Porsche 918 Spyder ještě na Severní smyčce neřeklo poslední slovo
Porsche nenechalo při ustavení času supersportu 918 Spyder na Nürburgringu nic náhodě. Na trať poslalo exemplář se sportovním Weissach paketem a volant svěřilo Marcovi Liebovi, jenž čtyřikrát vyhrál vytrvalostní závod 24 hodin Nürburgringu. Dá se tedy říci, že není divu, že to takhle dopadlo, i když to tedy mohlo klidně dopadnout stejně neradostně, jako v případě McLarenu P1, jenž na Porsche zatím dost ztrácí.
U Porsche ovšem počítají s tím, že ve Wokingu ještě přitlačí na pilu a své ještě na Ringu neřeklo ani Ferrari LaFerrari, které se také už docela (podezřele) dlouho (do)vyvíjí a může se tedy stát, že se rekord 918 Spyder může počítat na pouhé měsíce. Ale Němci mají plán...
Lieb v rozhovoru pro australskou televizní stanici Drive TV řekl, že vývoj auta probíhal poměrně krátkou dobu a inženýři mohou z 918 Spyder dostat ještě mnohem více. Říká se, že zatímco oficiální čas na standardním silničním obutí byl 6:57, na slickách činil 6:48, tedy stejně, jako v případě bestiálního Radicalu SR8 LM. De facto by tak stačilo propašovat do výbavy namísto klasických silničních michelinek nějaký semislick a hned by se z času zase kousek ukrojilo. Není ale pochyb o tom, že všechno lze zlepšovat (stačí se podívat na Nissan GT-R vývoj jeho časů na Ringu) a tak postupné ladění stávající techniky může přinést další ovoce.