Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Audi A6 přijede v roce 2018 se zajímavějším vzhledem

David Bureš David Bureš 14. 7. 2016
3
6
Nadcházející generace Audi A6 přijde až po svých přímých konkurentech. Vsadí hlavně na zajímavější tvary a nejmodernější techniku.

Vyšší střední třídu čeká výrazná mezigenerační proměna. Mercedes-Benz E se nové generace dočkal už letos, v příštím roce bude následovat nové BMW 5 a v roce 2018 se začne prodávat i poslední z německé trojky, nové Audi A6. To bude navrhovat stylistický tým kolem Marca Lichteho, od něhož máme čekat designově zajímavé dílo.

Lichte nová audi navrhuje podle tří pilířů, nové vozy mají být sofistikované, sportovní a progresivní, což se má odrážet v zajímavějších tvarech než u současných modelů. Příď nové A6 s šestiúhelníkovou maskou single frame se inspiruje u konceptu prologue, některé detaily pak údajně odkážou na slavné quattro. Kombi pak nabídne takřka rovnou linii střechy s prudce se svažujícími sloupky C.

Rozvor A6 se mezigeneračně výrazně natáhne, celková délka by se ale neměla tolik změnit, což zároveň umožní zkrátit převisy. Z delšího rozvoru budou těžit hlavně cestující vzadu, zvětšit se ale má i zavazadelník, který u současného sedanu má 560 litrů. Rozchod kol se pak rozšíří, což zase pomůže dynamice vzhledu.

Interiér naváže na současný trend. Kaplička s přístroji použije digitální obrazovku. Hned dva dotykové displeje se pak objeví na středovém panelu. Ta horní bude zobrazovat informace z navigace nebo rádia, zatímco pomocí té dolní se bude ovládat klimatizace. Unikátem bude hmatová zpětná vazba, díky čemuž posádka přesně pozná, že se obrazovky dotkla. To podle technického šéfa Stefana Knirsche usnadní ovládání během jízdy. Pár konvenčních tlačítek ale vozu přece jen zůstane.

Základem nové A6 bude architektura MLB ve verzi s interním kódem C8, kterou bude vůz sdílet se sportovně laděným model A7 a velkou A8. Trio aut tudíž dostane stejný podvozek nebo pohonné systémy. Na konstrukci budou použity ty nejlehčí materiály jako vysokopevnostní ocel, hliník nebo karbonem vyztužené plasty.

Nabídka agregátů zahrne čtyřválce, šestiválce i osmiválce. Vybrané jednotky dostanou elektrické přeplňování, které se objevilo již v modelu SQ7. Počítá se také s plug-in hybridy, jeden bude kombinovat elektrický pohon se zážehovým motorem, druhý vsadí na kombinaci elektřiny s naftou.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

A6
kotelnik
| 16. 7. 2016
Je to kráska. Stále lepší. Měl jsem starou před lety ojetou ale dal jsem jí synovi protože najezdí víc než já. Na novou nemám ale přemýšlím že si ji za nějakej čas zase koupím v dobrym autobazaru.
podoba
Ted
| 15. 7. 2016
Jenze ten malajec je asi bohuzel pravde hodne blizko.
Exterier audi je pro me proste nuda, nova a5 se mi vylozene nelibi a treba nova S4 je podle me doslova tragedie...
podoba
gil54
| 14. 7. 2016
:yes: >:D
Avatar - Hittman
Tak
Hittman
| 14. 7. 2016
jsem se doslechl, že audi u výkonnějších motorů opět přejde na hydrodynamické převodovky a dvojspojky dá pouze do méně výkonných motorů z důvodu výdrže. Už něco naznačuje i A5 3.0 TDI 210 kW není s dvojspojkou, ale hydrodynamikou....
Jinak jsem zvědavý, zda do A6 nasatí i 4.0 TDI... :yes:
podoba
Joab
| 14. 7. 2016
To máš hlavně úplně jedno, protože todle je ničim nepodloženej render jednoho Malajce, jehož kvalifikace je ta, že má doma hodně Autocaru. Takže to buďto může vypadat nějak podobně, nebo třeba jako Zetor.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku