Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake nabízí 306 koní v elegantním a praktickém balení

Ondřej Mára Ondřej Mára 5. 6. 2019 • 00:55
21
8
Zobrazit náhledy (21)
Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake

Nabídka ostrých modelů s označením Mercedes-AMG se dnes rozrostla o praktické kombi CLA 35 Shooting Brake, které kombinuje elegantní vzhled s praktičností a stádem 306 koní pod kapotou

Pod kapotou elegantního kombi je ukryt 2.0 litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 225 kW (306 k) s točivým momentem 400 Nm, který je standardně spojen s dvouspojkovým sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol AMG Perfromance 4Matic. Akceleraci z 0 na 100 km/h tak zvládá za 4.9 sekundy a elektronický omezovač zasáhne až v rychlosti 250 km/h.

Aby vůz snesl i vyšší zápřah na okruzích, dostalo se mu od techniků několika podstatných úprav. Tou základní bylo vyztužení šasi a zvýšení torzní tuhosti, následovala výměna podvozku za sportovnější, instalace elektro-mechanického systému řízení a nakonec vůz dostal i výkonnější brzdy, které jsou vpředu čtyřpístkové a zakusují se do kotoučů o průměru 350 mm.

video

Kromě technických úprav nabídne nové AMG i řadu stylových doplňků, včetně nového body-kitu. Nově tvarovaný přední nárazník dostal decentní spliter, na karoserii se objevuje podstatně více chromových doplňků a v podbězích jsou standardně ukryta 18-palcová litá kola s optimalizovanou aerodynamikou, která mohou zákazníci vyměnit i za 19-palcová. V zadní části si můžeme všimnout decentního spoileru na pátých dveřích, nového nárazníku s integrovaným difuzérem a dvojice výrazných koncovek výfuku.

Interiér zůstává z větší části shodný s modelem CLA 35 a kromě dvoubarevného čalounění nabízí třeba černě lesklé a metalické doplňky, nerezové pedály a koberečky s logem AMG. Řidič má na výběr z pěti jízdních režimů: Slippery, Comfort, Sport, Sport + a Individual. Zájemci si budou moci přiobjednat i novou funkci Track Pace, která je součástí systému MBUX a zaznamenává až 80 různých údajů o voze, včetně rychlosti a akcelerace.

Datum zahájení prodeje ani ceny prozatím výrobce nezmínil, Tobias Moers, šéf AMG, však k nově představenému modelu uvedl, že by se měl stát atraktivní volbou pro mladé zákazníky, kteří hledají cestu do vzrušujícího světa AMD Driving Performance.

Související články

Témata
12. 6. 2019 22:13
Re: Jsem jedinej
několikrát tlakové čidlo - auto se přepínalo do safe modu
unik chladící kapaliny
prekrizene sterace - porucha cyklovace
po 4 letech zacalo byt docela slyšet turbo (lehké hvízdání při akceleraci)
Avatar - Magister
6. 6. 2019 12:11
Re: Jsem jedinej
Brácha měl taky nějakou dobu 220 CDI a hned po záruce začal mít poruchy, tak se ho zbavoval.
6. 6. 2019 09:23
Re: Jsem jedinej
Co se sralo?
5. 6. 2019 23:50
Re: Jsem jedinej
Souhlas, že design CLA se spíše každým faceliftem horší. Měl jsem 4 roky první CLA 250 4 Matic ve SPORT (AMG) designu a bylo to krásné auto, za kterým se každý ohlížel. Velmi jsem si užíval jízdu v něm. Jen bohužel bylo dost poruchové.

Bral bych ideálně dnešní interiér s původním prvním exteriérem...
Avatar - fostek
5. 6. 2019 17:58
Jsem jedinej
kdo má rád Mercedes a CLAčka mu připadaj hnusný a ubohý?
jj 45 jede dobře, ale stačí mi to v Áčku ne...nemusím dělat, že mám velikej mercédes...když na něj nemám. CLA je navoněná bída.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku