Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Písmeno S v logu Supry je inspirováno okruhovou zatáčkou. Hádejte, odkud

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 13. 5. 2019
66
1
Zobrazit náhledy (66)
Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra Toyota Supra

V Zeleném pekle najdete celou řadu esíček. A jedno z nich na sobě vozí každá nová Supra.

Dlouho očekávaná Toyota Supra se na začátku letošního roku konečně představila světu. Porovnali jsme ji s německým sourozencem Z4 a tajemstvím nejsou ani oficiální české ceny. Může se zdát, že už se o autě nemůžeme dozvědět nic nového, ale opak je pravdou. Teď se třeba objevila zajímavost týkající se loga modelu.

Supra má na zádi stylizovaný nápis, jehož písmeno S je inspirováno jednou pasáží esíček na legendárním Nürburgringu, konkrétně místem s názvem Wehrseifen. Jako první s touto informací přišel Motor Trend, později to potvrdil i Tetsuya Tada, hlavní inženýr nového japonského sporťáku.

Na první jízdní dojmy s novou Suprou si ještě musíme nějaký čas počkat. Vybraní novináři dostali příležitost ke svezení se s předprodukčními prototypy a na jízdní vlastnosti auta pějí samou chválu.

Když je písmenko S inspirováno Nürburgringem, nabízí se otázka, zdali se tu Toyota pokusí o rekordní čas. Tada tuto otázku dostal v lednu, tenkrát to ale nebylo na pořadu dne: „Zatím jsme se nepokusili o oficiální pokus na čas. Možná jednou dáme pryč omezovač rychlost a pokusíme se o rekord,“ řekl šéf projektu a připomněl, že Supra má elektronicky omezenou maximální rychlost na 250 km/h.

Tada přitom věří, že Supra by mohla dosáhnout času mezi 7:40 až 7:50 s, takže by se klidně mohla měřit s Porsche 911 997 GT3 RS (7:43 s) či Lamborghini Murcielágo LP640 (7:47 s). Nechme se tedy překvapit, zdali se Japonci do boje o rychlý čas ze Zeleného pekla pustí.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Dinar
Konečně pořádná
Dinar
| 14. 5. 2019
informace, která ukončí nekončící spory a tápání. I když, myslím, že se mýlí jak Motor Trend, tak Tada, inspirace nebyla zatáčkou Wehrseifen, jde jednoznačně o stylizovanou Veedol-Schikane. Každopádně jsem rád, že, pokud jde o supru, neřeší se úplné pitchoviny, ale podstatné věci. :yes: ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku