Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Škoda Enyaq Coupé RS má den po premiéře českou cenu! Tipnete si?

Jan Zajíc Jan Zajíc 1. 2. 2022 • 21:56
31
210
Zobrazit náhledy (31)
Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV

Škoda včera představila novou karosářskou verzi svého elektromobilu Enyaq, rovnou v nejvýkonnější verzi RS. A dnes už známe její cenu.

Nová Škoda Enyaq Coupé RS iV 4x4 spoléhá na baterii s využitelnou kapacitou 77 kWh (celková činí 82 kWh), pohon všech kol a dva elektromotory, které za určitých podmínek poskytují kombinovaný výkon 220 kW (299 k) a točivý moment 460 Nm. "Ereso" zrychluje na stovku 6,5 sekundy a jede až 180 km/h. 

Nyní už známe také cenu. Na webu automobilky se totiž objevil nový ceník modelu Enyaq (toho standardního), který zahrnuje i provedení Coupé RS. Tahle verze elektrického SUV kupé je současně zatím jedinou, u níž cenu známe. Z ceníku vyplývá, že vrcholné provedení stojí 1.559.900 Kč.

Video se připravuje ...

Standardní výbava zahrnuje sportovní podvozek, interiér RS Lounge s černými sedadly čalouněnými mikrovláknem, která jsou olemována kontrastními švy v limetkové barvě, dále například 20palcová kola z lehké slitiny (pneu 235/50 R20 vpředu a samozacelovací 255/45 R20 vzadu), osvětlenou přední masku,  asistovanou jízdu 1.0 (adaptivní tempomat, asistent změny jízdního pruhu, antikolizní asistent vpředu), Matrix-LED přední světlomety, Top LED zadní světla s animovanými ukazateli směru jízdy, automatickou 3zónovou klimatizaci, elektricky ovládané sedadlo řidiče s pamětí a bederní opěrou, virtuální pedál nebo infotainment s navigací.

V ceníku ovšem najdeme také řadu příplatků. Speciálně pro RS jsou k dispozici laky Oranžová Phoenix za 25.000 Kč a Zelená Mamba za 10.600 Kč. Zájemci si mohou také vybrat 21palcová kola Vision za 20 tisíc korun.

Za 17.500 Kč je k mání kožené provedení interiéru RS Suite s dekorem Carbon, na 24.500 Kč vyjde Park paket Plus s panoramatickým kamerovým systémem a automatický parkováním, elektricky sklopné tažné zařízení stojí 23.500 Kč, Klima paket s vyhřívanými předními sedadly a vyhřívanými ostřikovači čelního skla je za 10.000 Kč, tepelné čerpadlo za 30.500 Kč, elektricky ovládaná přední sedadla s pamětí, bederními opěrami a masážní funkcí pro řidiče za 13.000 Kč, infotainment Top s head-up displejem stojí 23.500 Kč a třeba Sound systém Canton pak 14.500 Kč. S ohledem na jízdní projev je důležitou příplatkovou položkou adaptivní podvozek za 17.500 Kč.

Škoda Enyaq iV na českém trhu: Ceny platné k 1. únoru 2022
Verze Baterie (netto) Výkon [kW] Cena
Loft [Kč]
Cena
Sportline [Kč]
Cena
RS [Kč]
iV60 58 kWh 132 1.124.900 1.204.900 -
iV 80 77 kWh 150 1.254.900 1.334.900 -
iV 80x 4x4 77 kWh 195 1.319.900 1.399.900 -
Coupé RS iV 77 kWh 220 - - 1.559.900

Video se připravuje ...

Související články

Témata
3. 2. 2022 12:35
Re: Jsem zvědav na
Hele blbečku, ale už budeme pomalu končit. Já nikde netvrdil, že HTP je nějaká střela. Jen prostý fakt, že do města je to ideál a nedostatkem výkonu určitě netrpíš, protože ve městě ten výkon nevyužiješ. Ty to zjevně odmítáš pochopit. Že si nevyježděný pako co neumí řídit a vzteká se, když ho okolní provoz brzdí si nám už napsal, takže tolik k tématu tvých zkušeností :-D
3. 2. 2022 12:13
Re: Jsem zvědav na
To není o žádném podvozku oslíku. To je o prostém faktu, že když pustíš 160 koní na přední kola při rozjezdu, tak ty nejsou schopny výkon přenést na silnici a začnou hrabat. Hlavně pořád si nám nevysvětlil důvod proč bych se měl takhle divoce rozjíždět? To že nechápeš skutečnost, že při prudkém rozjezdu trpí gumy, který se ti "odvděčí" nízkou životností je už jen třešnička na dortu tvé debility. BTW já zdaleka nedělám žádné prudké rozjezdy jako ty a gumy mi vydrží do 50tis km a déle ani nudli. Zimáky ještě méně. Tvých 100 tis km, o kterých si se se mnou taky hádal jsou dosažitelný možná tak v laboratoři. Ve tvým podání výstřelů z křižovatky budeš mít po 30 tis gumy na prach.
3. 2. 2022 12:06
Re: Jsem zvědav na
Už jen fakt, že si ZASE myslíš, že máš ZASE pravdu je na pováženou :D Ty si skutečně myslíš, že víš vždycky všechno nejlíp?
Avatar - Emel
3. 2. 2022 10:45
Re: Jak zničit českou značku?
No jasně, vyrábí 500 modelů... protože když na ten podvozek přidělaj trošku jinej kus plechu, tak je to novej model. Jako dobře, nic proti... svoje místo na slunci si našli, ale vysoce konkurenční segment osobních aut vyklidili stejně jako ostatní.
Avatar - Emel
3. 2. 2022 10:40
Re: Za 1,56 mega
Tak to třeba asi jo... je fakt, že v režimu rozvážení dětiček třeba oceníš víc 360° kamery nebo asistent vycouvání z parkovacího místa a podobný ptákovinky než třeba samosvor :-)
Články odjinud