Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prohlédněte si VW Golf 8 v základní výbavě za 479.900 Kč. Některé věci odhaluje poprvé

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 24. 4. 2020 • 06:59
50
47
Zobrazit náhledy (50)
Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI Volkswagen Golf 1.5 eTSI

Fotografií nového Golfu jsme viděli nespočet, převážně v těch nejvyšších výbavách. Úplné holátko se ukazuje poprvé, i když… je to vůbec holátko?

Automobilka Volkswagen před časem jemně učesala ceník osmé generace modelu Golf, jenž trochu podražil, zároveň ale prozradil výbavu základního provedení za 479.900 Kč. I když od premiéry vozu uplynulo již několik měsíců, většinou jsme jej viděli jen v nejnašlapanějších výbavách. Nejlevnější verzi, kterou si díky konfigurátoru můžete prohlédnout v přiložené galerii, odhaluje vůbec poprvé.

Jedná se o výbavu s prostým názvem Golf, která se aktuálně pojí s jedinou motorizací, a sice přeplňovaným litrovým tříválcem 1.0 TSI o výkonu 81 kW a 200 newtonmetrech točivého momentu. Nejdostupnější výbavu pořídíte pouze s touto pohonnou jednotkou v kombinaci se šestistupňovou manuální převodovkou. Z klidu na stovku vůz potřebuje 10,2 sekundy a pokračovat může na maximální rychlost 202 km/h. Bez jakékoliv formy elektrifikace slibuje průměrnou spotřebu 4,6 litru, což je stejně jako horká novinka - 1.5 eTSI 110 kW s dvouspojkovou převodovkou DSG. Tento mild-hybrid jsme testovali nedávno:

Tak se na to holátko pojďme podívat, chtělo by se říct… jenže ono to úplné holátko není. Z části to tak omlouvá fakt, že ve srovnání s předchůdcem Golf podražil. Vždyť sedmičku po faceliftu ve výbavě Trendline jste s motorem 1.0 TSI 81 kW pořídili od 411.900 Kč.

video

Výbava osmé generace v základu zahrnuje přední a zadní LED světlomety, bezklíčové odemykání, digitální přístrojový štít, automatickou klimatizaci, asistenta pro hlídání jízdního pruhu či vyhřívaná sedadla, volant a trysky ostřikovačů. Součástí je i multimediální systém s mobilními internetovými službami We Connect. Poprvé vidíme jeho jednodušší verzi. Má menší obrazovku, dva otočné ovladače po stranách a chybí posuvná lišta pro ovládání vybraných funkcí pod displejem. Bohužel, ani s tímto infotainmentem nedostanete klasické otočné ovladače pro nastavování teploty.

A protože jsme si nakonfigurovali vůz bez jediného příplatku, sáhli jsme po šedé barvě Urano a patnáctipalcových ocelových kolech s pneumatikami 195/65 R15. Obě položky jsou bezpříplatkové. Barevné možnosti pro nový Golf nejsou vpravdě moc bohaté. Kromě sedmi variant bílé/šedé/černé si můžete vybrat modrou Atlantic (+14.500 Kč) nebo žlutou Lime (+18.100 Kč), kterou dobře známe z reklamních spotů. Pro výbavu Golf je k dispozici pouze jedno příplatkové obutí - šestnáctipalcová kola Norfolk za 11.600 Kč.

Pokud byste mermomocí nepotřebovali udržet cenovku pod půlmilionem, určitě by se vyplatilo připlatit za vyšší výbavu Life. Se stejným motorem stojí 524.900 Kč a navíc kromě zmíněných kol dává automatickou třízónovou klimatizaci, parkovací senzory vpředu a vzadu, Highway Light svícení pro jízdu na dálnici či středovou loketní opěrku se dvěma konektory USB-C. S takovou si můžete bez příplatku zvolit šedý interiér a bohatší je rovněž nabídka kol od sedmnácti do osmnácti palců. To už je ale další příplatek za minimálně 15.500 Kč…

Golf VIII: Technická data a ceník dostupných motorizací
Motor 1.0 TSI 1.5 TSI 1.5 TSI 1.5 eTSI DSG 2.0 TDI 2.0 TDI
Zdvihový objem [cm3] 999 1498 1498 1498 1968 1968
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 81/- 96/5000-6000 110/5000-6000 110/5000-6000 85/3250-4000 110/3500-4000
Točivý moment [N.m/min] 200/2000-3000 200/1400-4000 250/1500-3500 250/1500-3500 300/1600-2500 360/1600-2750
Převodovka 6M 6M 6M 7A 6M 7A
Max. rychlost [km/h] 202 214 224 224 202 223
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 9,2 8,5 8,5 10,2 8,8
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,6 4,7/4,8 4,8/4,9 4,6/4,7 3,5 3,7
Základní cena Golf [Kč] 479.900 - - - - -
Základní cena Life [Kč] 524.900 548.900 572.900 653.900 593.900 -
Základní cena Style [Kč] - 614.900 638.900 719.900  - 761.900
Základní cena R-Line [Kč] - - 650.900 731.900 - 775.900

Související články

Témata
Avatar - Verny_2013
26. 4. 2020 11:54
Re: Konzerva
V G8 jsem ještě nejel. Ale ve srovnání s G7 je v řadě vlastností hlavně jízda - poměr agilita/komfort, ticho aerodynamické i od podvozku, řízení FF4 prostě lepší. V ostatních oblastech - kvalita interiéru, materiály, ergonomie, výbavy se na G7 hodně dotáhl.
25. 4. 2020 12:37
Re: Kola dělají auto
To jo, ale rozumný člověk dá o jeden palec větší 205/55 R16.
25. 4. 2020 10:50
Re: Re: Konzerva
Ano to souhlas, kromě 1.8 která fungovala skvěle, ale byla bez turba, měl už jen několik motorů, jako 1.3 a 2l, který měl takový výkon, jako Golfův 2l s turbem. Motory koncernu se taky průběžně potýkaly s problémy a to mnohdy fatálními, ale u nich je to nějak normál. Infot. jsem moc nikdy neřešil, ale ten současný koncernový se snaží zaujmout (a mě by dsolova sral), ale i mladí testeři si stěžují že je to vopruz, takže slepá cesta. Mazda a Honda jdou jinudy, to není zastaralost, ale ať si. Pro mě je důležitá jízda a ovládání a to bylo tradičně u těchto japonců o level dál. Ale jak píšeš, to by bylo furt dokola, každej preferuje něco jiného.
25. 4. 2020 10:43
Re: Konzerva
Je to fakt věc názoru, já mám skoro 190 a v sedačkách se pohodlně rozvalím a konkrétně u Mazdy nemám problém ani po více než 10 hodinách jízdy. Pokud jsem jel v Golfu, v sedačce jsem plaval, ale to je opravdu idividuální. Zásadní problém u Golfu je pro mě tupé řízení a o něco horší řazení a jízdní pocit, že auto "špatně zatáčí" (ono tak špatně netočí, ale ve srovnání je těžkopádné), takže každému co jeho jest.
Avatar - Verny_2013
25. 4. 2020 09:53
Re: Kola dělají auto
Dle velikosti a šíře kol se významně mění jejich hmotnost. Takže vliv kvalitu tlumení a pružení je taktéž významný.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku