Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake nabízí 306 koní v elegantním a praktickém balení

Ondřej Mára Ondřej Mára 5. 6. 2019 • 09:18
21
8
Zobrazit náhledy (21)
Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake

Nabídka ostrých modelů s označením Mercedes-AMG se dnes rozrostla o praktické kombi CLA 35 Shooting Brake, které kombinuje elegantní vzhled s praktičností a stádem 306 koní pod kapotou

Pod kapotou elegantního kombi je ukryt 2.0 litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 225 kW (306 k) s točivým momentem 400 Nm, který je standardně spojen s dvouspojkovým sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol AMG Perfromance 4Matic. Akceleraci z 0 na 100 km/h tak zvládá za 4.9 sekundy a elektronický omezovač zasáhne až v rychlosti 250 km/h.

Aby vůz snesl i vyšší zápřah na okruzích, dostalo se mu od techniků několika podstatných úprav. Tou základní bylo vyztužení šasi a zvýšení torzní tuhosti, následovala výměna podvozku za sportovnější, instalace elektro-mechanického systému řízení a nakonec vůz dostal i výkonnější brzdy, které jsou vpředu čtyřpístkové a zakusují se do kotoučů o průměru 350 mm.

180p270p360p540p720p1080p

Kromě technických úprav nabídne nové AMG i řadu stylových doplňků, včetně nového body-kitu. Nově tvarovaný přední nárazník dostal decentní spliter, na karoserii se objevuje podstatně více chromových doplňků a v podbězích jsou standardně ukryta 18-palcová litá kola s optimalizovanou aerodynamikou, která mohou zákazníci vyměnit i za 19-palcová. V zadní části si můžeme všimnout decentního spoileru na pátých dveřích, nového nárazníku s integrovaným difuzérem a dvojice výrazných koncovek výfuku.

Interiér zůstává z větší části shodný s modelem CLA 35 a kromě dvoubarevného čalounění nabízí třeba černě lesklé a metalické doplňky, nerezové pedály a koberečky s logem AMG. Řidič má na výběr z pěti jízdních režimů: Slippery, Comfort, Sport, Sport + a Individual. Zájemci si budou moci přiobjednat i novou funkci Track Pace, která je součástí systému MBUX a zaznamenává až 80 různých údajů o voze, včetně rychlosti a akcelerace.

Datum zahájení prodeje ani ceny prozatím výrobce nezmínil, Tobias Moers, šéf AMG, však k nově představenému modelu uvedl, že by se měl stát atraktivní volbou pro mladé zákazníky, kteří hledají cestu do vzrušujícího světa AMD Driving Performance.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Jsem jedinej
| 12. 6. 2019
několikrát tlakové čidlo - auto se přepínalo do safe modu
unik chladící kapaliny
prekrizene sterace - porucha cyklovace
po 4 letech zacalo byt docela slyšet turbo (lehké hvízdání při akceleraci)
Avatar - Magister
Re: Re: Jsem jedinej
| 6. 6. 2019
Brácha měl taky nějakou dobu 220 CDI a hned po záruce začal mít poruchy, tak se ho zbavoval.
Re: Re: Jsem jedinej
| 6. 6. 2019
Co se sralo?
Re: Jsem jedinej
| 5. 6. 2019
Souhlas, že design CLA se spíše každým faceliftem horší. Měl jsem 4 roky první CLA 250 4 Matic ve SPORT (AMG) designu a bylo to krásné auto, za kterým se každý ohlížel. Velmi jsem si užíval jízdu v něm. Jen bohužel bylo dost poruchové.

Bral bych ideálně dnešní interiér s původním prvním exteriérem...
Avatar - fostek
Jsem jedinej
| 5. 6. 2019
kdo má rád Mercedes a CLAčka mu připadaj hnusný a ubohý?
jj 45 jede dobře, ale stačí mi to v Áčku ne...nemusím dělat, že mám velikej mercédes...když na něj nemám. CLA je navoněná bída.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku