Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Toyota Yaris odhaluje české ceny. Kolik stojí s novým tříválcovým hybridem?

David Bureš David Bureš 30. 4. 2020 • 07:41
72
177
Zobrazit náhledy (72)
Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris Toyota Yaris

Podobu čtvrté generace Toyota Yaris známe už od loňského roku. Až nyní však vstupuje na trh, když nabízí výběr mezi třemi agregáty.

Toyota Yaris čtvrté generace odhaluje české ceny. Nízké zrovna nejsou, základ s atmosférickým tříválcem 1.0 VVT-i (53 kW) v kombinaci s pětistupňovým manuálem pořídíte minimálně za 335.000 korun. Už v základu ale vůz potěší širokou výbavou.

Základní provedení Active s uvedenou cenovkou totiž zahrnuje manuální klimatizaci, elektrické ovládání předních oken i vyhřívaných vnějších zpětných zrcátek, dálkově ovládané centrální zamykání, multifunkční volant nebo 15palcová ocelová kola.

Nechybí ani multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, adaptivní tempomat, automatické přepínání tlumených a dálkových světel, světelný senzor nebo rozpoznávání dopravních značek. V základu dostanete rovněž hned osm airbagů, včetně unikátních centrálních, mezi předními sedadly.

Pokud pak zvolíte hybridní provedení s kombinovaným výkonem 85 kW, stojící ve stupni Active 445.000 korun, dostanete i adaptivní tempomat s funkcí stop & go, přední loketní opěrku nebo automatickou klimatizaci.

Toyota chce ale lákat spíše na vyšší stupně výbavy, což dokazují akční ceny na některé lépe vybavené varianty. Třeba Comfort s paketem Style s novým atmosférickým tříválcem 1.5 Dynamic Force (89 kW) stojí 374.000 korun, přičemž navíc dostanete lepší rádio se čtyřmi reproduktory, parkovací kameru, kožený volant, dešťový senzor, 16palcová litá kola, zatmavená okna nebo diodová světla včetně mlhovek. Za 15.000 Kč k němu pak lze dokoupit paket Tech s větší osmipalcovou obrazovkou infotainmentu, vyhřívanými předními sedadly, digitálními budíky nebo elektricky ovládanými zadními okny. 

Selection Elegant pak ve formě hybridu stojí 494.000 korun. V jeho případě se přitom můžete těšit na 17“ litá kola, ambientní osvětlení, diodové světlomety, polokožené čalounění sedadel, bezklíčové odemykání, stejně jako dvouzónovou automatickou klimatizaci (i pro modely s konvenčním pohonem), sportovní přední sedadla a dvoubarevnou karoserii.

Jako úvodní edice je tu pak Premiere Edition, která jako hybrid přijde na 519.000 korun. Výbava pak čítá i takové prvky jako head-up displej, vyhřívaný volant, bezdrátové dobíjení chytrého telefonu nebo unikátní ztvárnění interiéru i exteriéru.

video

Toyota Yaris čtvrté generace přijíždí se zcela novým základem. Postavena je na modulární platformě TNGA ve verzi GA-B navržené pro použití v malých vozech. Ta znamená nižší těžiště a výhodnější rozložení hmotnosti pro lepší jízdní vlastnosti. Součástí jsou i nové motory. Základní 1.0 VVT-i sice známe z Ayga, atmosférická patnáctistovka se třemi válci je však nová, stejně jako tříválcový hybrid.

Toyota Yaris – technická data a české ceny nové generace
Motor 1.0 VVT-i 1.5 Dynamic Force 1.5 Dynamic Force 1.5 Hybrid
Zdvihový objem [cm3] 998 1490 1490 1490
Válce/ventily 3/4 3/4 3/4 3/4
Největší výkon [kW] 53 89 89 65 (celkový 85)
Točivý moment [N.m]  ? ? ? 120
Převodovka 5M 6M CVT e-CVT
Max. rychlost [km/h] ? ? ? 175
Zrychlení 0-100 km/h [s] ? ? ? 10,5
Komb. spotřeba dle WLTP [l/100 km] ? ? ? 3,7
Cena Active [Kč] 335.000 - - 445.000
Cena Comfort Style [Kč] - 374.000 409.000 464.000
Cena Selection Elegant [Kč] - 404.000 439.000 494.000
Cena Selection Style [Kč] - 414.000 449.000 504.000
Cena Premiere Edition [Kč] - 429.000 464.000 519.000

Související články

Témata
3. 5. 2020 06:36
Re: Jenom 3 válce
Ak bude EV v B segmente za 15-18 tisíc EUR, od zabehnutej značky, tak to u mňa bude možne budúce auto pre manželku. Ale zatiaľ mi to vychádza, tak stále pre hybrid. U nás je druhá výbava stále o 3000 EUR lacnejšia ako Citigo iv. A to po dopredaní starého ceny klesnú aspoň o 1000 EUR.
A čo sa týka predajnej ceny, tak nemyslím že som prestrelil. Známi nedávno zaplatil za trojročný málo jazdený po operáku 85% toho čo ma stál nový. A ak pozrieš na mobile.de, tak najlacnejší 8 ročný sa predáva za cenu viac ako 7000 EUR
https://www.mobile.de/…,ful:hybrid,vcg:
3. 5. 2020 06:18
Re: Re: Jenom 3 válce
Ja som chcel čo najlepší polomer zatáčania a keďže hybrid mal väčšinu prvkov výbavy, ktoré som chcel úž v strednej výbave, tak som zobral verziu na 15" kolesách ale až keď sa dokúpila 1,33 ma 16" kolesách, tak si človek uvedomil aký to je reálny rozdiel. A toto si budem sledovať aj u novinky.
3. 5. 2020 01:43
Re: Re: Ceník
Pro někoho, kdo klimatizaci téměř nepoužívá, tedy určitě ne.
Avatar - Andrejka89
2. 5. 2020 23:49
yarisek
Yarisek je úžasná :-)
Avatar - Mikesus
2. 5. 2020 21:47
Re: Jenom 3 válce
Svižnější je yaris určitě ( u EV je to jen subjektivní pocit, že to akceleruje hodně, ale objektivně to takové není ), jestli lépe sedí je v této kategorii úplně irelevantní a ani nejsem schopen posoudit. citigo má výhodu jen, že nemá žádný hluk od spalováku, ale jinak ostatní hluky od podvozku a pneumatik, tam je to ještě horší než u hybridu, který má velice podprůměrné odhlučnění.
Jel jsem v IV, jelikož uvažuju o druhém EV autě.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku