Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Kia Sorento prozrazuje české ceny. Turbodiesel a hybrid stojí stejně

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 2. 10. 2020 • 00:07
110
55
Zobrazit náhledy (110)
Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento Kia Sorento

Kia Sorento oficiálně přijíždí na český trh, zatím se dvěma motorizacemi. Na plug-in hybrid si musíme počkat do roku 2021.

Aktuální motorová paleta Sorenta zahrnuje přeplňovaný naftový čtyřválec 2.2 CRDi o výkonu 148 kW a 440 newtonmetrech točivého momentu, jenž se pojí s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. V úvodní výbavě Comfort jde o předokolku a za pohon 4x4 se připlácí 50.000 Kč. Ve všech dalších je pohon všech kol standardem.

Alternativu představuje hybridní 1.6 T-GDi HEV, tedy elektrifikované ústrojí kombinující přeplňovanou šestnáctistovku s elektromotorem o síle 44,2 kW a akumulátorem s kapacitou 1,49 kWh. Výsledkem je systémový výkon 169 kW a točivý moment 350 newtonmetrů. Tady už je čtyřkolka standardem, stejně jako automatická převodovka, avšak tady šestistupňová. Za turbodiesel a hybridní benzin ve shodné výbavě přitom korejská automobilka žádá stejný peníz.

Celkem Sorento přijíždí ve čtyřech výbavových stupních. Základní Comfort s naftovou předokolkou vyjde na 1.099.980 Kč, dieselová čtyřkolka stojí 1.149.980 Kč, stejně jako benzinový hybrid. Už vstupní výbava je opravdu bohatá, čítá 17“ kola, plně diodovou světelnou techniku, dvouzónovou klimatizaci, digitální přístrojový štít, osmipalcovou obrazovku multimediálního systému a plejádu bezpečnostních a asistenčních prvků.

video

Vyšší provedení Exclusive stojí 1.199.980 Kč a zahrnuje Full-LED světlomety s automatickým přepínáním dálkového režimu, větší 10,25“ obrazovku multimediálního systému či elektricky nastavitelné sedadlo řidiče. Další v pořadí je výbava Premium za 1.319.980 Kč, jež se vyznačuje elektricky nastavitelným sedadlem spolujezdce, vyhřívanými zadními sedadly, ambientním osvětlením interiéru či zatmavenými skly pátých dveří.

Strop nabídky představuje provedení Top za 1.379.980 Kč. Tady vás rozmlsá inteligentní parkovací asistent s dálkovým ovládáním (jen pro vznětové motory) či nastavitelné opory stehen u sedadla řidiče. Pokud chcete vylepšit interiér, za 25.000 Kč dostanete čalounění kůží Nappa s černě čalouněnou stropnicí.

Klíčové jsou dva příplatky. Za metalický lak dáte rovných 20.000 Kč, podstatnější je však třetí řada sedadel, za kterou si Kia účtuje 25.000 Kč. A kdo by se chtěl rozmlsat ještě více, ten může přihodit panoramatické střešní okno. Ve třetí výbavě přijde na 35.000 Kč, pro nejvyšší je standardem. Plug-in hybridní varianta se v tuzemské nabídce objeví počátkem roku 2021. Standardem je záruka na sedm let nebo 150.000 km. První tři roky jsou bez omezení kilometrů.

Kia Sorento – Základní technická data a české ceny
Motorizace 2.2 CRDi 1.6 T-GDI
Zdvihový objem [cm3] 2151 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 148/3800 169
Točivý moment [N.m/min]  440/1750-2750 350
Převodovka 8A 6A
Pohotovostní hmotnost [kg] 1777-1906 (1819-1954) 1806-1957 (1847-2006)
Cena Comfort [Kč] 1.099.980 (1.149.980 4x4) -
Cena Exclusive [Kč] 1.199.980 1.199.980
Cena Premium [Kč] 1.319.980 1.319.980
Cena Top [Kč] 1.379.980 1.379.980

Související články

Témata
5. 10. 2020 17:55
Re: Re: KIA není BMW,
Tak to nepořizujte "vyšperkovanou" Kiu. 😉
4. 10. 2020 16:21
Re: Re: Re: Dobrý poměr cena/výkon se špatným znakem
A k těm prodejům. V tu dobu nebyl ani zdaleka takový výběr mezi auty této kategorie, takže prodeje byly logicky vyšší.
4. 10. 2020 16:19
Re: Re: Re: Dobrý poměr cena/výkon se špatným znakem
Kia Sorento je z roku 2002 😉. Pivo bylo pouze úsměvný příměr na ten tvůj 3/4 milion za Sorento (ono určitě nestálo přesně 3/4, ale to neřeším) . Za to dnes už auto této kategorie prostě nekoupíš 😉
4. 10. 2020 13:42
Re: Re: Dobrý poměr cena/výkon se špatným znakem
Nie, to bola Kia Telluride.
4. 10. 2020 13:40
Re: Re: Re: Re: Dobrý poměr cena/výkon se špatným znakem
Este by si mal doplnit, ci sa prvej generacie predavalo 45 tis. ks pocas zaciatku/prostriedku/konca zivotneho cyklu, kedze 10 tis. ks doterajsieho Sorenta si spomenul z konca zivotneho cyklu. Dalej, Sorento 1.gen. nebol klasicky offroad, ale skor polooffroad (aj ked mal ram) a dnesne Sorento diesel vie tiez tahat 2,5 tony. A po tretie treba este dodat, ze v casoch predaja prveho Sorenta este v segmente nebolo ani zdaleka tak plno ako v dnesnej dobe. A aj ked Kia nema taky silny brand, tak ceny urcite nemoze drzat tak nizko, kedze tie dnesne auta su technicky o 3 parniky inde ako tie auta spred 15-20 rokov.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku