Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 3008 1,6 THP: 5 kW navíc a Euro 5 za stejnou cenu (od 569.900,- Kč)

Diskuze (12)
Peugeot uvádí na český trh novou verzi motoru 1,6 THP pro crossover 3008. Má výkon 115 kW a stejně jako atmosférická 1,6 VTi nově vyhovuje normě Euro 5.

Peugeot 3008 jen tři měsíce po svém uvedení na trh přechází na novější verzi turbomotoru 1,6 THP. Jeho výkon vzrostl ze 110 kW při 5800 min-1 na 115 kW při 6000 min-1, maximum točivého momentu zůstává na 240 Nm při 1400 min-1. Změna, která s sebou nese upravení emisí podle limitů Euro 5, se nijak neprojeví na jízdních výkonech, kombinovaná spotřeba ale klesne ze 7,4 na 7,1 l/100 km, tedy na stejnou hodnotu, jakou má atmosférický 1,6 VTi o výkonu 88 kW.

Cena přeplňovaného zážehového motoru zůstává u 3008 stejná, to znamená 569.900,- Kč ve výbavě Premium a o 50 tisíc Kč více s Premium Pack.

Doporučujeme
PŘEDSTAVUJEME Peugeot 3008 – Pan Nezařaditelný

Startovací bod pro zájemce o Peugeot 3008 představuje provedení s motorem 1,6 16V VTi a výbavou Confort Pack za základní cenu 479.900,- Kč. První stupeň výbavy je možné kombinovat také s motorem 1,6 HDi FAP. Základní výbava obsahuje ABS s elektronickým rozdělovačem brzdných sil, systém kontroly stability ESP a ASR, podporu brzdění v kritických situacích se samočinnou aktivací výstražných světel, čelní airbag řidiče i spolujezdce, přední boční i hlavové airbagy, výškově nastavitelné bezpečnostní pásy na předních sedadlech, 2 úchyty ISOFIX k upevnění dětské sedačky, automatickou elektrickou parkovací brzdu s podporou při rozjezdu do kopce Hill Assist, elektrohydraulický posilovač řízení s proměnlivým účinkem a elektronický imobilizér.

Součástí výbavy Confort Pack je standardně manuální klimatizace s pylovým filtrem, autorádio s přehrávačem CD i MP3 a šesti reproduktory, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, mechanická dětská pojistka, elektrické ovládání předních oken, vrstvené akustické čelní sklo, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, zadní sedadlo dělené v poměru 60:40, mobilní podlahu zavazadlového prostoru (možnost nastavení tří poloh). V případě výbavy Confort Pack jsou standardem 17palcová plechová kola.

Druhý stupeň výbavy s označením Premium je k dispozici v kombinaci se všemi čtyřmi pohonnými jednotkami. K již zmíněným položkám přidává například systém Dynamic Rolling Control (omezení náklonů karoserie pro motory 1,6 16V THP a 2,0 HDi FAP), tempomat, automatické stěrače, automatické světlomety, funkci doprovodného osvětlení, přenosnou lampičku v zavazadlovém prostoru, osvětlení prahů předních i zadních dveří, tónovaná boční okna, zatmavené zadní okno, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, odkládací schránky v podlaze před druhou řadou sedadel, dvouzónovou automatickou klimatizaci a 17palcová hliníková kola.

Vrchol nabídky na českém trhu představuje výbava Premium Pack, která je kombinována jen s motory 1,6 16V THP a 2,0 HDi FAP. Její součástí je mimo jiné Pack Info Drive, obsahující Head up displej, adaptivní tempomat, impulsní ovladače displeje a indikátor podhuštění pneumatik. Standardem je i zadní parkovací asistent, osvětlení prostoru pro nohy cestujících vpředu, osvětlená zrcátka ve slunečních clonách, dvě čtecí lampičky pro druhou řadu sedadel, elektrické ovládání zadních oken, elektrické dětské pojistky a prosklená střecha s elektrickou clonou.

Od nižších stupňů výbavy se Premium Pack odlišuje i díky chromovaným krytům vnějších zpětných zrcátek i prahů dveří a nárazníkům, jejichž spodní část má vzhled ochranné lišty. Řada z prvkům nejvyššího stupně výbavy je za příplatek k dispozici i pro výbavu Premium, jako například Pack Info Drive, který přijde na 17.000,- Kč.

Peugeot 3008 - ceny na českém trhu (srpen 2009)
Motor1,6 VTi1,6 THP1,6 HDi FAP2,0 HDi FAP
Převodovka5M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]1598159815601997
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/6000115/600080/4000110/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/4250240/1400240/1750340/2000
Max. rychlost [km/h]185202180195
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,88,912,29,7
Komb. spotř. [l/100 km]7,17,15,15,6
Cena Confort Pack [Kč]479.900,--548.900,--
Cena Premium [Kč]524.900,-569.900,-593.900,-650.900,-
Cena Premium Pack [Kč]-619.900,--700.900,-

Diskuze (12)
23. 8. 2009 20:51
Re: Peugerun
Já sice neviděl ani jedno, ale podle fotek mi přijde, že tlačení do nějakýho crossoveru je jen sbožný přání. Kdyby to mělo aspoň 4x4, tak bych nad tim mávnul rukou.
23. 8. 2009 20:01
Re: Peugerun
Jestli se prémie pozná dle použití chromovaných cingrlátek, tak je tento Peugeot prémiový.
23. 8. 2009 19:59
Re: skryta krasa
To auto je naopak prvoplánově líbivé. A i interiér je klasika Peugeot - kýč jak od kolotoče.
23. 8. 2009 19:57
Re: Peugerun
Prolezl jsem oboje a dojem je opačný. Dle mě o kilo levnější Scenic.
23. 8. 2009 19:04
Re: Peugerun
Připadá mě, jako neforemná krabice. Malý kolečka, malá světlá výška, nejvíc mě vadí ty plochy kolem blatníků, prostě celý divný, jako neforemný... nedokážu to přesně definovat. Nic mě tam nevezme. Vnitřek je asi OK. Celý je to, jak o "kilo" dražší Scénik.