Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra Classic III: Základ za 244.900,-Kč, klimatizace a rádio za příplatek 15.000,- Kč

David Bureš David Bureš 26. 1. 2011 • 23:45
12
3
Zobrazit náhledy (12)
Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra

Astra H žije. Jako Classic III ji Opel dále nabízí jako dostupnější model vedle Astry J.

Je to už nějaký pátek, co Opel stlačil cenu pětidveřové Astry Classic III pod čtvrtmilion – na 244.900,-Kč. V rámci oslav 20 let této značky na českém trhu získáte klimatizaci a rádio za zvýhodněný příplatek 15.000,- Kč. Další příplatková výbava Astry Classic III omezena jen na několik prvků.

První cena pětidveřové Astry Classic III nyní s motorem 1,4 XEP (66 kW) stojí 244.900,- Kč. Tedy stejně jako v roce 2010.

V základní výbavě nechybí ABS, ESP, dva čelní a boční airbagy, výškově nastavitelný volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná přední okna, sada na opravu pneumatik, příprava pro rádio s 6 reproduktory a ocelová 15palcová kola.

V rámci Edice 20 let, kterou Opel slaví 20 let působení na českém trhu, je možné vůz doplnit o zvýhodněnou sadu Essentia. Ta stojí 15.000,- Kč (sleva 20 tisíc Kč) a její součástí je manuální klimatizace, rádio s CD přehrávačem, ovládání rádia na volantu potaženém kůží a přední mlhová světla.

Vůz je dále možné rozšířit o sadu Elegance za 4.500,- Kč. Ta vylepší vzhled Astry o vnější kliky a zpětná zrcátka v barvě karoserie. Zrcátka jsou také vyhřívaná a elektricky ovládaná. Zimní sada za 13.000,- Kč zase přidá vyhřívaná přední sedadla, tlakové omývače světlometů a zadní výdechy topení.

V příplatkové výbavě nechybí plnohodnotná rezerva (1.000,- Kč), zadní parkovací senzory (12.500,- Kč), metalíza (13.000,- Kč), palubní počítač (2.000,- Kč) či tempomat (3.000,- Kč).














Opel Astra Classic III 5D - akční ceny na českém trhu (leden 2011)
Motor 1,4 XEP 1,6 XER 1,7 DTJ 1,7 DTR
Převodovka 5M 5M 6M 6M
Zdvihový objem [cm3] 1364 1598 1686 1686
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 66/5600 85/6000 81/4400 92/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 125/4000 155/4000 240/2300 280/2300
Max. rychlost [km/h] 178 191 186 195
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,7 11,7 11,5 10,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,1 6,2 5 5,1
Cena Classic [Kč] 244.900,- 271.900,- 336.900,- 353.900,-
Cena Classic Edice 20 let [Kč] 259.900,- 286.900,- 351.900,- 368.900,-

Astru Classic III je možné koupit za příplatek 30.000,- Kč i v provedení kombi. Za sedan připlatíte 25 tisíc Kč, musíte však počítat s tím, že je nabízen jen se dvěma motory – benzinovou 1,6 XER (85 kW) a dieselovou 1,7 DTJ (81 kW).

Témata
Avatar - Vencos
28. 1. 2011 09:57
Re: Radšej novú ..
A mě třeba přijde,že ta nová astra je o dost hnusnější. Tahle astra je obyčejné auto. A jako obyčejné auto (což takhle velká auta za takové peníze jistě jsou) je to dobrý. Za ty prachy to neni zlej kup, předevšim pro ty,co maj předsudky vůči korejcům
Avatar - Nerez
26. 1. 2011 22:26
Re: Radšej novú ..
Každému vyhovuje něco jiného. Tuto Astru mám a rozhodně mi nepřijde o nic horší než Octavia II, vše je na zvyku i ovládání směrovek a stěračů. Myslím, že je to dost slušná nabídka
26. 1. 2011 10:24
Radšej novú ..
Starú sme mali v práci a nemám na ňu dobré spomienky. Ovládanie klimatizácie a vetrania za riadiacou pákou bolo zúfalo nepraktické. Jazdil som už v kadečom, ale táto Astra sa mi zdá ergonomicky najhoršie auto. I v takej menšej Fabii II sa dá lepšie "poskladať" a ovládanie je simply clever ;-)

Jedna naša Astra "cudala" olej ako divá a i keď je jasné, že služobné auto je auto "terénne" - predsa by motor mal vydržať byť bez vyššej spotreby oleja viac ako 90 tisíc km ...

Osobne som si radšej vzal služobné Combo ako tento "zázrak" ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku