Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Subaru BRZ dostalo okruhovou verzi Cup Car Basic s rámem a plecháči

Ondřej Mára Ondřej Mára 9. 2. 2022 • 09:59
50
Zobrazit náhledy (50)
Subaru BRZ Cup Car Basic Subaru BRZ Cup Car Basic Subaru BRZ Cup Car Basic Subaru BRZ Cup Car Basic Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020 Subaru BRZ 2020

Pod naladěním okruhové verze nového Subaru BRZ je podepsána divize STi.

Japonské zastoupení automobilky Subaru se nedávno pochlubilo novou výbavovou verzí pro novou generaci populárního sportovního kupé BRZ. Nová výbava s označením Cup Car Basic byla upravena pro připravovanou závodní sérii a na ladění vozu se podíleli odborníci z věhlasné divize STi.

Na první pohled přitom BRZ Cup Car Basic zaujme poněkud nevšedními 16 palcovými ocelovými koly, které působí u sportovního vozu trochu nemístně. Karoserii pak může zdobit jeden ze sedmi laků v odstínech WR Blue Pearl, Ignition Red, Sapphire Blue Pearl, Crystal White Pearl, Ice Silver Metallic, Magnetite Gray Metallic, and Crystal Black Silica.

Zajímavější změny se však odehrály v kabině. Po otevření dveří je totiž vidět ochranný rám, který společně se standardním šestibodovým pásem řidiče výrazně zvyšuje bezpečnost. Na podlaze jsou speciální koberečky a z boků vozu zmizely postranní airbagy, které by nejspíš s rámem neměly moc smysl.

Pod kapotou je 2,4litrový atmosférický plochý motor, který je v japonské specifikaci naladěn na výkon 173 kW (235 k) a 250 Nm točivého momentu. Výkon putuje přes šestistupňový manuál na zadní nápravu, která je vybavena samosvorným diferenciálem.

Video se připravuje ...

S ohledem na závodní určení vozu navíc automobilka vybavila motor novým chladičem oleje, zatímco s chlazením zadního samosvoru by měly pomoci nové pasivní chladiče (lamely) na jeho obalu.

Nové Subaru BRZ Cup Car Basic bude dostupné výhradně na japonském trhu, kde bude možné se s ním zúčastnit nové závodní série Toyota Gazoo Racing GR86/BRZ Cup, startující v tomto roce. Šampionát bude složen z celkem pěti závodů, přičemž první odstartuje 16. července na Fuji Speedway. Toyota přitom svou verzi Cup Car Basic modelu GR 86 odhalila již před několika týdny.

Související články

Témata
Články odjinud