Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Volvo XC60 odhalilo český ceník. Pod milion ho neseženete

David Bureš David Bureš 29. 3. 2017 • 16:16
74
38
Zobrazit náhledy (74)
suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo suv volvo ceniky ceskytrh novemodely video redakcnivideo
Druhá generace XC60 je nabízena se dvěma zážehovými a třemi vznětovými motory, které doplňuje jedna plug-in hybridní varianta. K dispozici jsou čtyři stupně výbavy.

Volvo na letošním ženevském autosalonu představilo druhou generaci modelu XC60. Krátce na to byl zveřejněn i český ceník tohoto SUV, které je z globálního pohledu nejprodávanějším vozem této švédské značky. První kousky nové XC60 se na českém trhu objeví v září.

České ceny XC60 začínají na částce 1.047.900 korun, která platí pro základní vznětový dvoulitr D3 o výkonu 110 kW a točivém momentu 320 N.m. Čtyřválcový turbodiesel za tuto cenu spolupracuje se šestistupňovým manuálem a pohání přední kola. Vedle D3 je výchozí provedení Kinetic možné pořídit i s dvakrát přeplňovaným vznětovým dvoulitrem D4 o výkonu 140 kW, který s manuálem a pohonem všech kol přijde na 1.169.900 korun. Osmistupňový automat je k tomuto motoru dodáván za 60 tisíc korun.

video

Volvo však zatím nezveřejnilo rozsah základní výbavy. Ta byla zveřejněna až pro druhý stupeň výbavy Momentum, který s motorem D4, manuálem a pohonem všech kol stojí 1.255.900 korun.

V tomto případě je vůz vybaven sedmi airbagy, elektricky ovládanými okny a vyhřívanými zpětnými zrcátky, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, tempomatem nebo udržování vozu v jízdním pruhu. Dále nechybí automatické brzdění s rozpoznáním chodců, cyklistů i velkých zvířat, pomocník při vyhýbacím manévru nebo systém ochrany proti neúmyslnému sjetí z vozovky.

Ke stupni Momentum dostanete i multifunkční kožený volant, hudební systém s 10 reproduktory o výkonu 330 W, bluetooth, automatickou dvouzónovou klimatizaci, dešťový senzor, zadní parkovací senzory, diodové světlomety nebo 18palcová kola z lehkých slitin.

Stupeň Inscription vychází z verze Momentum, přidává však digitální přístrojový štít s 12,3“ obrazovkou, 19palcová kola, dřevěný dekor v interiéru, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí, kožené čalounění nebo nastavení jízdních režimů.

Volvo XC60 – technické údaje nabízených verzí
MotorT5T6T8 Twin-EngineD3D4D5
Pohon4x44x44x44x24x44x4
Zdvihový objem [cm3]196919691969196919691969
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]187/5500235/5700235+65/-110/3750140/4250173/4000
Točivý moment [N.m/min]350/1500-4800400/2200-5400400+240/-320/1750-3000400/1750-2500480/1750-2250
Převodovka8A8A8A6M6M (8A*)8A
Max. rychlost [km/h]220230230?? (205)220
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,85,95,3?? (8,4)7,2
Komb. spotřeba [l/100 km]7,37,72,1?? (5,2)5,5
Cena Kinetic [Kč]---1.047.9001.169.900-
Cena Momentum [Kč]1.329.9001.484.9001.847.7001.133.9001.255.9001.420.900
Cena Inscription [Kč]1.452.2001.607.2001.957.7001.256.2001.378.2001.543.200
Cena R-Design [Kč]1.409.3001.564.3001.915.6001.213.3001.335.3001.500.300
*Automatická převodovka je pro všechny stupně výbavy dodávána za 60.000 korun

video

Na Momentum navazuje i R-Design, který k digitální kapličce s přístroji, 19palcovým kolům nebo čalounění kombinujícímu textil s kůží přidává i sportovnější vzhled díky jiné mřížce chladiče či speciálním pedálům. Nechybí ani sportovní naladění podvozku.

K dispozici je pak i bohatá příplatková výbava. Navigace s integrací chytrého telefonu přijde na 33.000 korun, vyhřívaná přední sedadla s vyhřívanými tryskami ostřikovačů na 8.800 Kč a paket Xenium zahrnující čtyřzónovou klimatizaci, panoramatickou střechu a parkovací kameru na 53.500 Kč. Za head-up displej zaplatíte 33.000 Kč, zatímco za hudební systém Bowkers & Wilkins s 15 reproduktory o výkonu 1100 W pak 82.700 korun.

Nabídka motorů je dobře známá z devadesátkové řady. Zahrnuje výhradně dvoulitrové čtyřválce, přičemž vrcholem je plug-in hybrid T8 kombinující elektromotor o výkonu 65 kW s benzinovým dvoulitrem o výkonu 235 kW, který je dopován turbem i kompresorem.

Související články

Témata
1. 4. 2017 22:16
Re: Dobrá práce
Vidíš a hned se pleteš. Jednak vůbec nejde o to na čem kdo jezdí (a i tady sis zrovna naběhl maximálně, protože na premiích jezdím již více jak 10let, a to průřez všemi značkami - faktem je že většina německých, ale i japonec a amerika si místo našla), důležitější však je kolik aut ti projde rukama, např. při testování. Volvo má pak tu "nevýhodu" že jsem jich několik měl i delší čas, takže jsem ty diference mohl vnímat i více do hloubky, což ale zrovna v tomto směru je jedno - rozdíl v kvalitě materiálu a zpracování je viditelný na první pohled.
Samozřejmě je potřeba porovnávat srovnatelná auta, ne končící model a novinku. Když se posadíš do nový XC90 a srovnatelný Q7, tak si XC90 neškrtá v absolutně jediné věci - vyjma designu. Technika je pak odlišná zcela diametrálně a němci nijak k modelu Volva nesměřují - o zrušení šestiválcových jednotek neuvažuje nikdo z nich.

O kráse volv nikdo nespekuluje, i když je design věc subjektivního vnímání tak panuje obecná shoda že je velmi povedený, ve všem ostatním ovšem za premií více či méně zaostává. Ano normální řidič si možná na úroveň techniky, materiálů, zpracování a jízdních vlastností nepotrpí, náročný právě ano :yes:
1. 4. 2017 14:01
Re: Dobrá práce
Zdravim, na tento web chodim uz dlhe roky, ale nikdy som nemal potrebu reagovat na prispevky ( nech boli akokolvek nezmyselne ), ale teraz musim :-) Strasne som sa pobavil :-) Nic v zlom, ale na akych autach jazdite "Xonik" ? Na nemeckej premii v urcite nie, pretoze ak by ste jazdili, tak by ste podobny nezmysel nikdy nenapisali. Ze ma Volvo horsiu kvalitu materialov a spracovanie ako premia ? LOL. Milujem BMW a uz roky na nich jazdim ( vlastne len na nich ). Pocinajuc 1er az po sedmicku. Mam predchadzajucu 5er ( 535xi ) a ked porovnam kvalitu spracovania mojho auta ( skoro full vybava, model 2016 ) a V90, tak Volvo je na tom podobne, alebo dokonca lepsie. O nieco lepsie ako moje auto je na tom manzelkyna A6. Nebudem porovnavat BMW 7, ci A8, pretoze v tejto triede Volvo zastupenie zatial nema. Ano, technika v BMW je skvela ( motory, prevodovka, snad podvozok ), tu u svedov velmi posudit neviem, pretoze s Volvom mam najazdenych len par km, ale pokial ide o spracovanie interieru a kvalitu materialov, tak je na tom lepsie ako nemecka premia, alebo minimalne na rovnakej urovni. Ano, montuju uz len 4valce, ale aj nemci k tomu smeruju. Jasne, sestvalce su skvele, ale v poslenych rokoch ma pocit, ze motory a prevodovky su u BMW to posledne, co ich robi premiovymi. Nove Volva su podla mna ( moj nazor ) krasne a kvalitne auta. Jedine, co ide deli od nemeckej premie ( ak este nieco take existuje pri tych mnozstvach co predavaju ) je urcity "snobizmus" ze "mam premiu" a Volvo je len Volvo ... ci dokonca ze Volvo su indovia. Normalni, narocni vodici si ale na nieco take nepotrpia. Za mna je XC60 najkrajsie SUV vo svojej triede a povedal by som ze vobec najkrasie SUV, ktore sa dnes predava. Za nim hned XC90, RR Sport a Macan.
30. 3. 2017 11:30
Re: Dobrá práce
Problém tebou popisovaných poznatků je ten že jsou pouze na papíře - resp. pouze v předepsaných testech. Volvo a bezpečnost je již roky jenom klišé. Metodika ncap je dopředu známá a není veřejným tajemstvím že volvo akorát důsledně využívá bodování a je ochotno tomu podřídit více než ostatní výrobci. V praxi se to však neprojevuje. A 10let starý volvo na platformě fordu lepší deformační zóny zcela jistě nemá ;-)
30. 3. 2017 11:22
Re: Dobrá práce
Chytáš se do vlastní pasti - debatu o ne/premiovosti jsem zde já opravdu nerozpoutal, v úvodním příspěvku je pouze konstatována výše ceny v poměru k tomu kam se to auto řadí, na čež se ihned našlo několik trollů jako ty, co sice nemělo k tématu absolutně nic ale mělo neodolatelnou potřebu sdělit svůj názor na premiovost volva ;-)

Vysvětlení proč volvo nepatří do premium segmentu je zde následně uvedeno opakovaně, více krát to nemá smysl - člověk co se o to zajímá to dávno ví, ten co to nevěděl si to přečetl napoprvé, a troll stejně bude dělat že to nechápe, takže... ;-)
Příště si možná připrav alespoň argumenty proč pro tebe osobně je to premie, nezazněl tu ani jeden ;-)
Avatar - fOE
30. 3. 2017 08:23
Re: Dobrá práce
Marne se kroutis. ;-) Jak jsem psal nahore, vzdycky se najde nekdo kdo tu domelou nepremiovost volva potrebuje resit. O par komentu vys to sice uhravas do autu, ze jsou to "primárně právě její zastánci" co to vytahuji. Coz ale minimalne u tehle diskuze neni pravda. Je tu v tomto momentu 33 komentu, z toho 13 od tebe a v kazdem jednom, vcetne toho prvniho kteryms to cele odstartoval, citis potrebu zdelit jak volvo neni premie. :-)
Kdyz te nekdo pozada aby si ty sve tvrzeni necim podporil, tak odbocis, na primou otazku radeji neodpovis... inu, co na to rict. Ztrata casu, meho urcite, a kazdeho kdo to bude po nas cist nejspis taky.

Jak jsem jiz psal, mozna to tvuj nastupce pod pristim clankem, nebo znovu ty sam, zvladne(s) lip. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku