Philip Morris zrušil každoroční akci Ferrari, náklady byly neudržitelné
Hlavní sponzor týmů Ferrari a Ducati, tabáková firma Philip Morris, zrušila tradiční akci Wrooom, na které tyto značky představovaly své plány na nadcházející sezonu. Tato akce by se přitom příští rok konala už po čtyřiadvacáté.
Zprávu o zrušení akce nazvané Wrooom jako první zveřejnil italský deník Corriere dello Sport. Ten citoval viceprezidenta firmy Philip Morris Maurizia Arrivabeneho, který tvrdí, že náklady na pořádání akce už nebyly udržitelné.
Společnosti Philip Morris prodávající například cigarety značek Marlboro a Chesterfield se letos příliš nedaří. Její tržby totiž v druhém čtvrtletí meziročně nečekaně klesly z 8,17 miliardy dolarů na 7,92 miliardy dolarů po očištění od spotřební daně. Philip Morris tyto výsledky vysvětlilo slabšími prodeji a vysokými náklady v Asii.
Stáje Formule 1 (Ferrari) a MotoGP (Ducati) už vyjádřily politování nad tímto rozhodnutím. V současnosti není jasné, zda si tyto italské značky neuspořádají tuto akci samy, nebo s jiným sponzorem. Také není jasné, zda Wrooom skončí úplně, nebo si dá jen roční pauzu.
Akce Wrooom se pravidelně konala v lednu, v italském lyžařském středisku Madonna di Campiglio. Ducati a Ferrari zde především představovaly plány pro nadcházející sezonu, prezentovaly zde ale i své ostatní aktivity.
Například Ferrari zde ukazovalo, jak její monoposty nebo auta jezdí na sněhu. Akce se samozřejmě účastnili i piloti obou stájí. Video z loňského ročníku si můžete prohlédnout pod článkem.