Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Přes milion kilometrů: Hodně ojetá Škoda Octavia Combi 1.9 TDI stojí 10 tisíc

Lukáš Volšický
Diskuze (10)

Chcete si ze srandy koupit první novodobou Škodu Octavia Combi s legendární naftovou devatenáctistovkou? Právě můžete mít kousek, co už najel přes jeden milion kilometrů!

Moderní Škoda Octavia Combi je v Česku opravdovou automobilovou legendou. V hospodách u piva pravidelně ožívají historky věrných majitelů o výletech do Chorvatska za tři litry na 100 kilometrů nebo obdivuhodné nesmrtelnosti koncernové vznětové devatenáctistovky, se kterou u nás první generace bestselleru Škodovky byla snad nejoblíbenější. A teď v českých inzercích můžete najít i dokonalý důkaz.

Na českém inzertním serveru Bazoš.cz se objevila první Škoda Octavia Combi s kultovním turbodmychadlem přeplňovaným čtyřválcem 1.9 TDI s maximálním výkonem 66 kW (90 koní). Říkáte si, co je na tom zajímavého? Tenhle konkrétní kousek z roku 2002 je vyrobený už po decentním faceliftu a za celou existenci najel více než jeden milion kilometrů!

Ukazatel na palubním počítači se sice už zastavil na maximálních 999.999 kilometrech, ale majitel v nabídce uvádí, že aktuálně má najeto 1.007.000 kilometrů. A evidentně je opravdový nadšenec, protože na oslavu obrovského úspěchu své škodovky si nechal vyrobit i stylové tričko, v němž se nebojí ukázat i na internetu.

Video se připravuje ...

Prodávaná Octavia má aktuálně platnou STK až do května letošního roku, a pokud se na ní provede další servis, možná bude ve svém velkém nájezdu pokračovat. Současně musíme uznat, že i po více než jednom milionu kilometrů vypadá relativně k světu, protože už jsme viděli i opravdové vraky s mnohem menším kilometrovým nájezdem.

Octavia je vyrobená v blíže nespecifikované vyšší výbavě, má dřevěný dekor interiéru, a dokonce i originální rádio s velkým displejem. Prodejce však uvádí, že už pochopitelně má své mouchy – klimatizace nefunguje, zadní stěrač nestírá, okénko spolujezdce nejde stáhnout a pravé zadní dveře nejdou otevřít. Když navíc v inzerátu čteme, že se začíná ozývat „dvouhmota“ a je potřeba udělat rozvody, působí to až úsměvně.

Když už najela milion, s přehledem zvládne i dva! Když se nerozsypala doteď, pravděpodobně bude sloužit i dál. A kolik za ni majitel požaduje? Přijatelných deset tisíc korun, které z Octavie dělají zajímavost, jakou si můžete koupit jen tak z hecu – třeba vymyšleného v hospodě u piva.

Lukáš Volšický
Diskuze (10)

Doporučujeme

19. 3. 2024 09:46
Re: žádné tdi
Haha. :D TDi 66kW měla turbo s obtokem, 81 kW turbo s variabilní geometrií, sám v jednom jezdím. SDi bez turba mělo jen 47kW.
Avatar - Barrichello
14. 1. 2024 00:21
Re: proč to prodává?
:-) :-) :-) :-) :-)
13. 1. 2024 13:40
Re: proč to prodává?
Protože je to rarita!!
66kw nebyla NIKDY s turbem
13. 1. 2024 08:42
...
Nebo to tak jen stočil a čeká,že se ze škodovky ozvou a dají mu za výkon novou.
Za 20 let milion je 50tkm/rok...kdo by s autem co má půl milionu a víc tolik jezdil.
Je to přes 4000km/měsíc, přes 130km denně 365 dní v roce....tak snad jen dělníci co denně někam jezdí.
13. 1. 2024 07:49
žádné tdi
66kw nebyla v turbu byl to obyč motor :*)