Produkční Ford Mustang Mach-E by mohl být ještě výkonnější
Zdá se, že elektrický Mustang nabídne ještě větší porci koní, než na jakou automobilka původně lákala.
S touto informací přišel jeden z uživatelů Mach-E Forum, který se měl údajně dostat k materiálům určeným pro školení amerických dealerů automobilky Ford. A jak se zdá, většina elektrických Mustangů by měla nabídnout vyšší výkon, než jaký automobilka původně slibovala.
Základní Mustang Mach-E Standard Range s pohonem pouze zadních kol by tak měl nově nabídnout až 198 kW a 429 N.m točivého momentu, což znamená nárůst výkonu o 8 kW a cca 15 N.m. Zadokolka s prodlouženým dojezdem, tedy Extended Range, by pak měla nabídnout 216 kW a 429 N.m točivého momentu, což znamená nárůst o 6 kW a 15 N.m.
Základní model s pohonem všech kol, tedy Mach-E Standard Range AWD, by měl nabízet 198 kW a až 580 N.m, což by představovalo zlepšení o 8 kW a 15 N.m. Výkonnější Mach-E Extended Range AWD pak podle uniklých materiálů slibuje až 258 kW a 580 N.m, což znamená nárůst o 10 kW a 15 N.m.
Dokumentace bohužel nezmiňuje vůbec nejsilnější model, kterým by měl být Mach-E GT s nejvyšším výkonem až 342 kW a točivým momentem 830 N.m. Byli bychom ale poměrně překvapivý, kdyby vrcholný model zůstal bez úprav.
Prozatím se ovšem jedná pouze o nepotvrzené informace, pod příspěvkem je ovšem i snímek monitoru, na kterém můžeme vidět upravené hodnoty na stránkách s hlavičkou Fordu. Na první pohled se tak zdá být zdroj poměrně věrohodný.
Nezbývá také než čekat, zda se automobilce nepodařilo s navýšením výkonu současně navýšit i dojezd. Jak přitom víme od Tesly, technologie elektromobilů umožňuje odkrývat ukrytý potenciál techniky i dlouho po datu výroby – stačí jen pár šikovných aktualizací.