Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové BMW M2 by mohlo vypadat takhle. Jak se vám líbí?

Jan Zajíc Jan Zajíc 15. 6. 2022 • 00:24
75
11
Zobrazit náhledy (75)
BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2 BMW M2

Automobilka BMW se nedávno pochlubila fotografiemi maskované M2 nové generace. Díky nim si můžeme udělat o něco lepší představu o tom, jak bude ostré kupátko vypadat.

Nových snímků využil také grafik a designér ruského motoristického webu Kolesa.ru, který přichází s vlastní představou, jak by M2 měla vyhlížet.

Vychází přitom samozřejmě ze současného BMW řady 2, standardní kupé však doplnil o řadu sportovních prvků. Základní tvar je tedy pochopitelně stejný a vize také pracuje s poměrně malými ledvinkami a charakteristickým tvarem světlometů vpředu i vzadu.

Jasně daný základ doplňují sportovní nárazníky: přední zaujme velkými hranatými otvory pro přívod vzduchu, zadní nabízí výraznější tvar, difuzor a klasické čtyři koncovky výfuku. A samozřejmě nesmějí chybět svalnatější boky.

Jestli bude nová M2 vypadat opravdu takto, nevíme. Zato je jasné, že druhé vydání tohoto ostrého modelu bude posledním emkem se spalovacím motorem bez elektrifikace, další vozy ze sportovní divize dostanou nějakou formu elektrické výpomoci.

O pohon nového BMW M2 se postará dvěma turbodmychadly přeplňovaný řadový šestiválec, zřejmě s tradičním třílitrovým objemem. Auto dále nabídne pohon zadních kol a šestistupňovou manuální, případně osmistupňovou samočinnou převodovku.

Video se připravuje ...

Parametry motoru ještě neznáme, ale mluví se o výkonu okolo 330 kW a točivém momentu přes 600 newtonmetrů. Stovku má auto zvládnout za 4,2 sekundy a svištět dokáže obligátních 250 km/h. Pohotovostní hmotnost se má pohybovat kolem 1650 kg, přičemž řadu dílů bude "dvojka" sdílet s většími modely M3 a M4.

Světová premiéra novinky proběhne letos v říjnu, prvních kusů se na trhu dočkáme v dubnu příštího roku.

Související články

Témata
16. 6. 2022 17:52
Re: Mohlo
Speede,otazka je ,ale co do toho za tych 15 rokov nalejeme a za kolko ;-\
Avatar - fOE
16. 6. 2022 17:34
Re: Mohlo
Snad kazde klasicke eMko je vic nebo mene klasika. Kazde. Takze to bude jak 1M coupe, tak puvodni M2 tak ted i ta nova. Kdyz si mam ale vybrat jestli stara M2 nebo nova M2 tak volim tu ovladanim vic analogovou. Kdyz bych chtel "sportak ze stare skoly" tak tech displayu by tam melo byt co nejmin a ma bycharska volba, resp. predikce i diky tomuhle ( taky vzhledu!) favorizuje puvodni M2. M2C pak bude creme de la creme. :-)
16. 6. 2022 16:20
Re: Re: Mohlo
:yes: :yes:
Avatar - speedfred
16. 6. 2022 12:02
Re: Mohlo
Skôr som myslel dizajn. Samozrejme keď M2 tak Competition by bol ideál a s kutáčom.
Avatar - iudex
16. 6. 2022 11:52
Re: Mohlo
No záleží, o ktorej M2 sa bavíš, či tej základnej, alebo o Competition. Lebo základná M2 mala motor N55 s výkonom 272 kW a tam až taký obrovský priestor na ladenie nebol (N55 mala podľa modelu od 225 do 272 kW, M2 bola najvýkonnejšia verzia tohto motora). Naopak Competition má motor S55 ako M3/M4, iba podladený (S55 mala od 302 kW v M2C až do 368 kW v M4 GTS), takže tam potenciál ladenia je oveľa väčší.
Ale ak sa bavíš iba o výzore, potom OK, tam M2 je nadčasová.
Články odjinud