Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 207 SW na českém trhu od 329.900,-

Ondřej Šuch Ondřej Šuch 6. 9. 2007 • 05:41
43
38
Zobrazit náhledy (43)
Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207 Peugeot 207
Na podzim vypukne v ČR boj nových malých kombi. Fabia Combi a Clio Grandtour se ke startu chystají, nový Peugeot 207 SW se už začíná prodávat.

Kompaktní kombi 207 SW je o 119 mm delší než hatchback a má 4156 mm na délku, široké je 1748 mm a vysoké 1510 mm. Charakteristickými prvky, které jej budou odlišovat od ostatních modelů řady 207 se stane panoramatická střecha s elektricky ovládanou clonou a samostatně otevíratelné okno pátých dveří.

Nabídka pohonných jednotek bude obsahovat tři zážehové a dva vznětové motory.


Peugeot 206 SW na českém trhu
Motor1.4 8V1.4 16V Vti1.6 16V Vti1.6 16V AUT41.6 HDI1.6 HDI FAP
Zdvihový objem [cm3]136013971598159815601560
Válce/ventily4/24/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]54/540070/600088/600088/600066/400080/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]118/3300136/4000160/4250160/4250215/1750240/1750
Max rychlost [km/h]170185200195182193
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,211,89,611,511,810,3
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,56,36,374,65
Cena Urban [Kč]329.900,-§§§397.900,-§
Cena Trendy [Kč]§369.900,-399.900,-434.900,-414.900,-454.900,-
Cena Premium [Kč]§§479.900,-§§534.900,-

Zavazadlový prostor – mnoho čísel a praktičnost

Důležitou hodnotou pro mnohé zájemce je objem zavazadlového prostoru. V oficiálním prospektu pro kupující uvádí Peugeot hodnoty 337 litrů (po spodní hranu oken), resp. 1258 litrů (se sklopenými zadními sedadly, po strop. V tiskových materiálech (a některých zahraničních prospektech) lze ale najít i údaje 428/1433 litrů. Rozdíl je dán metodikou: 337/1258 jsou výsledky měření metodou VDA, tedy pomocí hranolů, dvojice vyšších hodnot odpovídá měření pomocí kapaliny.

337 litrů sice není kdovíjaká hodnota, ale ke cti Peugeotu jsme si prakticky ověřili, že do karet hraje vozu zcela rovná podlaha i po sklopení zadních opěradel, nízko položená nakládací hrana bez stupně a možnost samostatného otevírání skla pátých dveří.

Outdoor brzy, RC možná

Peugeot potvrdil, že v ČR uvede ještě do konce tohoto roku verzi 207 SW Outdoor , která vychází ze studie představené letos v Ženevě.

Uvedení modelu Peugeot 207 SW RC s přeplňovaným čtyřválcem o objemu 1,6 s výkonem 125 kW (175 k) a točivým momentem 240 Nm dosahovaným již při 1600 ot/min je zatím nejisté. Generální ředitel českého zastoupení Peugeot Jean-Claude Fantas zatím potvrdil, že zatím analyzují, zda by takto specifický vůz našel dostatečný počet zájemců.

V ČR by Peugeot ještě letos rád prodal 300 vozů 207SW, celé řady 20 by se mělo za rok 2007 prodat asi 2500 kusů. Příští rok se počítá prodejem 1000 vozů, a celkový prodej všech variant řady 207 by se tak mohl vyšplhat až na 3500 aut.

Související články

Témata
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2007 13:01
Re: A kde je nova Fabia?
Když mi dosluhovalo předchozí auto, tajně jsem doufal, že si budu moci koupit nového Getze, že to nějak utáhnu. Ale pak přišly do toho takové plány, které mi nové auto znemožnily. Nezatracuju Getze, je to pěkný autíno. Na mokru sedí Peugeot skvěle, aspoň dle toho, co mám odjeto s ním a s předchozím autem (Chrysler Neon 2,0i). Mám obyčejné Barumky a dřív dojdu na svůj psychický limit, než na limit adheze auta. A stále tvrdím, že pokud nemusím být všude první a předjíždět každé auto hned, co ho uvidím, 44 kW mi stačí. A lidí, jako jsem já, je dost. Pro ty má HTP smysl. Ostatní, ať si koupí 1,4 a více. Jejich volba a vyčítat jim to nebudu. Ale přál bych si, aby oni pak nechali žít i nás.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 19:49
Re: Ohledně spotřeby...
Seděl jsem jen v krátkých verzích na Autosalonu v Brně. Subjektivně jsem byl v obou zmáčklý uvnitř asi tak stejně, milimetr sem nebo tam. Nevím, jak je to s rozvorem SW, mám pocit, že je stejný jako u krátkého. Rozdíl byl spíš nad tou hlavou. Prostě 207 je nafouklá žába :-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 15:02
Re: Ohledně spotřeby...
To je právě to... Základ 207 je sice 54 kW, ale to auto je hrozně velké a těžké (a uvnitř opravdu malé i ve srovnání s mým mrnětem). Bohužel, ač jsem s 206 spokojený, moje nové auto určitě nebude 207. Možná její nástupce, pokud Peugeot dostane rozum a nepřidá do těsta kvasnice.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 14:49
Re: Ohledně spotřeby...
Což o to, technika jako taková to není špatná. Problémem je spíš hmotnost toho auta samotného a tam by měli inženýři ze Škody více zapracovat. Peugeot dává do 207 motor 1,4, taky dvouventil a je to jen mírná evoluce toho, co jezdilo už ve dvěstěpětkách. Bohužel, je to motor naprosto k ničemu a 207 trpí stejnou nemocí, jako Fabie - obezitou.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 13:14
Re: A kde je nova Fabia?
Jestli se snažíte mne urážet a ponižovat, poslužte si. Od anonyma to beru jako lichotku. Mimochodem - nemám vůz Škoda Fabia, protože v době, ze které je mé auto, se neprodávala se 44 kW. Vlastně vůbec. Než začnete někoho napadat, prvně se zeptejte, co má za auto. Pro mne Škoda není ani zdaleka jedničkou a nebojuji tu za Škodu, nýbrž za malé motory. Sedmdesátkou nejezdím, ani jsem o tom nikde nepsal a nezmiňoval se. Pokud tvrdíte, že ano, jste lhář. Ještě stále si pamatuji, co říkají předpisy o bezdůvodně pomalé jízdě. Ale když někomu auto rychleji nejede a já nemám jistotu, že ho předjedu (i když by to šlo a vím, že auto to zvládne, nevěřím sobě a těm proti mně), prostě se svezu za ním. Překrucovat umíte dobře, zkuste stejně kvalitně i přemýšlet.
A k té hmotnosti a výkonu. Taky si myslím, že na necelou tunu mého Peugeotu je 44 kW tak akorát. Nemusím být všude první a nikdy nejsem poslední.
Články odjinud