Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Range Rover přijíždí v nových luxusních edicích

Range Rover SVAutobiography Ultimate
Range Rover SVAutobiography Ultimate
Range Rover SVAutobiography Ultimate
Range Rover SVAutobiography Ultimate
13 Fotogalerie
Diskuze (4)

Land Rover představuje dvě nové edice pro ty zákazníky, kterým standardní Range Rover připadá málo luxusní. Obě verze vznikly v divizi Special Vehicle Operations v týmu SV Bespoke. 

Začněme u Range Roveru SVAutobiography Ultimate, jehož klíčovou součástí designu je kombinace nově zpracovaného matného laku karoserie Orchard Green, střechy v odstínu Narvik Black a měděných detailů. Doplňují ji kovové nápisy Range Rover umístěné na kapotě a zadních dveřích s leskle černými vroubkovanými a mědí orámovanými písmeny a měděná kruhová plaketa SV na B-sloupku.

Uvnitř pak najdeme loga SV vyšitá na opěrkách hlavy a vnitřní podsvětlené prahy s nápisem „Utlimate edition“. Poslední úpravu představuje plaketa umístěná na středové konzole opět s nápisem „SV Ultimate edition“, kdy kruhový symbol SV má měděný povrch. 

Provedení Ultimate si zájemci mohou objednat také s Range Roverem s prodlouženým rozvorem, který nabízí zadní sedadla, před nimiž je prostor pro nohy dlouhý více než 1,2 metru. Sedačky jsou navíc vyhřívané i chlazené, sklopné, dále čalouněné semianilinovou kůží a svým provedením mají odkazovat na sedadla využívaná v letadlech.

Nechybí ani funkce masáže horkými kameny nebo opěrka pro lýtka a nohy. Zadní konzole, která odděluje krajní sedačky, obsahuje integrované hodinky Zenith i chlazenou schránku. Hodí se také výklopné stolečky. Zákazníci navíc mohou zvolit čalounění původem od italských umělců společnosti Poltrona Frau.

Edice Ultimate je k dispozici s kompresorem přeplňovaným zážehovým osmiválcem (565 koní), případně s plug-in hybridním ústrojím P400e.

Druhá speciální varianta nese jméno SVAutobiography Dynamic, je osazená výhradně přeplňovanou V8 a k dostání je pouze v kombinaci se standardním rozvorem náprav.

Dynamická edice má jinak naladěné odpružení a řízení, údajně s ohledem na agilitu. Snížen byl také podvozek (o 8 mm) a nechybí systém Dynamic Response, který aktivně omezuje náklony karoserie. Vůz se může pochlubit 22palcovými kovanými koly a několika stylovými detaily na karoserii i v kabině - například červenými eloxovanými pádly manuálního řazení.

Range Rover v edici SVAutobiography Dynamic si už můžete v Česku objednat, cena startuje na částce 5.048.472 Kč. Provedení Ultimate zatím na webu tuzemského dovozce chybí, dá se ale předpokládat, že ani to se pod 5 milionů korun nevejde.

Vstoupit do diskuze (4)