Nové BMW řady 7 vykresleno grafikem, jak se vám líbí?
Premiéra nového vrcholného mnichovského sedanu se pomalu blíží, na co se můžeme těšit?
Automobilka BMW v poslední době upozorňovala především na čistě elektrickou verzi vrcholného sedmičkového sedanu, která by se měla představit již příští měsíc. Mnozí však očekávají, že ani premiéra klasické sedmičky se spalovacími motory nebude moc daleko. Ostatně do světa už se dostala i řada špionážních snímků z testování.
Právě na základě prvních ukázek a špionážních fotografií pak grafici z webu Kolesa.ru sestavili první dvě grafiky, které ukazují nové BMW řady 7 zcela bez maskování. Za přesnost vizí samozřejmě neručíme, přesto se zdá, že celkem zajímavě a věrohodně ukazují aktuální přístup BMW.
Podobně jako u dalších mnichovských modelů, také u nové sedmičky by designéři mohli vsadit na kombinaci klasiky a moderny. Klasicky působí pohled z profilu, kdy sedmička zůstává elegantním tříprostorovým sedanem s dlouhým rozvorem.
Moderna ovšem přichází při pohledu na příď, která zaujme výraznou maskou chladiče s obřími ledvinkami. Zajímavé bude také podání předních dělených světlometů, kdy se v horní části očekává denní svícení s výrazným světelným podpisem, zatímco o kousek níž bude hlavní světlomet.
Designéři očekávají také výrazné linky ventilačních otvorů v předním nárazníku, které by mohly být zachovány také u elektrické verze i7, jejíž maska bude nejspíš uzavřena. Elegantně působí čisté plochy dveří se zapuštěnými klikami a jednoduše byla vykreslena také záď.
Namísto světel propojených napříč víkem zavazadelníku, což je aktuální trend mnoha automobilek, vsadil designér na klasické provedení světel s dobře známou grafikou, které elegantně přecházejí z blatníků do víka kufru. V jednoduchém nárazníku pak vidíme dvojici koncovek výfuku lemovaných chromem, který vůz zdobí na řadě míst.
O technických specifikacích toho zatím mnoho nevíme. Automobilka pouze prozradila, že nejvýkonnější verzí bude čistě elektrické BMW i7, které by podle aktuálních očekávání mohlo nabídnout výkon až 447 kW (cca 600 k).
Nejsilnější motorizací pod kapotou tradičního BMW řady 7 pak nově nebude dvanáctiválec, ale pouze osmiválec. I ten by mohl dostat jistou formu elektrifikace, díky které nabídne pořádné stádo koní. Na konkrétní parametry si však budeme muset ještě chvíli počkat.