém: vzpomeňme Toyotu a Subaru a jejich dvojčata GT86/BRZ, Mazdu MX-5 a Fiat 124 Spider či znovu Toyotu a oživenou Supru díky partnerství s BMW. Není to ale jen o sporťácích, taková Honda před časem uzavřela partnerství s GM a společně budou vyvíjet technologie vodíkových palivových článků.

Roe dále přiznává, že fandové rychlých nissanů jsou v otázce elektrifikace skeptičtí. „Myslím, že máme obojí: zájemce o plnotučné sporťáky se spalovacím motorem, ale i zájemce o výkonné elektromobily. A věříme, že spalovací motory tu s námi ještě nějaký čas zůstanou.“

Nissan se snaží bojovat na obou frontách, jak ukazuje účast v šampionátu formule E či koncept NISMO Leaf RC 2.0. Zároveň ale společnost nechce přijít o své nejtvrdší jádro: „Stále je tu obrovská skupina lidí, kteří chtějí vozy s manuální převodovkou. A pokud jim je chceme stále nabízet, musíme najít kompromis, jak to udělat,“ dodává zástupkyně japonské značky.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - pradeda777
Už víte....
pradeda777
| 6. 5. 2019
proč Nissanská mafie zlikvidovala Ghosnse? Tady jeden z důkazů....
Avatar - CICERO
Tomu říkám odpovědný přístup!
CICERO
| 6. 5. 2019
K historii a věrným zákazníkům, vymírajícího segmentu... :yes:



Ovšem se bojím, aby je to neutavilo, snad bude zájem dostatečný ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku