Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky pro Škodu Fabia: Kde se přidá, a kde naopak ušetří?

Jan Mička Jan Mička 14. 4. 2016 • 21:50
68
134
Zobrazit náhledy (68)
Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia
Novinky by se měly objevit v ceníku už během příštího týdne. Vedle prvků, o kterých jsme již dříve psali, očekávejte i něco navíc.

Přehled novinek Škodovek pro modelový rok 2017 (s platností od 22. kalendářního týdne letošního roku) jsme uvedli již v druhé polovině ledna, minulý týden jej rozšířila další výbava pro Octavii a Superb, a v podobném duchu budeme pokračovat i dnes. Ve Fabii se totiž objeví nové výbavové prvky, o kterých jsme dosud nepsali.

Mezi největší novinky pro Fabii modelového roku 2017 patří adaptivní tempomat (pro motory TSI a TDI) a parkovací kamera s ostřikovačem (dosud jste se museli spokojit pouze s parkovacími senzory). Podle informací uvedených v diskusním fóru serveru skodahome.cz však přibude také schránka na deštník pod sedadlem řidiče, možnost volby diodového osvětlení zadní registrační značky, a „faceliftem“ projdou hlavice řadicích pák.

Stávající nabídka výbavy se tedy rozšíří, zároveň ale Fabia přijde o některé prvky, na které jsme byli zvyklí. Podle informací uvedených na serveru skodahome.cz má dojít k redukci variant volantů (aktuálně jsou nabízeny čtyři – standardní, s dekorační lištou, multifunkční a s plochou spodní částí) a verze s motory 1.2 TSI by měly přijít o tlumicí materiál na vnitřní straně kapoty. Píše se také o úpravě akumulátorů a alternátorů, tuto poznámku však náš zdroj blízký automobilce smetl ze stolu.

Změny v nabídkách vozů Škoda vejdou v platnost na přelomu května a června. Do běžně dohledatelných ceníků se podle jednoho z českých prodejců dostanou už v průběhu příštího týdne.

Témata
15. 4. 2016 23:36
Re: Zdařilé
Přesně tak, další možnost je to strčit vedle sloupu, kde už se na tebe nikdo nalepit nemůže (ze strany řidiče) a máš šířku sloupu k dobru. Nebo vedle zdi, ale sloup bývá lepší. Jen čekám, až mi tam někdo jednou strčí motorku/ skútr. >:D Nebo i k obrubníku, když jde o venkovní stání (tedy poslední v řadě).

U auta s delšími dveřmi se možná budeš muset víc natáhnout, abys nohou dosáhl na podlahu (protože budeš nejspíš stát víc vzadu). To je asi ten největší rozdíl.
15. 4. 2016 23:15
Re: Zdařilé
Prostě zaparkuji dál od vchodu, kde bývá prázdno. Mě těch pár kroků navíc nezabije. A snižuje se pravděpodobnost, že se na mě někdo nalepí, odře mi auto, urazí mi zrcátko atp. Nakupovat pak nejezdím jen autem, kolikrát chodím pěšky/ běhám, nebo jezdím na kole, motorce atd.
15. 4. 2016 23:05
Re: Zdařilé
Nevím, jak pro tebe, ale pro mne je nejtěžší to prvotní protažení se mezerou mezi dveřmi a karoserií. Dále už mám danou část těla uvnitř auta, kde je prostoru dost. Ten tvůj ostřejší klín znamená, že se mezera pomaleji zužuje. To je těžko něco špatného. Bylo by špatné, kdybych nedosáhl do prostoru pro nohy, protože tam si chci stoupnout, když nastupuji, respektive se soukám dovnitř. Kratší dveře ti dají o něco širší mezeru, ale podle mne ne o moc.

Měl jsem několik aut s dvěma i jedním párem dveří a pořád mám oboje v garáži. Nikdy jsem si nevšiml, že bych měl s jedním párem dveří větší problémy než s dvěma (už jsem například lezl do čtyřdveřového sedanu kufrem; zážitek, který nemám zájem opakovat; v tomhle směru jsou kabriolety a roadstery nepřekonatelné). A jak jsem napsal, u mého auta je mnohem větší problém šířka dveří.

Tak neparkují jen majitelé sportovních aut, ale například i SUV. Zřejmě aby se jim snáze vystupovalo a nastupovalo (i s dvěma páry je více místa lepší) a nějaký mamlas jim to neobouchal a neodřel.
Avatar - white label
15. 4. 2016 22:52
Re: Zdařilé
Obecně, pokud ti nezáleží na tom, jak daleko od vchodu parkuješ, nejsou zpravidla žádný problém ani nákupní centra. Navíc i v nákupních centrech bývají i místa s podélným stáním, nebo sloupy ohraničující jednotlivou pozici stání apod.
A jak píše i _MT_, podstatná je šířka vstupu (nikoli samotný úhel otevření dveří) a tam žádný zásadní rozdíl není.
15. 4. 2016 22:49
Re: Pokrok směrem stranou
Nějak si protiřečíš. Nejdřív na tom není nic zvláštního, ale pak napíšeš, že to zvláštní je. A kvůli vzpěře a zámku navíc to raketa nebude, tam jsou jiné drahé díly.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud