Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premiéra Volkswagenu Golf VII nebude v Paříži, ale v Berlíně

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 8. 2012 • 16:23
244
Odhalení nové generace Volkswagenu Golf se nezadržitelně blíží a podle nových informací se jej dočkáme ještě dříve než na autosalonu v Paříži.

Již v první polovině července byla zveřejněna informace o zahájení výroby sedmé generace Volkswagenu Golf začátkem letošního srpna. Tu doplňovaly zprávy o světové premiéře na pařížském autosalonu na přelomu září a října.

Nyní ale přišel německý deník Wolfsburger Allgemeine Zeitung se zprávou, podle které bude místem světové premiéry Nová národní galerie v Berlíně. Právě zde se má 4. září uskutečnit speciální akce, při níž bude nový Golf odhalen. Ve stejný den se očekává i zveřejní prvních oficiálních fotografií a informací o technice.

Výroba má probíhat ve dvou německých závodech – ve městech Wolfsburg a Zwickau. Obě továrny využijí třítýdenních letních prázdnin k převedení výrobních procesů na zavedení stavby aut s novou modulární platformou MQB.

Golf VII bude druhým koncernovým sériovým vozem, který tuto platformu použije. První bylo Audi A3 třetí generace, krátce po Golfu bude následovat i nová Škoda Octavia. Ta se má dle plánů mladoboleslavské automobilky začít vyrábět v listopadu.

K pohonu nové generace Volkswagenu Golf mají sloužit přeplňované vznětové a zážehové motory. V případě benzinových jednotek budou základ nabídky představovat motory 1,2 TSI a 1,4 TSI. Ten bude k dispozici i ve verzi s vypínáním dvou válců.

Vrchol nabídky bude i u nové generace představovat Golf GTI s motorem 2,0 TSI a nad ním umístěný Golf R s pohonem všech kol. Kromě těchto sportovně laděných verzí nabídne Volkswagen i verze s hybridním pohonem a také elektrický Golf.

V polovině září Volkswagen zahájí k novému Golfu školení pro prodejce a servisy. V Evropě se tento automobil začne prodávat v listopadu po představení širší veřejnosti na autosalonu v Paříži pořádaném od 29. září do 13. října.

Témata
10. 8. 2012 11:01
Úplné eŠ-Te-Bé
Neuveritelna hra VW Group a medii. Auto sa uz vyraba a fotky nikde?! Je to jasna konspiracia: Koho chleba jes, toho piesen spevaj. Hanba pre zapredancov "auto motor und sport" a "Autobild".
7. 8. 2012 09:41
Re: Giugiaro, de Silva
Neumřeli, ale pracují pro jednu, designersky přísně svázanou firmu - proto o ně svět přišel. Cedulka na italských, korejských, ... automobilech nechyběla, protože to bylo celé jejich dílo.
Je sice fakt, že nebýt Giugiara a jeho Ital designu, nenarodil by se první prostorově a ergonomicky povedený (velmi povedený!) malý VW (Up! - Polo na záchranu teprve čeká), ale výtvarná nápadistost tu není. Giugiaro, de Silva, de Meo odešli patrně především proto, že v Italii přestala být práce - nevyvíjí se nové modely. - viz můj příspěvek k článku na auto.cz "VW žádá odstoupení Marchionneho z čela ACEA" (název "Pan Marchionne").
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2012 14:38
Re: Dúfam, že na obrázku nie je reálny Golf VII.
No vždyť jsem to psala - tam to je někdy "neskutečné" - tam vozy typu Fiat 500 opravdu DÁVAJÍ (mají) "smysl" :-)
PS: A zkuste si v něčem "větším" (v normálním voze střední/vyšší střední třídy) to parkoviště/garáže pod ND ;-)
Někde to je o trochu lepší, někde o fous horší - ale i s "baculkou" typu Citroën C5 se nakonec vměstnáte - (nicméně na téhle planetě existuje JEDNA VÝJÍMKA) v parkingu ND prostě NEmáte šanci :-)
...do Národního divadla jedině v "Citigo" ;-)
6. 8. 2012 13:50
Re: Dúfam, že na obrázku nie je reálny Golf VII.
Já na problémy ani tak nenarážím v garážích jako ve městech na jihu Evropy. A některé kruhové objezdy jsou také zajímavé.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2012 10:26
Re: Dúfam, že na obrázku nie je reálny Golf VII.
Téma "průměr otáčení" jsem (jsme) tady před časem docela "intezivně" diskutovali - pochopitelně krátký rozvor je v tomto směru výhodou - na druhou stranu např. ta C5 (nebo CITROËNy střední třídy obecně) měly a mají delší rozvor - a "problém problém" jsem měla JEDNOU jedinkrát za život - a to kdysi v parkovišti v Praze pod ND, což ale nebylo vozem ale opravdu NEsmyslně "poddimenzovaným" parkovištěm..
..a zatímco výhod delšího rozvoru si užívám při každém "letu" vyšší rychlostí dálnicí, tak v naprosté "nouzi" si s delším vozem (vozem s delším rozvorem) holt můžete couvnout a "je to" - což se v praxi ale vpodstatě NEděje,. z "běžného života" si nějak NEvybavuji (krom toho Národního divadla) reálnou potřebu menšího auta/vozu s menším rozvorem a menším průměrem otáčení - a to druhé mnou "nejčasněti používané" auto bude zadokolka (s "lepším" natočením předních kol) SL ;-)
No možná do "uliček" některých italských měst, nebo třeba do Monaco (chvilku jsme tam bydlela) - tam to s (jakýmkoli) větším autem opravdu NEjde.. :-)
A ještě to SUV - schopnosti RR jsou myslím "zcela postačující" - a jeho rozvor "mi vyhovuje" = je 2880 mm (doufám že to je správně ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku