Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot poodhalil, které modely použije pro návrat do USA

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 14. 3. 2019
41
7
Zobrazit náhledy (41)
peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely peugeot ceniky ceskytrh novemodely
Skupina PSA již dříve potvrdila svůj návrat na severoamerickou půdu a generální ředitel značky Peugeot Jean-Philippe Imparato nyní naznačil, které modely se lvem ve znaku zde mohou zákazníci očekávat.

Generální ředitel skupiny PSA Carlos Tavares již na jaře roku 2016 potvrdil její návrat na severoamerický trh a zároveň tehdy naznačil, jak bude tento návrat probíhat.

Vedení skupiny PSA, si je vědomo, že návrat do USA nebude vůbec snadný. Peugeot na americkém trhu chybí od roku 1991, Citroën dokonce od roku 1974. Právě z toho důvodu se automobilka chce do USA vracet postupně v několika krocích.

Návrat do Ameriky má být podle plánu Push to Pass rozložen na deset let počínaje právě rokem 2016. V současnosti je skupina PSA ve Spojených státech amerických přítomna prostřednictvím služby sdílení vozů Free2Move, ale do roku 2026 zde chce provozovat prodej i servis svých nových automobilů.

Generální ředitel značky Peugeot Jean-Philippe Imparato v rozhovoru pro Automotive News Europe uvedl, že další plánovaný postup pro návrat na severoamerický trh bude podrobně zpracováván v příštím roce.

Podle prvních průzkumů bylo však již nyní zjištěno, že značka Peugeot je zákazníky v USA vnímána pozitivně. V souvislosti s touto informací Jean-Philippe Imparato poodhalil, které modely značky Peugeot lze očekávat na severoamerickém trhu.

Nejmenším zástupcem francouzské značky ve Spojených státech amerických se podle současného průzkumu mohou stát hatchbacky 308, ale největší naděje jsou ohledně prodejní čísel vkládány do crossoveru 3008, zatímco vrcholem nabídky mají být sedan a kombíky 508 spolu s crossovery 5008.

Na neutrální až pozitivní vnímání značky Peugeot severoamerickými zákazníky mají mít údajně vliv její úspěchy v Indianapolis 500 z let 1913 a 1916, vozy nabízené v USA do počátku devadesátých let a dokonce i populární seriál Columbo, natáčený v letech 1968 až 1978 a následně 1989 až 2003, jehož hlavní hrdina používá kabriolet Peugeot 403.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Spolehlivá cesta PSA do amerických autopekel
Arese
| 15. 3. 2019
V PSA zdá se ještě nepochopili, že jejich současný výrobní program je s většinovým vkusem běžného amerického zákazníka naprosto nespojitelný! :-)
Co teda nabízí
borist
| 14. 3. 2019
Nevim, jestli prodavat levne je zrovna jejich strategie. A navic cena auta pro Americany neni zase tak dulezita. V kategorii kompaktnich SUV nebo strednich sedanu se prodavaji modely od Nissanu, Toyoty a Hondy lepe nez Korejci, prestoze jsou korejska auta podstatne levnejsi. A znacky Americani resi, hlavne ve smyslu vernosti znacce, ktera je v mainstreamu vyssi nez v premii. Pro toho, kdo kupuje Hondu, nebude nizsi cena Peugeotu duvod, aby vymenil Accorda za 508.
Avatar - wakantanka
Co teda nabízí
wakantanka
| 14. 3. 2019
Keď to rozumne nacenia budú predávať, amíci vo všeobecnosti značky v mainstreame až tak neriešia.
Ekonomicka sebevrazda
borist
| 14. 3. 2019
Investice do marketingu a dealerske site budou obrovske. A kolik tech aut prodaji? 308 bude propadak, protoze se cenove vubec nepriblizi konkurenci vyrabene v severni Americe. 508 si diky designu nejake zakazniky najde, ale maximalne v nizsich desitkach tisic. A SUV bez ctyrkolky je v Americe nesmysl. Budou drazsi nez konkurence kvuli clu, a pritom nenabidnou AWD. Navic jim chybi aspon silny dvoulitr s turbem pro vrcholne modely. Plan maji na 10 let, treba neco zacnou vyrabet v Mexiku a v pristi generaci nabidnou SUV s ctyrkolkou. Ale spise si myslim, ze to po par letech se ztratou zabali.
čau lidi...
CICERO
| 14. 3. 2019
Oni si myslí v ´´JŮESEJ´´, že hned budou ty drony z Blade Runneru >:D naivky... >:-[] :yes: