Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Ford S-Max: S 1.5 EcoBoost stojí 679.790 Kč

David Bureš David Bureš 9. 4. 2015 • 13:20
12
185
Zobrazit náhledy (12)
Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max Ford S-Max
Druhou generaci S-Maxu je možné pořídit i s pohonem všech kol. Vedle prostorné kabiny vůz nabídne i zajímavé technické novinky.

Ford letos uvádí na trh množství novinek. Jednou z nich je druhá generace velkoprostorového modelu S-Max. České zastoupení již začalo přijímat objednávky na tento vůz, spolu s tím byl zveřejněn i jeho český ceník.

Ceny S-Maxu začínají na částce 679.900 korun za benzinový čtyřválec 1.5 EcoBoost o výkonu 118 kW. Nejlevnějším turbodieselem je 2.0 TDCi ve verzi s 88 kW, který je možné pořídit za 733.790 korun. Stávající S-Max se doprodává za ceny začínající na částce 569.990 Kč za 1.6 EcoBoost (118 kW). První exempláře nového S-Maxu dorazí k prodejcům v průběhu léta.

S-Max je dostupný ve dvou stupních výbavy, tradičně nazvaných Trend a Titanium. Později by měla na trh dorazit i luxusní varianta Vignale.

Už sériová výbava S-Maxu je více než slušná. Zahrnuje mimo jiné sedm airbagů, samočinnou dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém SYNC, rádio s Bluetooth a osmi reproduktory, mlhové světlomety, kožený volant nebo sklopná zadní sedadla pomocí tlačítka.

Vyšší stupeň Titanium nabízí vedle bohatší výbavy také širší nabídku pohonných jednotek. K 2.0 TDCi ve verzích se 110 kW a 132 kW je možné dokoupit i šestistupňovou dvouspojkovou převodovku nebo pohon všech kol, který v S-Maxu slaví premiéru. Vrcholem je 2.0 TDCi Bi-Turbo o výkonu 154 kW, který je standardně spárován se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Ford S-Max – ceny nové generace
Motor2.0 TDCi2.0 TDCi2.0 TDCi 4x42.0 TDCi2.0 TDCi 4x42.0 TDCi Bi-Turbo
Zdvihový objem [cm3]199719971997199719971997
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]88/3500110/3500110/3500132/3500132/3500154/3600
Točivý moment [N.m/min]310/2000-
2500
350/2000-
2500
350/2000-
2500
400/2000-
2500
400/2000-
2500
450/2000-
2500
Převodovka6M6M (6DS)6M6M (6DS)6DS6DS
Max. rychlost [km/h]183198 (196)196211 (208)206218
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,410,8 (10,8)12,19,7 (9,5)10,58,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,05,0 (5,4)5,45,0 (5,4)5,85,5
Cena Trend [Kč]733.790775.790----
Cena Titanium [Kč]-854.990904.990896.990996.990988.990

Součástí této varianty je palubní počítač s 10,1“ displejem, diody denního svícení, bezdotykové ovládání pátých dveří, bezklíčový vstup do vozu a startování, vyhřívaná přední sedadla a čelní sklo, světelný senzor a parkovací senzory vpředu i vzadu. O bezpečnost se postará sledování dopravních značek a asistent pro jízdu v pruzích. Součástí tempomatu je pak inteligentní omezovač rychlosti, který přizpůsobí rychlost právě povolenému rychlostnímu limitu.´

K dispozici je i množství příplatkové výbavy, jejíž pořízení se vyplatí ve zvýhodněných balíčcích. Sada Technology 2 za 40.700 korun (52.600 Kč pro Trend) zahrnuje aktivní brzdný asistent s detekcí chodců, hlídání mrtvého úhlu, varování před projíždějícími vozy při couvání z parkovacího místa a adaptivní diodové světlomety, které díky zakrytí specifické části světel neoslňují protijedoucí řidiče.

V polovině roku pak bude dostupná sada De Luxe Comfort za 90.500 korun, jejíž součástí je kožené čalounění a elektricky ovládaná, ventilovaná přední sedadla s masážní funkcí pomocí 11 pneumatických polštářů. Propagované adaptivní řízení přijde na 12.000 korun. Sedmimístné uspořádání interiéru pak stojí 34.000 korun.

Ford S-Max – ceny nové generace
Motor1.5 EcoBoost2.0 EcoBoost
Zdvihový objem [cm3]14991999
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min]118/6000176/5300
Točivý moment [N.m/min]240/1600-4000345/2300-4900
Převodovka6M6A
Max. rychlost [km/h]200226
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,98,4
Komb. spotřeba [l/100 km]6,57,9
Cena Trend [Kč]679.790-
Cena Titanium [Kč]758.990920.990

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - miromen
Zpátky na vrchol...
| 10. 4. 2015
Tak většinou to tak byva že když se napiše A tak by se nemělo pozapomenout na B. :yes:
Zpátky na vrchol...
| 10. 4. 2015
Mondeo je komfortnejsi, passat jizdne jistejsi a mene nedotacivy. Proti siri schopnosti DCC pak Mondeo nema vubec co nabidnout. :-)
Avatar - _Karel_
ok
| 9. 4. 2015
Kdo zná hodnotu peněz, bude si trhat vlasy, že si nekoupil C4 Picasso. :-(
Avatar - Ozzman
Zpátky na vrchol...
| 9. 4. 2015
Benzín neznám, ale podvozek je lépe utlumen, je komfortnější na nerovnostech a výborně drží stopu na to, jak velké auto to je. Passat jezdí podobně leda s DCC na comfort :-)
Avatar - white label
Zpátky na vrchol...
| 9. 4. 2015
Napsal jsem přece jasně "takto to !podle mě! i paja myslel", takže já to na něm nechávám a za sebe si snad můžu dovolit napsat názor na to, jak to bylo (podle mého odhadu) myšleno, nebo aspoň spíš myšleno... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku